سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

میز و صندلی اداری

انواع مختلف میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری جزو جدا نشدنی از هر محیط کاری است. وقتی به تجهیزات ادرای فکر می‌کنید، یکی از اولین مواردی که باید به خاطر بسپارید میز و صندلی اداری است. میزهای اداری سبک‌ها و انواع متفاوتی دارند. همچنین طیف گسترده‌ای از طرح‌های مختلف صندلی‌های اداری از صندلی‌های کنفرانس تا صندلی‌هایی مدیریتی وجود دارد.

تجهیزات اداری شامل میز اداری، صندلی اداری و مبلمان ضمانت کننده تکامل است البته اگر دارای سه ویژگی مهم باشد. این سه ویژگی عبارتند از: طراحی زیبا، ارگونومیک و مدت و دوام بالا. در این قسمت به تحلیل این سه ویژگی مهم و ضروری می‌پردازیم.

ویژگی های اصلی و ضروری میز اداری + صندلی اداری

میز اداری استاندارد

طراحی زیبا: در طراحی کردن فضاهای مختلف همواره باید چیدمان مبلمان و لوازم اداری را در نظر گرفت. استایل و شکل قرار گرفتن وسایل مختلف اداری یکی از شرایط مناسب برای زیبایی فضاهای مختلف اداری است. ازاین‌رو توجه به طراحی زیبا شامل رنگ و چیدمان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

ارگونومیک: عبارت فوق عملی است که برای انسان طراحی‌شده است. آنچه در این موضوع بسیار مهم است اهمیت دادن به‌سلامت بدن است. ارگونومیک بودن مبلمان اداری این ویژگی را ایجاد می‌کند که سلامت کارمندان در محیط‌های مختلف تضمین شود.

دوام بالا: ازآنجایی‌که مبلمان اداری از وسایل مصرفی ضروری می‌باشد، این وسایل در طول زمان مستهلک می شود. توجه به جنس مبلمان باعث خریدی مناسب برای این امر خواهد شد. لازم به ذکر است که در زمان خرید مبلمان اداری می‌توانید تحقیقات و بررسی‌های گسترده را انجام دهید و بعد از تکمیل آن اقدام به خرید وسایل مبلمان موردنظر کنید. در تحقیقات به جنس مبلمان که سبب کاهش یا افزایش دوام آن می‌شود توجه داشته باشید.

در ادامه این مقاله از قصر چوب متداول‌ترین انواع مبلمانی آورده شده که در هر دفتری پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید.

کاربرد میز و صندلی اداری

همان طور که از نام میز و صندلی اداری بر می آید، متداول ترین کاربرد این نوع میز و صندلی اداری در مراکز اداری و سازمان ها می باشد. اغلب ارباب رجوع و بیشتر کارکنان از این نوع میز و صندلی ها استفاده می کنند. از این رو توجه به استاندارد بودن و سالم بودن یک میز و صندلی اداری از ضروریات آن می باشد؛ چرا که یک فرد ممکن است برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کند.

از جمله مشخصات اصلی یک صندلی اداری استاندارد می توان به فنری بودن پشتی صندلی، نرم بودن متعادل قسمت نشیمنگاه صندلی، ارتفاع مناسب صندلی از سطح زمین، جنس با کیفیت رویه صندلی و … اشاره کرد. سطح صندلی نباید سر باشد و می بایست دارای اندکی اصطکاکی باشد تا از لغزش فرد جلوگیری شود. صندلی حتما باید دارای پشتی باشد تا به ستون فقرات فشار وارد نشود. پشتی صندلی و طول نشیمنگاه آن باید طوری باشد که بدن فرد به عقب یا جلو خم نشده و در طولانی مدت باعث آسیب وارد شدن به ستون فقرات نشود. نکته مهمتر این که صندلی اداری استاندارد می بایست برای خانم ها و آقایان قابل استفاده باشد و طبق فیزیک بدنی آن ها طراحی شود.

معرفی انواع میز اداری

میزهای اداری از نظر کارکرد متفاوت هستند. برای مثال، کارایی میز اپراتور مانند میز اجرایی نیست. از طرف دیگر، میز اجرایی همانند میز پذیرش نیست. به همین دلیل مهم است از انواع میزهای اداری چیزی را بخرید که با نیازها و شرایط متفاوت دفتر شما متناسب است. اعم از این‌که میز شیشه‌ای یا چوبی باشد رایج‌ ترین انواع میز اداری متناسب با هر جور دفتری است.

میزهای مدیریتی

میزهای مدیریتی مخصوص مدیران و سرپرستان هستند. دفتر آن‌ها باید متفاوت از اداریان باشد. سبک و کارکرد این میز غالباً مبتنی بر ماهیت شغل، موقعیت فرد، و امکاناتی است که آن‌ها استفاده می‌کنند.

میز کارمندی جوان مدل رونیکا

میزهای مرتفع قابل تنظیم

میزهای مرتفع قابل تنظیم دقیقاً همان چیزی هستند که از اسم‌شان پیداست. این میزها برای کسانی که در موقعیتی قرار دارند که لازم است همزمان بایستند و کار کنند ایده‌آل است. برخی از این نمونه‌ها شامل معماران، نمایندگان خدمات مشتری، طراحان، و متخصصان پذیرش می‌شود. یافتن میزی که به اندازه‌ی کافی محکم باشد و در جای خود مکانیزم‌های مناسبی داشته باشد، بسیار مهم است.

میزهای تحریر

برخلاف اسمش، میزتحریر مختص نویسندگان نیست. در اصل یک میز صاف و ساده است که هیچ ویژگی خاصی ندارد. این میز سطحی صاف و مسطح را فراهم می‌کند  که به شما این امکان را می‌دهد تا پشت میز روی صندلی بنشینید و روی کار خود تمرکز کنید.

میزهای تحریر بدون کمد، کشو، قفسه، یا سایر جزئیات غیرضروری، فضای زیادی را فراهم می‌کند. آن‌ها در طرح‌ها، پرداخت‌ها، و سبک‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید. هنگام جستجوی یک میز تحریر برای دفترتان به سبک و سلیقه‌ی شخصی خود توجه کنید.

میزهای کامپیوتر

میز کامپیوتر مانند میز تحریر فقط برای کامپیوتر استفاده نمی‌شود. اگر ترجیح می‌دهید همه‌ی وسایل فنی خود را در یک مکان نگهداری کنید، این میزهای ساده تمام فضای مورد نیازتان را برایتان تأمین می‌کنند. یا می‌توانید از فضای باز برای تمرکز بر کار خود لذت ببرید. شما می‌توانید کیس کامپیوتر، مانیتور، و کابل‌ها و اتصالات مورد نیاز کامپیوتر خود را هرچه سریعتر و کارآمدتر به کار بگیرید. بعضی میزهای کامپیوتر سینی‌های صفحه کلید کشویی دارند که در صورت عدم استفاده به عقب کشیده می‌شوند.

معرفی صندلی ها و محصولات اداری لیو

میزهای شناور اداری

میزهای شناور، فضایی باز و عاری از درهم‌ریختگی در اختیارتان قرار می‌دهند. میز شناور باید در دیوار تعبیه شود، این بدان معناست که با پایه‌ها یا سایر ظواهر فضایی را اشغال نمی‌کند که در غیر این صورت می‌تواند یک اتاق را شلوغ کند. طیف گسترده‌ای از میزهای شناور برای دفاتر کوچک وجود دارد. اگر شخصی هستید که دوست دارید کنار پنجره‌ای با منظره‌ای زیبا کار کنید یا اگر ظاهر خطوط تمیز و ساده را دوست دارید، این میز ایده آل است.

میزهای اجرایی

میزهای اجرایی نیز کارکرد و سبک خاص خود را دارند. هرچند ممکن است از نظر طراحی متفاوت باشند، اما مکانیک‌شان امکان تغییر ندارد. باید فضای کافی برای جنبه‌های مختلف کار اجرایی وجود داشته باشد. همچنین باید منطقه‌ای برای عملکردهای متفاوتی که فرد باید انجام دهد، اختصاص داشته باشد.

معرفی انواع صندلی اداری

انواع صندلی اداری ارگونویک

میز و صندلی‌ اداری سبک‌ها و طرح‌های متنوعی دارند. آن‌ها غالباً با هدف داشتن ظاهری خوب و راحت طراحی می‌شوند. اگر می‌خواهید چند صندلی دیگر به دفترتان اضافه کنید، پس گزینه‌های زیر را به خاطر بسپارید.

صندلی‌های کنفرانس

صندلی‌های کنفرانس عمدتاً در اتاق‌های هیئت مدیره و جلسات تجاری استفاده می‌شوند. از آنجایی که آن‌ها بیشتر برای همکاری استفاده می شوند تا کار واقعی، یک نشیمن‌گاه راحت برای این طرح نیاز است. صندلی‌های کنفرانس به اندازه‌ی سایر صندلی‌های موجود در این لیست قابل تنظیم، کارا، و متحرک نیستند. اما بعضی از آن‌ها چرخ‌های توکار دارند.

صندلی‌های ارگونومیک

اگر شما به دنبال صندلی هستید که در کمرتان احساس راحتی داشته باشید، پس یک صندلی ارگونومیک لازم دارید. این صندلی چون از انحنای کمر محافظت می‌کند، برای کسانی که از مشکلات کمر یا ستون فقرات رنج می‌برند بسیار مناسب است. همچنین صندلی ارگونومیک برای کارهایی با نشستن‌های طولانی مدت مناسب است.

صندلی‌های ارگونومیک برای حفظ وضعیت مناسب بدن در حین کار، از ویژگی‌های دیگری مانند ارتفاع قابل تنظیم، دسته صندلی و پشتیِ گردن (زیرسری) برخوردارند.

صندلی‌های اجرایی

صندلی‌های اجرایی اغلب همراه با میزهای اجرایی و میزهای مدیریتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هم‌چنین این صندلی‌ها چرخک و چرخ دارند که حرکت این صندلی‌ها را در دفترکار آسان می‌کند. صندلی‌های اجرایی با ویژگی‌هایی از قبیل پشتی بلند و به علاوه دسته‌ی صندلی و پشتی با رویه‌ی نرم عرضه می‌شوند.
صندلی های اجرایی اغلب از چرم، فوم پُلی‌یورتن، و متریال نرم ساخته می‌شوند. قیمت این صندلی‌ها به دلیل ویژگی‌های سطح بالا و طراحی‌شان، بیشتر از بقیه‌ی صندلی‌های موجود در این لیست است.

صندلی انتظار

این محصول برای مراجعین در حال انتظار و در محیط‌ های مختلف در جنس ‌های مختلف و متنوع ساخته می ‌شود.

صندلی‌های کاری

صندلی های کاری رایج ترین مدل در میان انواع میز و صندلی اداری به شمار می روند. این مدل از صندلی ها اغلب ظاهری شبیه به یکدیگر داشته و عمدتاً دارای چرخ هایی برای حرکت آسان هستند. در برخی از مدل های کاری برای آسایش و راحتی بیشتر کاربر، از پشتی های نرمی استفاده می شود. همچنین این دسته از صندلی ها نسبت به سایر گزینه های معرفی شده در این لیست، قیمت کمتری داشته و مقرون به صرفه تر هستند.

این‌ها متداول‌ترین انواعِ مبلمان اداری است که در محل کار پیدا می‌شود. دقیقاً مانند کارکنان سازمان شما، مبلمان‌های اداری هم کارایی‌های مختلفی دارند. انواع گوناگون میز و صندلی اداری سطح متفاوتی از راحتی و آسایش را ارائه می‌دهند و این خوب خواهد بود تا زمانی‌که ایستایی وضعیت بدن حفظ شود.

خرید آنلاین انواع میز اداری به همراه صندلی اداری

خرید آنلاین میز و صندلی اداری و انتخاب میز و صندلی اداری مناسب با محیط کاری همواره از چالش های مدیران کسب و کار بوده است. در خرید مبلمان اداری به روش سنتی به دلیل عدم و جود اطلاعات کافی در مورد هر نوع اطلاعات مبلمان اداری، انتخاب مبلمان اداری مناسب را دشوار می سازد.

در خرید اینترنتی میز و صندلی اداری از وب سایت قصر چوب می توانید در ابتدا با مطالعه راهنمای خرید میز و صندلی اداری اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید و سپس با مقایسه مدل های مختلف، مبلمان اداری مناسب و مورد نظرتان را با قیمتی مناسب انتخاب و خرید کنید. در ادامه این مقاله به معرفی انواع صندلی‌ های اداری می پردازیم. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط:

مرکز خرید صندلی اداری ثابت با بهترین قیمت

جدید ترین مدل میز تحریر دخترانه نوجوان تاشو

لیست قیمت صندلی اداری + خرید انواع صندلی اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *