سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

مزایای مصنوعات فلزی اداری

کاربردها و مزایای مصنوعات فلزی اداری چیست؟

کاربردها و مزایای مصنوعات فلزی اداری چیست؟

به تمامی ساخته‌ها و تجهیزات فلزی که از مواد فلزی مانند ورق‌های نازک، ضخیم و متوسط ساخته می‌شوند، مصنوعات فلزی گفته می‌شود. در ادامه مزایای مصنوعات فلزی اداری و مصنوعات اداری چوبی و مقایسه این دو را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس با قصرچوب همراه باشید.

 

کاربرد مصنوعات فلزی اداری چیست؟

انواع تجهیزات مورد نیاز برای اداره‌ها با جنس فلز ساخته می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد که با نام مصنوعات فلزی شناخته می‌شود. می‌توان گفت حداقل چند مورد از تجهیزات پرکاربردی که در اداره‌ها وجود دارد، از مصنوعات فلزی هستند.

کاربردها و مزایای مصنوعات فلزی اداری چیست؟

انواع مختلفی از وسایل و تجهیزات فلزی وجود دارد که هر کدام کاربردهای جداگانه‌ای دارند که در ادامه چند مورد از آن‌ها را نام خواهیم برد.

  • جاکفشی فلزی: جاکفشی‌های فلزی که کاربرد آن‌ها در ارگان‌های اداری کتابخانه‌ها و نمازخانه‌های ادارات و سازمان‌هاست و ظاهری بسیار ساده و معمولی دارند.
  • کمد فلزی زونکن یا کمد بایگانی: در ادارات و سازمان‌ها برای دوام بیشتر در مدت زمان طولانی از کمدی فلزی مختص به پرونده‌ها و فایل‌های اداری‌ای که قابل استفاده روزمره نیستند یا بایگانی شده‌اند استفاده می‌شود که کمد بایگانی نام دارند.
  • کمد فلزی موبایل: در ارگان‌های دولتی مانند دادگاه‌ها، دادسرا یا استخرها، کمدهای فلزی مناسب برای قرار دادن موبایل و لوازمی مانند سوییچ ماشین وجود دارد که با نام کمد موبایل شناخته می‌شود.
  • جالباسی فلزی: جالباسی فلزی برای آویز لباس در ادارات یا در مساجد برای آویزان کردن چادرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • زیرپایی فلزی: زیرپایی فلزی ابزاری برای استفاده کارمندان است که هنگام نشستن پشت میز زیر کف پا قرار می‌گیرد و به درست نشستن افراد کمک می‌کند. زیرپایی فلزی به گردش بهتر خون در بدن و کاهش خستگی و گرفتگی ماهیچه‌های پا کمک می‌کند.
  • فایل‌های کشویی: فایل‌های کشویی کاربرد بسیار زیادی دارد و برای گذاشتن پرونده‌ها و مدارک یا وسایل مورد نیاز در اغلب اداره‌ها استفاده می‌شوند.
  • جاکلیدی: مدل‌های مختلف جاکلیدی فلزی برای قرار دادن کلیدها موجود است
  • قفسه کتاب فلزی: این قفسه‌ها که در کتابخانه‌های بزرگ یا کتابخانه‌های مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای مصنوعات فلزی اداری

از مهم‌ترین مزایایی که مصنوعات فلزی اداری دارند، مقاوم و مستحکم بودن این تجهیزات در استفاده طولانی مدت است. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌های مهم که می‌توان به آن اشاره کرد، وزن سبک این تجهیزات است؛ چراکه با استفاده از ورق‌های فلزی سبک و نسبتا نازک ساخته می‌شوند.

از مزایای دیگر که می‌توانیم برای مصنوعات فلزی نام ببریم، سهولت در جابه‌جایی این تجهیزات است؛ یعنی به دلیل وزن سبک و با توجه به نوع جنسی که دارند، هنگام جابه‌جایی مقاوم در برابر ضربه خوردن، شکستگی،رنگ پریدگی و زنگ‌زدگی هستند.

هم‌چنین بهتر است که بدانید این مصنوعات اداری قابل شستشو هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید.

مقایسه مصنوعات اداری فلزی با چوبی

در این بخش مصنوعات فلزی و چوبی را مورد بررسی و مقایسه قرار می‌دهیم. هر یک از جنس‌هایی که در ساخت مصنوعات مورد استفاده قرار می‌گیرد، مزایا و معایبی دارند که به آن‌ها می‌پردازیم.

ویژگی‌ های مصنوعات فلزی اداری

مصنوعات فلزی که از متریال فلزی ساخته می‌شوند، چند ویژگی مورد توجه دارند که باعث شده مورد استقبال خوبی قرار بگیرند. از ویژگی‌های خوبی که می‌توان نام برد، قیمت مناسب آن است. در واقع مصنوعات فلزی نسبت به مصنوعات چوبی ارزان‌تری هستند. هم‌چنین عمر و دوام بیشتری دارند.

به همین دلیل می‌توان گفت تجهیزات و مصنوعات فلزی گزینه مناسبی برای ارگان‌های دولتی و سازمان‌ها هستند.

مزایا و معایب مصنوعات چوبی اداری

مصنوعات چوبی اداری به تجهیزاتی که با مواد چوبی ساخته می‌شوند، گفته می‌شود. مصنوعات چوبی مزایا و معایبی دارد که در این قسمت به آن اشاره می‌کنیم.

  • مزایای مصنوعات چوبی:

ظاهر زیبا و لاکچری یکی از مهم‌ترین مزایای مصنوعات چوبی نسبت به فلزی است. در مصنوعات چوبی تنوع در طرح و رنگ و هم‌چنین مدل بسیار زیاد است. حتی شما به نسبت دکوراسیونی که دارید، می‌توانید تجهیزات چوبی خود را با همدیگر ست کنید.

  • معایب مصنوعات چوبی:

مقاوم نبودن در مدت زمان طولانی و در برابر آب از بدترین معایب مصنوعات چوبی است. با توجه به این‌که مصنوعات چوبی قابل شستشو نیستند، تمیز کردن آن‌ها باید با دستمال انجام شود. هم‌چنین مصنوعات چوبی در جابه‌جایی احتمال آسیب‌دیدگی و رنگ‌پریدگی زیادی دارد.

برای تهیه انواع مصنوعات فلزی اداری باید به چه نکاتی توجه کنید؟

حالا که به کاربردها و «مزایای مصنوعات فلزی اداری» اشاره کردیم و مقایسه‌ای بین این مصنوعات و مصنوعات اداری چوبی انجام دادیم، نوبت به این می‌رسد که نکاتی را برای تهیه مصنوعات فلزی اداری ارائه دهیم.

خواسته‌ها و انتظاراتتان را فهرست کنید

پیش از آن‌که برای خرید قدمی بردارید، خواسته‌هایتان را مشخص کنید و ببینید چه توقعاتی از مصنوعات فلزی مورد نظرتان دارید. با توجه به مکان قرار گرفتن مصنوعات، نوع استفاده از آن، افرادی که با این مصنوعات در ارتباط هستند و برخی از عوامل دیگر، ویژگی‌های محثول ایده‌آلتان را تعیین کنید و با توجه به این ویژگی‌ها بهترین محصول را انتخاب نمائید.

قیمت را هدف اصلی قرار ندهید!

باتوجه به این‌که مصنوعات فلزی اداری چه نوع محصولاتی هستند، چه موادی در ساخت آن‌ها به کار رفته است و چه کیفیتی دارند و باتوجه به ویژگی‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند.

همیشه قیمت بالای مصنوعات فلزی ملاک برعالی بودن آن محصول نیست. پس همه تمرکز خود را روی قیمت مصنوعات فلزی اداری نگذارید و برای خرید خواسته‌های خود را مد نظر قرار دهید.

حالا بهترین محصول را انتخاب کنید!

پس از آشنایی با مزایای مصنوعات فلزی اداری و نکات لازم برای خرید، باید به سوی خرید گام بردارید و با توجه به معیارهایتان، محصول مورد نظر را انتخاب نمائید.

قصرچوب به‌عنوان یکی از عرضه‌کننده‌های تجهیزات و مبلمان اداری، مصنوعات فلزی اداری را نیز عرضه می‌کند. در ادامه برخی از این محصولات مورد معرفی قرار می‌گیرند.

جاکفشی فلزی اداری

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در بسیاری از نمازخانه‌های ادارات، شرکت‌ها، مدارس، استخرها، مساجد و بسیاری از مکان‌‌های دیگر، «جا کفشی‌های فلزی اداری» هستند. اما جاکفشی های اداری قصر چوب چه ویژگی‌هایی دارند؟ برخی از ویژگی‌های جا کفشی فلزی اداری در فروشگاه مبلمان اداری قصرچوب عبارت هستند از:

  • داشتن قفل به جهت بالا بردن امنیت در مکان‌های عمومی
  • مقاومت و استحکام بالا
  • مناسب برای تعدادکفش بالا
  • قابل سفارش بودن در اندازه‌ها و ابعاد مختلف
  • دارا بودن درب فلزی یا پلکسی

مزایای مصنوعات فلزی اداری

دسترسی سریع: خرید جاکفشی فلزی اداری

کمد جا موبایلی فلزی اداری

«کمد جاموبایلی فلزی اداری» یکی از ملزومات مهم در بسیاری از ارگان‌های دولتی به‌ویژه مکان‌هایی هم‌چون دادگاه، دادگستری، پادگان و بسیاری از مکان‌های عمومی است که حفظ اطلاعات و امنیت در آن مکان‌ها بسیار مهم است. با استفاده از این محصول به خوبی به مزایای مصنوعات فلزی اداری پی می برید.

اما جاموبایلی‌ های فلزی قصر چوب چه خصوصیاتی دارند. برخی از ویژگی‌های کمد جاموبایلی فلزی در فروشگاه مبلمان اداری قصرچوب عبارت هستند از:

  • ساخته‌شده از ورق فولادی و ورق روغنی با کیفیتی مرغوب و درجه یک بدون موج با ضخامت 0.5 و 0.7 میلی‌متر
  • قابل سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف
  • تمام اتصالات بوسیله جوش بهم متصل شده و از پرچ استفاده نشده است
  • قابلیت تغییر رنگ به سلیقه مشتری( رنگ‌های مایع کوره ای، چکشی و الکترو استاتیک)

کمد جاموبایلی فلزی

دسترسی سریع: خرید جاموبایلی فلزی اداری

کمد بایگانی فلزی

اسناد و مدارک از مهمات ارگان‌های اداری، شرکت‌های خصوصی و دولتی، مراکز درمانی و بسیاری مکان‌های عمومی است.

یکی دیگر از محصولاتی که مزایای مصنوعات فلزی اداری را به خوبی نشان می دهد، کمد بایگانی فلزی است. این محصول قصرچوب به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و با نظم، اسناد و مدارکتان را بایگانی و در هر زمان که نیاز داشتید، بدون اتلاف وقت و به راحتی به مدارک و اسنادتان دسترسی داشته باشید.

برخی از ویژگی‌های کمد بایگانی فلزی در فروشگاه مبلمان اداری قصرچوب عبارت هستند از:

  • ساخته شده از ورق فولادی و ورق روغنی با کیفیتی مرغوب و درجه یک بدون موج با ضخامت 0.9 میلی‌متر
  • برخورداری از قفل و دسته فلزی درجه یک
  • دارای منافذ تهویه هوا
  • اتصال درب‌ها به بدنه از داخل و از خارج بوسیله جوش و گاز co2
  • مکانیزم دیسک‌های چرخشی
  • دارای 4 یا 5 طبقه
  • دسترسی آسان به مدارک
  • قابلیت تغییر رنگ به سلیقه مشتری (رنگ‌های مایع کوره ای، چکشی و الکترو استاتیک)
  • مقاومت و استحکام بالا

photo 2022 10 12 19 25 20

 

دسترسی سریع: خرید کمد بایگانی فلزی

فایل فلزی اداری

بسیاری از تجهیزات مهم در ادارات و شرکت‌ها، مراکز درمانی، نظامی، مغازه‌ها، مراکز آموزشی و مکان‌های عمومی وجود دارد که نیاز به یک فایل فلزی برای نگهداری، نظم و سازماندهی دارند.

فایل فلزی اداری قصرچوب با کیفیتی مرغوب و قیمتی بسیار مناسب در طبقات 2، 3 و 4 تایی به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی لوازم، مدارک و هر آنچه که می‌خواهید مخفی بماند را در فایل فلزی اداری نگهداری کنید.

ویژگی‌های فایل فلزی اداری در فروشگاه مبلمان اداری قصر چوب عبارت هستند از:

  • ساخته شده از ورق فولادی و ورق روغنی با کیفیتی مرغوب و درجه یک بدون موج با ضخامت 0.7 و 0.9 میلی‌متری
  • دارای ریل‌های روان و دوبل
  • قابلیت تغییر رنگ به سلیقه مشتری (رنگ‌های مایع کوره ای، چکشی و الکترو استاتیک)
  • دارای قفل فشاری مرکزی و قفل رمزدار تایوان درجه یک
  • مقاومت و استحکام بالا
  • دارای گارانتی و تضمین کیفیت

photo 2022 10 12 19 25 32

دسترسی سریع: خرید فایل ۴ کشو فلزی رمزدار

سخن آخر

این هم از مقاله کاربردها و مزایای مصنوعات فلزی اداری! با توجه به محیط مورد نظرتان و نوع استفاده‌ای که دارید، باید نوع جنس تجهیزات خود را انتخاب کنید. معمولا برای اداره‌های خصوصی از مصنوعات چوبی اداری استفاده می‌کنند؛ چراکه ظاهری شیک و هماهنگ با دکوراسیون اداره دارد.

برای اداره‌ها و ارگان‌‌های دولتی اغلب از مصنوعات فلزی استفاده ‌می‌کنند؛ چراکه عمر و دوام بسیار زیاد و قیمت پایین‌تری نسبت به مصنوعات چوبی دارند. به همین دلیل انتخاب مناسبی برای این مکان‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *