سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

انتخاب بهترین صندلی ارگونومیک اداری، صندلی استاندارد

صندلی اداری ارگونومیک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل صرف زمان زیادی برای نشستن در محیط های کاری داشتن یک صندلی اداری ارگونومیک که پشت کمر را پوشش دهد و از آسیب رسیدن به ساختار ستون فقرات جلوگیری کند ضروری می باشد.

چه نوع صندلی اداری ارگونومیک بهتر است؟

انتخاب بهترین صندلی اداری ارگونومیک ، قصر چوب ، نیلپر

انواع مختلفی از صندلی های ارگونومیک موجود برای استفاده از دفتر وجود دارد. هیچ کدام از انواع صندلی های اداری لزوما بهترین نیست . ارتفاع صندلی دفتر باید به راحتی قابل تنظیم باشد . اهرم تنظیم اتوماتیک ساده ترین راه برای انجام اینکار است . ارتفاع صندلی در حدود 16 تا 21 اینچ از کف باید قرار بگیرد . این اجازه می دهد تا کاربر پای خود را در کف زمین قرار دهند.

دید مثبت به کاهش درد کمر و بهبود ان کمک میکند. این موضوع از لحاظ جنبه روانی گفته می شود یعنی در صورتی که شخص احساس کند این صندلی باعث ایجاد درد کمر می شود شخص احساس درد خواهد داشت .

هر صندلی باید داری عمق و پهنای مناسبی باشد تا راحتی هر کاربری را تامین کند.عرض 17 الی 20 معمولا پهنای مناسب و استانداردی می باشد.

عمق صندلی (از جلو تا عقب نشیمنگاه ) باید به اندازه کافی باشد تا اینکه کاربر بنواند در هنگام نشستن کمر خود را متناسب با بک رست (استراحتگاه کمری) صندلی اورگونومیک اداری تنظیم کند ؛ همچنین فاصله بین پشت تا زانو باید حدود 2 الی 4 اینچ باشد .

پشتیبان کمر در صندلی اداری ارگونومیک بسیار مهم است. ستون فقرات دارای یک منحنی درونی است و در صورت طولانی نشستن اگر صندلی استاندارد نباشد به ساختار ستون فقرات آسیب وارد می کند و صندلی باید قسمت کمر را پوشش دهد.

مواد استفاده شده برای صندلی اداری ارگونومیک باید استاندارد باشد تا در نشستن های طولانی کاربر احساس راحتی داشته باشد. داشتن لایه ای که تنفس کند بهتر از سطح سخت است.

دسته صندلی باید قابل تنظیم باشد. آنها باید اجازه دهند بازوها و شانه های کاربر احساس راحتی داشته باشد. ساعد ها در هنگام تایپ کردن نباید روی دسته صندلی باشد.

همچنین صندلی باید به راحتی قابل چرخش باشد تا به کاربر برای دسترسی به قسمت های مختلف میز فشار وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *