سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

طراحی دکوراسیون دفتر کار

در این مقاله از قصر چوب می خواهیم به شما ایده هایی ساده را برای طراحی دکوراسیون دفتر کار بدهیم. با ما همراه باشید.

نسل هزاره مسلما بحث برانگیزترین و تبلیغاتی ترین نسلی است که در طول زندگی مان دیده ایم فعال بودن و چشم انداز منحصربه فرد آنها در مورد مسائل اجتماعی باعث ایجاد تغییرات چشمگیر در تجارت و محیط کار شده است.

ایده های ساده برای طراحی دکوراسیون دفتر کار

1- داشتن فضاهای باز

این فضاهای باز این امکان را به افراد می دهد که به جای میزهای معمولی یا مکعب های معمولی، با دیگران همکاری کنند و فضای مناسبی برای ایجاد تعامل بین کارمندان ایجاد شود. اکثر افراد یک چیدمان باز را ترجیح میدهند که در آن محیط و همکارانشان برای تعامل با آنها قابل مشاهده و در دسترس باشند که این باعث بهبود همکاری و نتیجه بهتر می شود.

2- ترکیب نور طبیعی

فواید مثبت سلامتی نورخورشید بر افراد یک امر ثابت شده و قطعی است. طبق یک مطالعه جدید، ترکیب نور طبیعی در یک نفضای اداری تاثیر چشمگیری بر کاهش فشار چشم کارمندان و بهبود روحیه آنها میشود.

طراحی دفتر کار - قصر چوب

در حقیقت در این شرایط شاهد شکایات کمتری از جانب کارمندان برای عواملی چون احساس خواب آلودگی یا سردرد هستیم.

3- در طراحی دفتر کار خود تناسب رنگ را رعایت کنید!

اولین اصلی که در طراحی دکوراسیون باید به آن دقت شود تناسب رنگ است. مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در ظاهر دفتر کار شما، رعایت تناسب رنگ بین اجزای داخل اتاق است. توصیه می‌شود از استفاده از رنگ‌های جیغ و زننده در طراحی دکوراسیون محل کار خود جدا پرهیز کنید. استفاده از تک رنگ برای طراحی را نیز از ذهن خود دور سازید و سعی کنید از چندین رنگی که در طیف رنگی یکدیگر قرار دارد برای طراحی دکور خود استفاده کنید. رعایت هارمونی رنگ در طراحی یک نکته اصولی محسوب می‌شود. بسته به کار خود یک طیف رنگی مناسب با کار خود انتخاب کنید. بهتر است رنگ‌های ملایم را در اولویت قرار دهید.

4- انتخاب طرح مناسب برای دیوارها

ممکن است هیچ ایده ای در مورد چگونگی طراحی دیوار در ذهن نداشته باشید، اما انتخاب طرح مناسب کار پیچیده ای نیست. دیوار روبروی میز خود را در نظر بگیرید: چگونه می توانید آن را به بهترین شکل طراحی کنید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از طرح های الهام بخش می باشد! این طرح می تواند یک اثر هنری، عکس خانوادگی، طرحی زیبا، کاغذ دیواری جذاب یا لیستی از کارهای مورد علاقتان باشد.

طراحی دفتر کار - قصر چوب

5- خرید وسایل متناسب با ابعاد محیط

سعی کنید نوع وسایل و ابزاری که در اتاق کار شما قرار می گیرند، مانند میز و صندلی و کمد و فایل های اداری، با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار دارید خریداری شوند. به طور مثال اگر در اداره و یا محیطی کار می کنید که محل دفتر کار شما ابعاد کوچکی دارد و متراژ بالایی ندارد، بهتر است از میز و صندلی های اداری که ظریف تر هستند و فضای کمتری را در بر می‌گیرند استفاده کنید تا تمام فضا توسط میز و صندلی گرفته نشود و هر چه میز و صندلی ها کاربردی تر باشند می توانند گزینه مناسب تری باشد.

6- اضافه کردن گیاهان به محل کار

گیاهان هوا را تمیز می کنند. و به کاهش استرس، افزایش بهره وری و جذاب تر کردن فضاهای کاری برای متقاضیان کار هزار ساله جدید کمک می کنند.

طراحی دفتر کار - قصر چوب

گیاهان کمک می کنند تا فضای اداری شما به مکانی مطلوب تر تبدیل شود زیرا ایجاد اکسیژن می کنند. سعی کنید از گیاهانی استفاده کنید که به نگهداری کمتر احتیاج دارند تا بتوانید در زمان کوتاه از فواید آنها برخوردار شوید. گیاهانی جون انواع پیچک، انجیر گزیزان و یا کاکتوس ها گیاهان خوبی برای نگهداری در فضاهای کار می باشند.

7- نگهداری حیوانات اهلی در محل کار

در حالی که این مسئله اقتضای یک استراتژی طراحی دفتر نیست، اما نگهداری حیوانات اهلی در محل کار توجه برخی را به خود جلب کرده است. زیرا نگهداری حیوانات اهلی در محل کار در بین افراد بسیاری محبوبیت دارد. بدین ترتیب کارمند احساس بهتری می کند و تمایل بیشتری به کار طولانی تر دارد.
نکته: شما ممکن است تعجب کنید که حدود 20 درصد دلایل کم کاری افراد به خاطر کیفیت پائین دفاتر کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *