سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

انتخاب صندلی اداری

در انتخاب صندلی اداری سهل انگاری نکنید!

انتخاب صندلی اداری

انتخاب صندلی اداری یعنی انتخاب سلامتی و راحتی! صندلی اداری نزدیک‌ترین همکار شماست. همکاری که بیشترین ارتباط را با شما دارد و اگر کارش را خوب انجام ندهد، آسیب‌های زیادی به کارایی شما و مهم‌تر از آن به ستون فقرات شما می‌رسد!

پس انتخاب این همکار شاید از انتخاب بقیه همکارانتان مهم‌تر باشد. در این مقاله نکاتی در مورد انتخاب صندلی اداری یا صندلی مدیریتی ارائه می‌شود که با توجه به این نکات همکار خوبی را به مجموعه خود اضافه می‌کنید!

مهم ترین ملاک های انتخاب صندلی اداری

صندلی اداری راحت خارجی

مهم‌ترین ملاک، راحتی شماست

هیچ‌وقت به ظاهر و شیک بودن یک صندلی اداری ، موجبات ناراحتی و زجر دادن خود را فراهم نکنید! در انتخاب صندلی گردان یا هر نوع صندلی مدیریتی دیگر، بیش از هر وسیله اداری دیگر، راحتی و خوش استفاده بودن اهمیت دارد.

در خرید یا انتخاب صندلی اداری و صندلی مدیریتی مانند خرید یک محصول طبی عمل کنید. چون پای سلامتی شما در میان است. اصول نشستن استاندارد را بیاموزید و صندلی اداری را انتخاب کنید که بتوانید به صورت استاندارد روی آن بنشینید و احساس راحتی کنید.

ظاهر صندلی را کنار نگذارید

با این که مهم‌ترین نکته در انتخاب صندلی مدیریتی ، توجه به استانداردهای طبی و راحتی شماست. ولی دلیل نمی‌شود که زیبایی صندلی را نادیده بگیرید.

نظری وجود دارد که بر اساس آن، هر غذای مضری خوشمزه و هر غذای مفیدی بدمزه است. اگر طرفدار این نظر باشید، ممکن است که فکر کنید که هر صندلی کارشناسی استاندارد، ظاهر جذابی ندارد و همه صندلی های مدیریتی شیک غیراستاندارد هستند.

خود را اسیر این نظرات اشتباه نکنید! صندلی های اداری بسیاری وجود دارند که در عین استاندارد بودن و فراهم آوردن راحتی شما، ظاهری جذاب و چشم‌نواز دارند.

هماهنگی صندلی کارمندی با طراحی دفتر کار

در انتخاب صندلی اداری دقت کنید که تبدیل به پاشنه آشیل ظاهر دفتر کارتان نشود و هماهنگ نبودنش با سایر اجزای دفتر توی ذوق بزند.

در انتخاب شکل و رنگ صندلی مدیریتی ، به ویژگی‌های ظاهری سایر اجزای دفتر به ویژه میز کارتان توجه کنید. ترکیب میز و صندلی یک جورهایی شبیه ترکیب کت و شلوار است و ست نبودن این دو وسیله اداری با یکدیگر، نمای خوبی ندارد.

استحکام و مرغوبیت صندلی کارمندی مورد نظرتان را چک کنید

ممکن است صندلی مدیریتی مورد نظر شما ظاهر مناسب داشته باشد و شیک باشد. هم‌چنین می‌تواند استاندارد هم باشد و راحتی شما فراهم آورد.

ولی ممکن است این صندلی مدیریتی استحکام کافی را نداشته باشد و یا از مواد مرغوب برای ساخت آن استفاده نشده باشد. در این صورت پس از مدتی دچار مشکل می‌شوید و مجبور می‌شوید که صندلی‌تان را عوض کنید.

پس سعی کنید که از فروشگاه‌هایی خرید کنید که اعتبار بالایی دارند و محصولات آن‌ها تضمین شده است. استفاده از محصولات با کیفیت هزینه‌های تعمیر یا تعویض را به تعویق می‌اندازد.

اگر می‌خواهید صندلی گردان خریداری کنید، باید چرخش صندلی را چک کنید و مطمئن شوید که چرخشتان با مشکل مواجه نمی‌شود!

هزینه کردن برای صندلی اداری را هزینه نبینید!

وقتی پای سلامتی و راحتی‌تان به میان می‌آید، خیلی در قید و بند مادیات نباشید! اگر برای خرید یک صندلی مدیریتی مناسب و استاندارد به اندازه کافی هزینه نکنید.

باید چند برابر برای درمان امراض ناشی از استفاده از صندلی مدیریتی نامناسب هزینه کنید. و هیچ تضمینی هم برای بازگشت سلامتی‌تان وجود ندارد! پس انتخاب صندلی کارمندی را بی‌اهمیت نپندارید.

البته دست و دل باز بودن برای انتخاب وسایلی که مرتبط با سلامتی شماست، به این معنا نیست که پولتان را هدر دهید و برای یک صندلی مدیریتی نامرغوب هزینه زیادی کنید. فقط نباید سلامتی خود را فدای پول بکنید!

برای خرید صندلی مدیریتی به فروشگاه ‌های مختلف سر بزنید

انواع صندلی اداری متنوع

یک صندلی راحت، استاندارد، شیک و با دوام چیزی نیست که فقط در یک فروشگاه پیدا شود. به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و مناسب‌ترین محصول را انتخاب کنید.

دوباره یادآوری می‌کنیم که حداقل در این مورد قیمت را به عنوان ملاک اصلی برای خرید در نظر نگیرید و سلامتی‌تان برایتان مهم‌تر باشد.

هر قدر به فروشگاه‌های بیشتری سر بزنید و محصولاتشان را بررسی کنید، انتخاب‌هایتان گسترده‌تر می‌شود. در این صورت می‌تواند صندلی مدیریتی را انتخاب کنید که علاوه بر برآورده کردن ملزومات طبی، ظاهری و استحکامی، قیمت مناسب هم داشته باشد که خیلی به جیبتان فشار نیاید!

صندلی گردان می خواهید یا نه؟!

اگر قصد خرید صندلی گردان را دارید، مطمئن شوید که استفاده از این صندلی برایتان مناسب است. ممکن است کمی بیش فعال باشید و استفاده از صندلی گردان باعث سرگیجه‌تان شود!

گردان بودن صندلی را به صرف این که گزینه جذابی برای یک صندلی اداری است، جزء ویژگی‌های صندلی مدیریتی مورد نظرتان قرار ندهید.

ویژگی‌های صندلی کارمندی باید در راستای راحتی شما قرار بگیرد. هر ویژگی صندلی اداری که شما را دچار مشکل می‌کند، عامل آزاردهنده‌ای است که باید آن را از ویژگی‌های صندلی کارمندی مورد نظرتان فاکتور بگیرید.

انتخاب و خرید صندلی اداری

انتخاب صندلی اداری یا صندلی مدیریتی نباید بدون فکر و ساده‌انگارانه صورت پذیرد. در انتخاب صندلی مدیریتی پای سلامتی شما در میان است پس هزینه‌ای که برای خرید یک صندلی استاندارد می‌کنید، هزینه برای سلامتی و راحتی شماست.

اگر برای خرید صندلی اداری مصمم هستید، برای مشاهده دنیایی از صندلی‌ های مدیریتی ، بخش صندلی های اداری قصر چوب را مشاهده کنید و تصمیم درست را بگیرید.

اگر فکر می‌کنید تصمیم درست، خرید محصولات قصر چوب است، پس زود دست به کار شوید! چون ممکن است خیلی‌ها مثل شما فکر کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *