سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

راحت ترین صندلی های اداری

راحت ترین صندلی های اداری

راحت ترین صندلی های اداری کدامند؟ این سؤالی است که از ما پرسیده می‌شود و پاسخ دادن به آن اغلب دشوار است. برخی از افراد ویژگی‌ها و طرح‌های متفاوتی را راحت‌تر از سایر ویژگی‌ها و طرح‌ها می‌دانند.

چرا راحتی صندلی اداری برای ما اهمیت دارد؟

مدل های صندلی اداری

کاربردی که از صندلی برای آن منظور استفاده می‌شود اغلب در تعیین راحت ترین صندلی های اداری اهمیت دارد. ما از خود پرسیدیم که چگونه می‌توان روشی را برای سنجش برخی از جنبه‌های راحتی صندلی ارائه داد که می‌تواند فردی باشد یعنی مبتنی بر استفاده‌ی شخصی از آن صندلی است.

بهترین راه‌حلی که توانستیم ارائه دهیم این بود که از تمام پرسنل خود بازخورد گرفتیم تا بتوانیم به جای یک نظر، نظرات بسیاری را بدست آوریم. ما اخیراً بیش از 20 صندلی مختلف اداری را عرضه و امتحان کرده‌ایم.

ما از کارکنان خود استفاده کردیم تا امتیازات مربوط به سه مقوله‌ی مختلف راحتی را بدست آوریم: راحتی نشیمن، راحتی دست و پشتی (نگهدار) کمر. پس از آن میانگین امتیازات را حساب کردیم تا نمره‌ی نهایی را برای هر گروه بدست آوریم. صندلی های موجود در این لیست صندلی هایی هستند که در آزمایشات راحتی فراوان دفتر ما بهترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

راحت ترین صندلی های اداری

صندلی مدیریتی راحت اداری

در ادمه این مقاله از قصر چوب به معرفی راحت ترین صندلی های اداری می پردازیم. با ما همراه باشید.

1. راحت ترین – صندلی استیلی Leap

اولین صندلی در لیست ما صندلی استیلی Leap است. این صندلی امتیاز بالایی دریافت کرد زیرا پد خوبی دارد، اما سفت نیست. هنگام نشستن روی صندلی، مانند پدهای ضخیم‌تر، باعث گرمای شما نمی‌شود، اما در عین حال یک نشیمن نرم و پشتیبان دارید.

2

صندلی هیچ لبه‌ی دست‌وپاگیری ندارد و تشک پلاستیکی صندلی انعطاف‌پذیر است. این مسئله به شما این امکان را می‌دهد تا از کل صندلی استفاده کنید و همچنین دامنه‌ی حرکتی بالایی خواهید داشت زیرا صندلی با شما خم می‌شود و حرکت می‌کند.

پشتی صندلی هم امتیاز خیلی خوبی گرفت زیرا ضمن نگهداری عالی از قابلیت تنظیم خوبی برخوردار است. پشتی مانند نشیمن انعطاف‌پذیر است برای همین شما، نسبت به صندلی‌های دیگر، آزادتر هستید تا به اطراف بروید.

تکیه‌گاه عملکردی متحرک با تنظیم کشیدگی و پنج موقعیت قابل قفل دارد. پشتی صندلی Leap به حالت ایستاده‌ی کامل قرار می‌گیرد که برای افرادی که دوست دارند صاف بنشینند بسیار مناسب است.

این صندلی همچنین نگهدار کمری عالی با منحنی طبیعی در قسمت پشتی با تنظیم دوگانه دارد. شما می‌توانید هم ارتفاع و هم فشار کمری را کنترل کنید.

آخرین دلیل راحتی صندلی Leap 4کاره بودن موقعیت دسته‌هاست. پدهای دسته‌ها نرم و کمی منعطف هستند. آن‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا فضای زیادی برای کار داشته باشید.

برتری واقعی آن‌ها در قابلیت تنظیم‌شان هست. دسته‌ها از نظر ارتفاع، عرض، عمق و چرخش قابل تنظیم هستند. آن‌ها واقعاً موقعیت‌های متفاوت زیادی را برای شما در هنگام کار فراهم می‌کنند.

2. بهترین تکیه‌گاه کمر- صندلی یوروتِک ورا

 یکی دیگر از راحت ترین صندلی های اداری در لیست ما صندلی است که بهترین امتیاز را برای پشتی کمر نسبت به هر صندلی دیگری دریافت کرده است.

پشتی این صندلی از یک نوع پارچه‌ی توری انعطاف پذیر است که متناسب با هر فردی است که روی این صندلی بنشیند. به شما این امکان را می‌دهد تا به پشتی لم بدهید و نگهدار کمری خوبی برای قسمت میانی تا فوقانی کمر است.

تکیه‌گاه منحنی کاملاً چشمگیری دارد که به آن فرم خوبی برای حفاظت از قوس کمر می‌دهد. نشیمن یکی دیگر از نقاط قوت صندلی اداری Vera است؛ نشیمنی ضخیم با کانتوری سبک.

بالشتک به شما این امکان را می‌دهد تا کمی لم بدهید اما در آن فرو نمی‌روید. نشیمن به خوبی شکل خود را حفظ می‌کند و پس از ساعت‌ها هم‌چنان راحت است.

دسته‌های این صندلی امتیاز خوبی کسب نکردند، اما در آزمون ما در رتبه‌ی چهارم قرار گرفتند. آن‌ها قابلیت تنظیم خوبی با ارتفاع، عرض، عمق و چرخش دارند.

همچنین بالشتک‌های بازویی منحصر به فردی دارند. آن‌ها لبه‌های گردی در گوشه‌ها، نه جلو و عقب، دارند. پدهای دسته‌ها کمی سفت و در عین حال راحت هستند.

خرید اینترنتی صندلی اداری با بهترین شرایط

عکس صندلی توری اداری

شما می توانید برای خرید اینترنتی صندلی اداری با شرایط ایده آل و قیمت های باور نکردنی از فروشگاه اینترنتی قصر چوب اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *