سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

صندلی سگ‌های نگهبان

میز و صندلی سگ‌های نگهبان + میز تحریر و صندلی کودک

صندلی سگ‌های نگهبان

صندلی سگ‌های نگهبان و میز سگ‌های نگهبان دو محصولی که کودکان را بی نهایت غرق در شادی خواهد کرد، اما این علاقه از کجا نشات می گیرد؟

اگر حداقل یک بچه دور و برتان باشد، حتماً نام انیمیشن سگهای نگهبان یا Paw Patrol بارها به گوشتان خورده است؛ انیمیشن جذابی که این روزها بچه‌های زیادی نام تمام شخصیت‌های آن را یاد گرفته‌اند و در تلاش هستند که از آن‌ها الگوبرداری کنند. برای بچه‌های خردسال سگهای نگهبان قدیمی نمی‌شود و ممکن است فرزند شما هم روزی چند بار و به صورت تکراری این کارتون را مشاهده کند. این انیمیشن که در کانادا ساخته شده، اولین بار در سال 2013 پخش شد و طرفداران پر و پاقرصی در رده سنی زیر 7 سال را به خود اختصاص داد. همچنین این انیمیشن به بیش از 160 کشور جهان فروخته شد و توانست جوایز زیادی را نیز کسب کند. ما در این مطلب از قصر چوب بیشتر در مورد این سگهای پر طرفدار صحبت می‌کنیم.

داستان سگهای نگهبان

در واقع شخصیت اصلی این انیمیشن پسری ده ساله به نام رایدر است. رایدر به همراه توله سگ‌های کوچک و بامزه خود به نام‌های چیس، اسکای، زوما، راکی، مارشال، رابل و اورست نقش آفرینی می‌کند. هر کدام از این سگ‌ها، یک نوع مهارت دارند و تلاش می‌کنند تا مشکلات شهر را حل کنند. این سگ‌ها که به سگهای نگهبان مشهور هستند، در هر قسمت داستان متفاوتی دارند، اما به طور کلی هر قسمت آن‌ها با یک دردسر شروع می‌شود. رایدر در ابتدای هر قسمت، سگ‌ها را به وسیله قلاده‌های چشمک‌زن خبر می‌کند. در ادامه سگهای نگهبان به همراه رایدر باید با همفکری و همکاری یکدیگر مشکلات شهر را برطرف می‌کنند. به دلیل اینکه این انیمیشن همیشه با یک پایان خوب و جذاب تمام ‌می‌شود، شما می‌توانید در انتهای فیلم لبخند رضایت را روی لب فرزندتان ببینید. سگهای نگهبان کارتون های دیدنی بچه‌های امروزی به شمار می‌رود. شما نیز می‌توانید قسمت‌های جدید سگهای نگهبان را در فضای مجازی، مشاهده کنید و به همراه فرزندتان اوقات خوبی را سپری کنید. خرید صندلی سگ‌های نگهبان می تواند کودکان را خوشحال نماید.

شخصیت‌های سگهای نگهبان

در ادامه کاراکترهای این انیمیشن را بیشتر معرفی خواهیم کرد:

میز و صندلی سگهای نگهبان

رایدر: او پسر بچه‌ای 10 ساله و فرمانده گشت پنجه‌ای به حساب می‌آید که به همراه سگ‌هایش در یک برج شیشه‌ای زندگی می‌کند. هر زمانی که برای اعضای شهر مشکلی به وجود آید، رایدر و سگ‌ها به داد آن‌ها می‌رسند و آن مشکل را حل می‌کنند.

چیس: سگ پلیس این قصه چیس است. او سرپرست باقی سگ‌ها است، نژاد او شفر بوده و بویایی‌اش قوی است. البته او به بوی گربه‌ها حساسیت دارد.

مارشال: مارشال یک سگ سیاه و سفید است. او سگ آتش‌نشان این گروه بوده و هر جایی که آتش بگیرد و مشکلی پیش آید، مارشال برای کمک حاضر می‌شود، اما گاهی کمی دست و پا چلفتی می‌شود که همین باعث خنده بچه‌ها خواهد شد.

محصولات مشابه: میز تحریر تاشو کودک یونی کورن

راکی: راکی سگ باهوش چند نژادی این داستان است که همیشه یک راه‌حل برای هر مشکلی دارد. راکی شش سال دارد. او از خیس شدن و حمام رفتن متنفر است. همچنین بازیافت و نجاری را به خوبی بلد است.

زوما: نقطه مقابل راکی، زوماست. او به آب علاقه زیادی دارد و مسئول نجات آبی است. زوما پنج سال سن دارد و یکی از پر انرژی‌ترین سگهای نگهبان است.

اسکای: اسکای، خلبان این مجموعه، بسیار شجاع، مهربان و سریع است. او به ورزش اسنوبرد علاقه زیادی دارد و هنگامی که ماموریت نداشته باشد، اسنوبرد و بازی‌های کامپیوتری انجام می‌دهد.

رابل: سگ تپل این گروه رابل است که شخصیت بسیار مهربانی دارد. او در عین حال بسیار قوی است. رابل کارگر راه و ساختمان در گروه است. همچنین عاشق غذاهای خوشمزه و متنوع است. زمانی که مشکلی پیش می‌آید، قدرت هیچ‌ کدام از سگ‌ها به پای او نمی‌رسد.

هاپو رباتی: هاپو رباتی با اینکه ربات است، اما نقش مهمی دارد. او راننده سگهای نگهبان است. اگر او نباشد اعضای گروه نمی‌توانند به موقع به کار خود برسند.

رکس: از دیگر سگهای گروه رکس است. نقش او خیلی در داستان پر رنگ نیست، اما متخصص دایناسورها است.

اورست: اورست سورتمه‌کش کوهستان است و به کوهنوردی علاقه زیادی دارد. او زمانی که مشکلاتی در برف و بوران به وجود می‌آید، بهترین کمک برای اعضای گروه است.

ترکر: ترکر قهوه ای و سفید است و یک سگ جنگی به شمار می‌رود. او در ماموریت‌های جنگی به همکارانش کمک می‌کند. ترکر مانند اورست گاهی اوقات به کمک سگهای نگهبان می‌رود.

شما می‌توانید مجموعه سگهای نگهبان قسمت اول تا آخر را با حضور این سگ‌ها برای فرزندان خود خریداری کنید. سگهای نگهبان دوبله فارسی دارد و می‌تواند ساعت‌ها بچه‌ها را سرگرم کند.

لینک خرید: میز تحریر فانتزی کودک فروزن

نژادهای سگهای نگهبان

در این انیمیشن نژادهای مختلفی از سگ‌ها وجود دارند. نژاد ژرمن شپرد، دالمیشن، سیرین هاسکی، نژاد ترکیبی، لابرادور رتریور شکلاتی، بولداگ انگلیسی، کاکاپو، چی وا وا، برنس مانتن داگ و گلدن رتریور از نژادهایی هستند که در این انیمیشن نقش آفرینی می‌کنند.

شخصیت‌های دیگر سگهای نگهبان

این کارتون شخصیت‌های فرعی دیگری نیز دارد. شهردار گودوی که در تالار شهر زندگی می‌کند، مرغی به نام چیکالتا دارد و آن را در کیف دستی‌اش نگه می‌دارد.

لینک خرید: میز تحریر کودک سگهای نگهبان

آقای پورتر که در خلیج پرماجرا یک رستوان دارد. الکس پورتر نوه عجول او است. کیتی دختری مهربان است که در خلیج پرماجرا یک آرایشگاه حیوانات دارد، او یک گربه به نام کلی نیز دارد. دنی دیگر شخصیت این شهر است که همسن رایدر است و تلاش می‌کند مثل او باشد، اما کارهایش همیشه پر خطر می‌شود. لیدی برد نیز خانمی شرور است که هر شی براقی را می‌دزدد. هر کدام از این افراد به همراه باقی شخصیت‌ها در بعضی از قسمت‌های داستان نقش‌آفرینی می‌کنند.

میز و صندلی سگ‌های نگهبان و سایر لوازم تحریر

میز تحریر و صندلی کودک

همانطور که قبلاً گفتیم کودکان علاقه زیادی به کارتون سگهای نگهبان دارند. از این رو هر وسیله‌ یا لباسی که تم این کارتون را دارد، دوست دارند از همین رو صندلی سگهای نگهبان و میز سگهای نگهبان از محصولات بسیار پرفروش در بازار به شمار می رود. برگزاری مراسم تولد با تم تولد سگهای نگهبان هم برای آن‌ها یک خاطره فراموش نشدنی را رقم می‌زند. همچنین تهیه انواع لوازم ‌التحریر یا کوله پشتی با طرح سگهای نگهبان نیز برای کودک شما بسیار خوشایند است. اگر به دنبال خرید محصولاتی مانند میز و صندلی سگهای نگهبان با تم کارتون سگهای نگهبان هستید، موارد زیر به همراه صدها محصول دیگر در سایت و فروشگاه اینترنتی قصر چوب موجود هستند.

ماشین بازی با طرح سگهای نگهبان

ماشین‌های اسباب بازی سگهای نگهبان از جنس پلاستیک ساخته شده است. این ماشین به همراه سگهایی که سوارشان شده‌ند، می‌تواند یک هدیه خوب و جالب برای فرزندان شما باشد. شما می‌توانید انواع ماشین‌های کنترلی این انیمیشن را از دیجی کالا تهیه کنید.

تم تولد سگهای نگهبان

اگر قصد گرفتن تولد برای فرزند خود را دارید و دوست دارید فرزندتان و دوستانش خیلی خوشحال شوند، ما تهیه تم تولد سگهای نگهبان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه شامل بنر تولد، بادکنک فویلی، قاشق، چنگال، بشقاب و کلاه و تاج است.

میز و صندلی سگ های نگهبان

میز تحریر و صندلی سگ های نگهبان

میز و صندلی سگ های نگهبان کاربرد های فراوانی دارد و کودک می تواند برای مطالعه، بازی، نقاشی و … از آن استفاده کند. همچنین بخشی از دکور اتاق کودک به حساب می آید و به زیبایی اتاق می افزاید.

همان طور که می دانید کودکان علاقه زیادی به داشتن وسایلی دارند که متناسب با سن شان باشد و بتوانند به راحتی و بدون نیاز به دیگران از آن ها استفاده کنند.

میز و صندلی سگ های نگهبان از جمله وسایلی است که کودکان می توانند تا مدت ها با آن سرگرم شوند. مدل میز و صندلی کودک اگر کاربردی و درست انتخاب شود، می تواند کودکان را ترغیب به مستقل شدن از پدر و مادر هنگام بازی کردن کند.

ویژگی های میز و صندلی کودک + صندلی سگ‌های نگهبان

میز و صندلی کودک می بایستی از طراحی و ارگونومیک مناسب برخوردار بوده و با قد و سن کودک تناسب داشته باشد.

زمان نشستن کودک بر روی صندلی بایستی تکیه گاه صندلی به راحتی قسمت پشت و ستون فقرات کودک را در بر گرفته و پایه های صندلی نیز طوری طراحی شده باشد که ایستایی خوبی بر روی سطح زمین داشته باشند چون امکان دارد کودک چند ساعت بخواهد از آنها استفاده نماید.

لینک خرید: میز تحریر تاشو کودک بن تن

میز و صندلی مهد کودک بایستی وزن سبک داشته تا در صورت نیاز خود کودک بتواند صندلی خود را به عقب و جلو تنظیم نماید. رنگ های شاد و براق میز و صندلی مهد کودک جز گزینه ایی است که باعث زیبایی قضای اتاق کودک و یا خانه بازی و مهد کودک و علاقه بیشر او به استفاده از آنها می گردد.

ابعاد مناسب صندلی و میز تحریر کودک

خرید ست میز و صندلی سهای نگبان

ممکن است وسوسه شوید که یک میز بزرگ برای کودک خود تهیه کنید تا مثلا در آینده نیز به کارش بیاید. اما اگر کودک در پشت میز خود راحت باشد، می‌تواند بسیار ساده‌تر پشت میز نشسته و تمرکز کند. بنابراین انتخاب یک میز کودک و صندلی (مثلا صندلی سگ‌های نگهبان) متناسب با اندازه او بسیار مناسب‌تر است.

بهترین ارتفاع صندلی کودک حالتی است که کف پاهای کودک روی زمین قرار گیرد و زانوهای او زاویه 90 درجه داشته باشد. فاصله از کف زمین تا خمیدگی پشت زانو، ارتفاعی است که برای صندلی می‌خواهید. صندلی سگ های نگهبان یکی از راحت ترین نوع صندلی های برای کودکان است.

 

 

لینک خرید: میز تحریر تاشو کودک کیتی

ارتفاع میز تحریر کودک باید حدود 20 سانتی متر از قسمت نشیمن صندلی بلندتر باشد. این فاصله حالت خوبی را برای نشستن طبیعی پشت میز ایجاد کرده و تمرکز و آرامش کودک را برای انجام کارها با دست حفظ می‌کند.

با توجه به رشد سریع بچه‌ها می‌توانید یک میز و صندلی کودک با قابلیت تنظیم ارتفاع خریداری کنید تا برای چند سال به راحتی مورد استفاده کودک شما قرار گیرد. حتی می توانید از میز تحریر نشسته کودک برای آن ها نیز استفاده نمایید.

بچه‌ها به سرعت رشد می‌کنند. یک میز با ارتفاع 50 سانتی متر ممکن است امسال خوب باشد، اما سال بعد کوچک شود. در هنگام خرید میز تحریر کودک آینده را در نظر داشته باشید. هم‌چنین بسیاری از میز و صندلی‌های کودک دارای راهنمای رنج سنی مورد استفاده هستند که می‌توانید از آن کمک بگیرید. خرید یک میز ارزان‌تر برای یک سال استفاده کودک، ضرر آینده شماست.

خرید انواع میز و صندلی سگهای نگهبان

فروشگاه اینترنتی قصر چوب برای فرزندان شما که به این مجموعه علاقه دارند، کلکسیونی از وسایل سگهای نگهبان را تدارک دیده است. بعضی از این وسایل شامل میز صندلی کودک پسرانه، میز و صندلی سگهای نگهبان و … هستند.

لینک منبع : +

مطالب مرتبط:

انواع مختلف میز و صندلی اداری

انتخاب بهترین مدل میز تحریر دخترانه و پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *