سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

شیب صندلی اداری

ویژگی تنش شیب صندلی اداری چیست؟

شیب صندلی اداری چیست؟ چگونگی کارکرد صندلی های اداری؟ ویژگی فشار شیب روی صندلی اداری چیست؟ غالبا افراد صندلی های اداری را بدون درک واقعی نحوه کار خود می خرند. از همین رو این مقاله تدوین گشته تا یک راهنمای کلی برای خرید این محصول باشد.

منظور از تنش شیب صندلی اداری چست؟

صندلی طبی کارمندی

صندلی های اداری در هر شکل و اندازه وجود دارند. این نوع صندلی های اداری ویژگی های منحصربه فردی دارند که هر کس می تواند بر اساس نیازهای خود از آنها استفاده کند.

به عنوان مثال صندلی های مخصوصی با قابلیت حمایت از کمر وجود دارند که برای کسانی که مشکل کمر دارند بسیار ضروری است و می تواند در وهله اول از بروز این مشکلات جلوگیری کند.

بنابراین امروز و در این مقاله از قصر چوب بر روی ویژگی فشار تمرکز می کنیم. که ببینیم این فشار شیب صندلی اداری چیست؟ چگونه کار می کند؟ و چرا مهم است؟ برای یافتن پاسخ ما را همراهی کنید.

فشار شیب صندلی چیست؟

در مرحله اول، اجازه بدهید به تعریف یک فشار شیب نگاه کنیم. قسمت”شیب” همان چیزی است که شما را قادر میسازد روی صندلی خود به جلو و عقب بروید و همچنین صندلی تان را به طرفین بچرخانید.

حتما الان این پرسش برایتان پیش آمده است که فشار از کجا می آید؟ در واقع، فشار از طریق دستگیره است که برای افزایش یا کاهش نیروی مورد نیاز برای یک شیب قابل تنظیم است.

بنابراین، یک فشار شیب صندلی اداری ضرورتا به شما این فرصت را میدهد که شما تصمیم می گیرید که چگونه روی صندلی پایین و بالا بروید و چه نیرویی مورد نیاز است تا این صندلی بالا و پائین شود.

چرا یک فشار شیب مهم است؟

مکانیسم صندلی اداری

این مکانیسم در کنار وزن فردی شما کار می کند. بنابراین، یک فرد با وزن بالا به یک فشار بالاتری نیاز دارد در حالی که یک فرد با وزن پائین نیاز به کنترل کمتری دارد. اگر فشار به دلیل وزن یا قد شما اشتباه باشد.

در این صورت ممکن است احساس ناخوشایندی از چرخش به عقب به شما دست بدهد صندلی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید به راحتی موقعیت های خود را تغییر دهید از این گذشته شما باید هنگام کارکردن در حد امکان راحت باشید . مهم است که صندلی شما برای حداکثر بهره وری ارگونومیک باشد.

شيب قابل تنظيم

 توليد کنندگان ممکن است گاهي اوقات تنظيم شيب را به عنوان دو عملکرد جداگانه ذکر کنند. ما احساس مي کنيم که اين کنترل هاي صندلي اداري از نزديک ارتباط دارند و اين واقعيت است که شما تقريباً نمي توانيد يکي را بدون ديگري داشته باشيد.

بيشتر انواع صندلي هاي کار ، رايانه و صندلي هاي اجرايي داراي شيب با تنش شيب قابل تنظيم است. شيب همان چيزي است که کاربر را قادر به تکيه زدن يا چرخش عقب به حد تعيين شده توسط مکانيسم صندلي يا صفحه کنترل مي کند.

تنظيم تنش شيب با چرخاندن يک دستگيره گرد معمولاً بزرگ که در زير صندلي به سمت جلوي صندلي يافت مي شود. (برخي از توليد کنندگان صندلي کنترل فشار کشش را به سمت اهرمي يا شماره گيري در جاي ديگر روي صندلي در حال حرکت مي کنند ، اما اکثر آنها هنوز در قسمت جلويي قرار دارند.)

دستگيره فشار کشش شيب باعث افزايش يا کاهش ميزان نيرو لازم براي ساختن صندلي يا چرخش مجدد خواهد شد. معمولاً چندين چرخش از دستگيره تنشي شيب لازم است تا تنش را تا حد قابل توجهي سفت يا محکم کند.

قفل شيب

اين عملکرد آسان به نظر مي رسد اما از اينکه چند نفر با اين مورد مشکل دارند تعجب آور است. يکي از مشکلات قفل شيب اين است که همه توليد کنندگان از يک اهرم مشابه استفاده نمي کنند.

و يا اهرمي را در همان منطقه قرار مي دهند تا بتواند اين کارکرد را کنترل کند و اين امر منجر به اصلاح روش هاي مختلف تنظيم قفل شيب صندلي ها مي شود.

کتابچه راهنماي صاحبان صندلي هاي شما هميشه بهترين روش براي آشنايي خود با کنترل هاي خاص صندلي هاي شما است.

تولید کنندگان صندلی اداری

ویژگی های صندلی کارمندی مناسب

به طور کلي ، برخي از توليد کنندگان ممکن است از اهرم يا بالشتک مانند آنهايي که براي تنظيم ارتفاع صندلي استفاده مي شود براي کنترل قفل شيب استفاده کنند.

يا بسياري از آنها از يک اهرم يا ميله منفرد استفاده مي کنند که براي قفل يا باز کردن قفل صندلي، به يک اهرم يا ميله منفرد نياز دارد.

معمولاً ، هنگامي که يک صندلي در وضعيت شيب قفل شده باشد ، آن را نمي توان قفل کرد تا اينکه کاربر مرتباً چند مرتبه به عقب رود يا با فشار بيشتري از نوار قفل يا پين بازگردد ، تا صندلي مجدداً به حالت اصلي بازگردد.

قفل شيب صندلی اداری همچنين براي قفل کردن کامل شيب در هنگام قرار گرفتن صندلي در حالت ايستاده استفاده مي شود.

خرید غیر حضوری متنوع ترین صندلی های اداری

شیب صندلی اداری چیست؟

شما مشتریان گرامی این امکان را دارید که به صورت غیر مستقیم و غیر حضوری از طریق سایت قصر چوب اقدام به خرید انواع صندلی اداری با تنوع بالا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *