سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

میز تحریر کودک دخترانه فانتزی کودک فروزن

انتخاب بهترین مدل میز تحریر دخترانه و پسرانه

انتخاب بهترین مدل میز تحریر دخترانه و پسرانه

میز تحریر یکی از وسایل کاربردی و مهم است، و بهتر است متناسب با سن و جنس کودک انتخاب و تهیه شود. یکی از انواع میز تحریر مدل فانتزی است. میز تحریر دخترانه فانتزی و میز تحریر پسرانه فانتزی در انواع و اقسام مدل های مختلف در بازار موجود است و شما می توانید با انتخاب بهترین مدل های موجود میز تحریر کودک و نوجوان برای فرزند دلبندتان شور و شوق تحصیل ایجاد کنید.

در ادامه این مقاله از قصر چوب به بررسی ویژگی های میز تحریر فانتزی برای دختران و پسران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین مدل میز تحریر دخترانه و میز تحریر پسرانه

شما میتوانید میز تحریر خانه خود را با دکوراسیون خانه تنظیم کنید و یا بسته به کاربردی که از آن میخواهید مدل میز تحریر فانتزی خود را انتخاب کنید. البته امروزه از میز تحریر فانتزی کودک بیشتر بعنوان میز بازی و یا میز وسایل کودک نیز استفاده میشود، هر چند که میز بازی میتواند مدلهای خاص خود را داشته باشد.

میز تحریر گاهی بشکل یک میز و صندلی ساده است. گاهی نیز وقتی میخواهیم میز خود را در اتاق خوابمان طراحی کنیم، بدمان نمی آید که آن را با رنگ اتاقمان هماهنگ کنیم، بشکلی که بالای میز تحریر یکسری اسباب بازی کودکان تعبیه میشود که گاها حالت شیک و جمع و جوری نیز بخود میگیرد.
البته میز تحریر فانتزی نیز مانند سایر المانهای طراحی داخلی منزل بسته به جنسیت و سن افراد میتوند متفاوت باشد و مثلا میز تحریر هر جنسیت بسته به نوع سلیقه خانواده وعلایق کودک خریداری می‌شود.

 

میز تحریر باکس دار

یکی از پرطرفدارترین میز تحریر دخترانه فانتزی و میز تحریر پسرانه فانتزی ، میز تحریر باکس دار است که با داشتن قابلیت تاشو و حمل آسان آن انتخاب مناسبی برای افراد خاص پسند میباشد. میز تحریر فانتزی مناسب کودکان با جنس ملامینه ساخته میشود که به علت دارا بودن دو ویژگی خاص: ضد آب و ضد خش طرفداران زیادی دارد.

رنگ پایه ها در دو نوع نیکل-کروم و رنگ کوره‌ای ساخته میشود و این نوع رنگ ها ثابت بوده و نمیریزد. لازم به ذکر است تمامی لبه های میز باکس دار با نوارهایی از جنس pvc و بوسیله ی دستگاه های اتوماتیک جدید با درجه حرارت ۲۰۰درجه پوشانده شده تا از آسیب دیدگی و خش دار شدن لبه ها جلوگیری شود.

این میز در طرح های متنوع عرضه میگردد. می توانید انواع طرح های آن را از این قسمت انتخاب کنید.
امروزه آپارتمان ها از فضاهای محبوب در میان عموم مردم محسوب می شوند. به دلیل کوچکتر شدن فضاها نسبت به گذشته امروزه بیش از پیش نیاز به طراحی داخلی احساس می شود زیرا بایستی تمامی نیازها در فضای نسبتا کوچکتری گنجیده و پاسخگوی نیازهای همه افراد خانواده باشد.

میز تحریر تاشو بر روی دیوار نصب میشود و کمترین فضا را اشغال می کند. کودکان به محیط اطراف خود شدیدا اهمیت می دهند و اگر فضایی که برای آنها در نظر گرفته شده به حد کافی جذاب و همسان با خواسته هایشان نباشد و یا محیط شما پر از وسایل بی روح و رنگ باشد، تمایل آنها به انجام تکالیفی که شما به آنها می‌سپارید بیشتر می‌شود.
به همین دلیل است که همیشه روانشناسان کودک تاکید دارند هنگام خرید وسایلی همچون میز تحریر کودک یا بطور کل مبلمان اتاق بچه ها، از فرزند خود هم ایده بگیرید و برای نظراتش اهمیت قائل شوید تا بعدها بهانه جویی نکند.

میز تحریر مک کوئین |میز تحریر فانتزی کودک ماشین ها

ویژگی های میز تحریر دخترانه و پسرانه فانتزی

• دارا کیفیت بینظیر و قیمتی مناسب
• دارای سطح شیبدار
• جمع شدن پایه ها به صورت کامل
• استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تحریر، میز طراحی و …
• دارای جا مدادی
• دارای جک آرام بند برای باز و بسته شدن درب باکس
• قابلیت تنظیم ارتفاع برای تمام سنین
• داری رنگ کوره‌ای و نیکل-کروم
• طراحی شده برای محیطهای کوچک و آپارتمانها
• صندلی با نشیمنگاه راحت و با تحمل وزن بالا

 

مقالات مرتبط:

میز تحریر کودک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فضای کاری سرگرم کننده برای سپری کردن تمام طول روز

دکوراسیون اتاق خواب و نکات طراحی دکوراسیون اتاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *