سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

میز و صندلی کودک

راهنمای خرید و قیمت میز و صندلی کودک + میز و صندلی تاشو

ویژگی های میز و صندلی کودک را بشناسید!

میز کودک نه تنها فضای اختصاصی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد، بلکه فضای مناسبی را برای انجام تکالیف و بازی آن‌ها فراهم می‌کند. این میزها در طیف وسیعی از سبک ها، جنس، کیفیت و ابعاد هستند و ممکن است دارای فضای ذخیره‌سازی نیز باشند. اما چقدر با ویژگی های میز کودک آشنا هستید؟ برای فهمیدن این موضوع تا انتها همراه قصرچوب باشید.

چرا میز کودک؟

والدین دوست دارند که فرزندشان همیشه در مدرسه و درس‌ها بیشترین موفقیت را کسب کنند! اما متاسفانه گاهی شاهد هستیم که والدین به یک مسئله مهم جهت موفقیت فرزندشان به‌خوبی توجه نمی‌کنند و آن چیزی نیست جز سلامت روانی، جسمی و عاطفی کودک!

یکی از کارهایی که می‌توانید برای حفظ و بهبود سلامتی روانی کودک خود انجام دهید، رفع نیازهای فرزندتان است. کودک شما برای بهبود تمرکز و آرامش روانی نیاز به یک محیطی مناسب برای مطالعه دارد و یکی از اقلامی که برای رفع نیاز و سلامت روانی کودک به کار می‌آید، میز و صندلی کودک است.

میز و صندلی کودک محیطی مناسب برای فرزندتان مطالعه فرزندتان ایجاد می‌کند و بهره‌وری آن‌ها را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

به‌علاوه استفاده از تجهیزات نامناسب و یا میز و صندلی کودک غیر استاندارد ممکن است برای همیشه به شکل بدنی کودکانی که در سن رشد هستند، آسیب وارد کند و از طرف دیگر موجب شود کودکتان تمرکز مناسب را نداشته باشند؛ به همین خاطر قبل از خرید میز و صندلی کودک از استاندارد بودن آن‌ها به‌خوبی اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های میز کودک

 

دسترسی سریع: خرید میز کودک مدل کیتی

مهم‌ترین ویژگی های میز کودک که باید بدانید!

میز تحریر کودک می‌تواند فراتر از یک وسیله برای راحتی فرزند شما باشد. میز کودک به فرزند شما اجازه می دهد تا احساس استقلال کنند و این احساس استقلال بر عزیت نفس و اعتماد به نفس کودک تاثیر مثبتی دارد.
قبل از خرید میز و صندلی کودک باید این سوالات اساسی را از خود بپرسید. این سوالات شما را در انتخاب میز تحریر مناسب برای کودکان کمک می کند:

  • آیا میز کودک با طراحی و سبک اتاق کودک شما مطابقت دارد؟
  • آیا ابعاد آن با سن کودک شما و فضایی که در اختیار دارید متناسب است؟
  • آیا فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می کند؟
  • آیا میز دوام می آورد؟

این سوالات را با دقت بخوانید و سعی کنید به بهترین نحوه جواب این سوالات را پیدا کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

حال در ادامه به مهترین ویژگی های میز کودک اشاره می‌کنیم

1.    ابعاد مناسب

قبل از هر خریدی، به یاد داشته باشید که اولین ویژگی میز کودک که باید توجه کنید، تناسب ارتفاع میز، با قد کودک شما است. برای درک بهتر این موضوع خوب است بدانید که اکثر میزهای کودک ممکن است  در این ابعاد عرضه شوند:

  • ارتفاع 75 سانتی متر
  • عرض 60 سانتی متر
  • عمق 50 سانتی متر

البته این شما هستید که باید تناسب میز با کودک را به خوبی بررسی کنید تا در هنگام خرید مرتکب خطاب نشوید. برخی از میزها دارای پایه های قابل تنظیم ارتفاع هستند تا با رشد کودک هماهنگی داشته باشد. این مزیت یکی از بهترین ویژگی های میز کودک مناسب است که نه تنها در هزینه بلکه در زمان هم صرفه‌جویی می‌کند.

2.    فضای ذخیره سازی

بهتر است که به جای انتخاب یک میز ساده، میزهایی را انتخاب کنید که دارای فضای ذخیره‌سازی است. این نوع میزها باعث می‌شود که فرزند شما فضای مناسب و دسترسی راحت به وسایلی داشته باشد که به طور دائم نیاز به استفاده دارد و از طرف دیگر از شلوغی بیش از حد اتاق جلوگیری شود. میز و صندلی تاشو گزینه مناسبی می تواند باشد؛ این گزینه یکی از مهم ترین موارد از ویژگی های میز کودک می باشد.

3.    متناسب بودن با سلیقه کودک

کودکان سبک و سلیقه خاص خود را دارند و شما باید به سلیقه آن‌ها احترام بگذارید. از طرف دیگر این کار باعث می‌شود که کودکان تصمیم‌گیری را از سنین کودکی تمرین کنند تا در بزرگسالی انتخاب‌های درستی در زندگی بگیرند.
میزهای کودک سبک‌های مختلفی از جمله میز و صندلی کودک چوبی دارند که کودک شما ممکن است انتخاب کند. برخی از این طرح‌ها عبارت هستند از:

  • کاراکتر (سگهای نگهبان، اسب تک شاخ(یونیکورن)، بن تن، باب اسفنجی، کیتی، پرنسس، مک کوئین، فروزن (السا و آنا)، دختر کفش دوزکی)
  • تم های رنگی
  • الگوهای حک یا چاپ شده؛

برای اینکه سلیقه کودک خود را بشناسید و انتخابی مطابق با نظر کودک داشته باشید بهتر است این موارد را بررسی کنید:

  • سلایق و ترجیحات او
  • نیازهای او
  • گرایش های مورد علاقه او

فرقی نمی‌کند که میز برای انجام تکالیف یا سرگرمی است. شما باید از فرزندتان بخواهید که در انتخاب میز شرکت کند، تا اطمینان حاصل کنید که او از داشتن میزی که انتخاب کرده لذت خواهد برد.

4.    پاک‌شوندگی راحت

شاید به مزیت پاک شدن راحت میز کودک در هنگام خرید زیاد توجه نکرده باشید، ولی باور کنید تمیز شدن راحت میز یکی از اساسی‌ترین ویژگی های میز کودک است که باید هنگام خرید به یاد داشته باشید.
در برخی مواقع ممکن است که فرزندتان چیزی را روی میز بریزد و یا بر روی میز نقاشی کند. این‌جاست که تمیز کردن میز به راحتی یک مزیت عالی است.

بسیاری از میزها سطوح لمینیت دارند تا به راحتی از کثیفی پاک شوند؛ البته ممکن است که این نوع از میزها کمی گران باشند در عوض میزهای پلاستیکی مقرون به صرفه‌تر هستند اما ممکن است که کیفیت زیاد جالبی نداشته باشند.

5.    چند منظوره بودن

همان‌قدر که شما والدین دوست دارید که یک فضای مطالعه اختصاصی برای کودکتان ایجاد کنید، بچه‌ها بدون از میز مطابق با خواسته‌های خودشان استفاده می‌کنند و حتی ممکن است از آن برای مطالعه استفاده نکنند.

پس فکر خوبی است که میزی انتخاب کنید که سازگار باشد و بتوان از آن برای سرگرمی، بازی و هم‌چنین یادگیری استفاده کرد.

میزهای رومیزی شیب‌دار می‌توانند برای این کار عالی باشند؛ زیرا فضایی را برای کودک شما فراهم می‌کنند تا جنبه خلاقانه خود را در زمان استراحت خود ترسیم کند.

6.    ایجاد فضای مناسب میز

این مورد جزء ویژگی های میز کودک نیست؛ بلکه نکته‌ای است که به شما کمک می‌کند آرامش را در پشت میز به کودکاتن هدیه دهید.

خیلی مهم است که بدانید که میز کودک شما در جای مناسبی قرار گیرد تا کودک شما احساس راحتی و آرامش داشته باشد و تمرکز وی را بر هم نزند؛ برای مثال برای جلوگیری تابش مسقیم خورشید، میز کودک را عمود بر پنجره قرار دهید تا کودکان را اذیت نکند.

چراغ‌های مطالعه باعث می‌شود بچه‌ها کارشان را راحت‌تر انجام دهند و به نوبه خود بهتر تمرکز کنند. در آخر، توجه داشته باشید که اگر میز به طور مستقیم زیر نور سقف قرار نگیرد، اکثر کودکان احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

 

ویژگی های میز کودک

دسترسی سریع: خرید میز کودک مدل سگهای نگهبان

 

بهترین زمان برای خرید میز و صندلی کودک چه موقع است؟

هیچ حداقل سنی برای خرید میز تحریر وجود ندارد! کودکان عاشق تقلید از بزرگترها هستند به همین دلیل اگر در خانه میز دارد، به احتمال زیاد کودک شما داشتن یک میز و بازی به شیوه تلقید از شما هنگامی که پشت میز هستند حتما او را خوشحال خواهد کرد. آن‌ها همچنین از داشتن فضای مخصوص به خود برای خلاقیت لذت می‌برند.

میز تحریر تاشو

 

دسترسی سریع: خرید میز تاشو مدل سرو

 

برای تهیه میز کودک از این نکات غافل نشوید!

به یاد داشته باشید که قبل از خرید میز تحریر کودک باید از استاندارد بودن میز اطمینان حاصل کنید. در ادامه با برخی از نکات برای تهیه میز کودک مناسب آشنا می‌شوید تا از خریدتان پشیمان نشوید!

  • طراحی میز و صندلی کودک حتماً از ارگونومیک مناسب برخوردار باشد و از طرف دیگر با قد و سن کودک هماهنگی داشته باشد.
  • هنگام خرید میز و صندلی کودک به‌دقت تکیه‌گاه صندلی را بررسی کنید. این بخش باید قسمت پشت و ستون فقرات کودک را به طور کامل در بر بگیرد.
  • وزن میز کودک باید سبک باشد تا کودک بتواند صندلی خود را به عقب و جلو تنظیم نماید.
  • بهتر است که هنگام خرید میز تحریر کودک از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا زیبایی فضای اتاق کودک و اشتیاق وی زیادتر شود.
  • قیمت میزهای تحریر کودک با توجه کیفیت و نوعی که دارد، متفاوت است و طیف وسیعی از قیمت‌ها را شامل می‌شود. برای نمونه جنس بعضی از میز تحریر کودکانه از چوب،MDF و لمینت است که در این میان قیمت میز تحریر کودک از جنس لمینت مقرون‌به‌صرفه بوده و هم‌چنین دوام بالایی دارد.

این نوع میز از جنس چوب برای مکان‌های که رطوبت زیادی دارد، مناسب نیست. از طرف دیگر قیمت میز تحریر کودک از جنس چوب مقداری بالا است و هم‌چنین سنگین بودن ممکن است که برای کودکان مشکل باشد.

سخن آخر

ویژگی «میز و صندلی کودک چوبی» مناسب برای کودک شما به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین‌ها را برای شما شرح دادیم. امیدواریم که با پیروی از دستورالعمل بالا بتوانید میزی مناسب برای پیدا کنید. در بسیاری از موارد، انتخاب ما برای شما برند معتبر کیدکو می باشد که قصرچوب نمایندگی رسمی فروش اینترنتی و حضوری است.

اگر این اصول گفته شده پیرامون ویژگی های میز کودک را در نظر داشته باشید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت. اگر به دنبال ایده‌های بیشتر هستید، قیمت میز و صندلی های کودکان قصر چوب را بررسی کنید. هر زمان سوالی داشتید و یا به نیاز به مشاوره پیدا کردید، اصلا صبر نکنید و با کارشناسان قصر چوب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط:

میز و صندلی سگ‌های نگهبان + میز تحریر و صندلی کودک

کاربردهای میز تحریر تاشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *