سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

Review of 7 models of kitchen chairs min 11zon

 بررسی 7 مدل صندلی آشپزخانه

در این مقاله قرار است به  بررسی 7 مدل صندلی آشپزخانه با کیفیت بپردازیم، اگر به دنبال خرید صندلی آشپزخانه هستید می توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

صندلی آشپزخانه جدید

صندلی آشپزخانه جدید

آشپزخانه یکی از معدود مکان هایی است که هنگام دیزاین آن باید دقت بسیاری را به کار برد. به آشپزخانه، قلب خانه می گویند.‌ بنابراین باید دکوراسیون قلب خانه برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

انتخاب وسایل آشپزخانه و چینش درست این وسایل، می تواند دکور شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار بدهد. یکی از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه، صندلی های آن می باشد.

صندلی آشپزخانه نه تنها برای شما کاربرد های زیادی دارد، بلکه باعث می شود تا دکوراسیون شما زیباتر و لوکس تر به نظر آید. انتخاب صندلی های آشپزخانه نیز مانند سایر وسایل دیگر نیازمند بررسی یک سری نکات است.

ما در ادامه در مورد نکات مهم برای انتخاب صندلی آشپزخانه صحبت می کنیم و چند مدل صندلی آشپزخانه مد روز را به شما معرفی می کنیم.

برای انتخاب صندلی آشپزخانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب صندلی آشپزخانه و یا صندلی ناهار خوری به آسانی چیزی که فکر می کنید نیست. باید قبل از هر چیز به یک سری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید به یک انتخاب خوب و صحیح دست پیدا کنید.

 

  • انتخاب ارتفاع مناسب

هیچ چیز بدتر از آن نیست که صندلی آشپزخانه یا صندلی ناهارخوری شما خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که:

اپن آشپزخانه یا میز خود را اندازه گیری کنید، سپس با توجه به آن، چهارپایه مناسب را انتخاب کنید. صندلی شما باید بین 9 الی 12 سانتی متر با اپن آشپزخانه اختلاف داشته باشد.

 

  • انتخاب طرح مد نظر

صندلی های آشپزخانه از طرح ها و اشکال مختلفی ساخته شده اند، برای مثال برخی از آنها دارای تکیه گاه، برخی دارای دسته و برخی نیز بدون تکیه گاه و دسته به فروش می رسند.

مهم ترین نکته اینجا است که با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود آن را انتخاب کنید. مثلا اگر دوست دارید که هنگام نشستن بر روی صندلی استراحت کنید، صندلی های پشتی دار بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

  • تکیه گاه صندلی

یک صندلی بدون تکیه گاه، شاید یکی از رایج ترین طرح ها باشد. اگر به دنبال صرفه جویی در فضا هستید و ترجیح می دهید تا صندلی آشپزخانه را در زیر اپن نگه دارید، این مدل می تواند در جابه جایی در جای خود، انتخاب خوبی برای شما باشد.

به یاد داشته باشید که صندلی های بدون پشت، همیشه جزو راحت ترین گزینه ها هستند.

 

  • روکش صندلی

اگر اپن آشپزخانه محل اصلی غذا خوری شما است، شاید بخواهید یک سبک روکش دار را انتخاب کنید. آنها نه تنها راحت تر از صندلی های بدون بالشتک هستند، بلکه یک نوع جو رسمی را برقرار می کند. بهترین کار این است که با توجه به نوع دکوراسیون خود، رنگ روکش صندلی آشپزخانه یا صندلی ناهار خوریتان را انتخاب کنید.

 

  • جنس صندلی

مانند هر مبلمان دیگری، هنگام انتخاب صندلی آشپزخانه باید به جنس آن توجه کنید. در واقع اولین چیزی که باید پس از انتخاب طرح در نظر داشته باشید.

جنس مواد صندلی است، به دنبال تناسب جنس با سبک خاص باشید. یک صندلی با دوامی که بتواند در برابر استفاده های مداوم مقاومت کند.

انواع صندلی آشپزخانه جدید

در ادامه به معرفی 7 مدل صندلی آشپزخانه که جزو پرفروش ترین های بازار هستند اشاره خواهیم کرد؛ اما لازم به ذکر است که برای دیدن مدل های بیشتر از صندلی آشپزخانه جدید می توانید از مدل های موجود در سایت دیدن فرمایید.

  1. صندلی با چوب طبیعی

صندلی آشپزخانه

این صندلی یک نمونه کامل خوش ساخت از سبک کلاسیک است. می توانید این صندلی ها را به هر شکلی که دوست دارید دیزاین کنید.

این صندلی بدون دسته و پشتی است و اگر علاقه ای به داشتن تکیه گاه و دسته ندارید، این گزینه می تواند برای شما مناسب باشد.

اما در صورتی که علاقه دارید بر روی این صندلی ها استراحت کنید و وقت بگذرانید، ممکن است این سبک از صندلی ها شما را اذیت کنند.

با انتخاب این صندلی می توانید در فضا صرفه جویی کنید و در هر زمان که نیازی به استفاده از آن نداشتید، آن را در زیر اپن قرار دهید.

 

  1. صندلی با تکیه گاه و میله های فلزی

صندلی آشپزخانه

قطعا این نوع صندلی یکی از بهترین صندلی های آشپزخانه هستند، زیرا از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده و به نسبت صندلی های دیگر راحت تر است.

این صندلی تمامی گزینه هایی که یک صندلی آشپزخانه باید داشته باشد را دارد و علاوه بر آن ظاهر زیبا و جذابش می تواند به آشپزخانه شما زیبایی ببخشد. از این سبک صندلی به عنوان صندلی ناهار خوری هم استفاده می شود.

 

  1. صندلی آشپزخانه با قاب فلزی

صندلی ناهار خوری

بافت خاصی که این صندلی آشپزخانه به فضا می دهد، فوق العاده است. این صندلی بالشتک های راحت و یک چهار پایه فلزی محکم دارد.

و برای کسانی که علاقه دارند بر روی صندلی آشپزخانه بنشینند و صبحانه بخورند و یا روزنامه بخوانند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

  1. صندلی های نوار فلزی

صندلی ناهار خوری

شما نمی توانید فلز را از این زیباتر کنید. این صندلی های فلزی با رنگ طلایی، نمونه ای عالی از سبک کلاسیک هستند که ظاهری بسیار جذاب را به هر دکوراسیونی می بخشند.

 

  1. صندلی اپن آشپزخانه لنوکس

صندلی های آشپزخانه

این صندلی های آشپزخانه شیک جدای اینکه ظاهری بسیار جذاب و لوکس را به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشند، بسیار راحت و نرم هستند.

بالشتک های مخملی و نرم با رنگ زیبا و پایه های طلایی، باعث شده است که این صندلی بسیار جذاب به نظر برسد. داشتن تکیه گاه، بالشتک مناسب و دسته ها می تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند تا با خیال راحت آن را خریداری کنید.

 

  1. صندلی فلزی مشکی

صندلی های آشپزخانه

این سبک از صندلی ها، در لیست ارزان ترین صندلی ها قرار دارند. صندلی های آشپزخانه معمولا قیمت بالایی دارند و این صندلی در میان همه انها مقرون به صرفه تر است.

جنس این صندلی از فلز است و در برابر استفاده مداوم مقاومت بالایی دارد.‌ تکیه گاه صندلی باعث خاص تر شدن این صندلی شده است.

 

  1. صندلی میله ای روکش دار

صندلی میله ای روکش دار

مطمئنا هر خانمی عاشق این صندلی های زیبای آشپزخانه است. ظاهر زیبا و راحت این صندلی باعث می شود تا جلوه ای عالی به دکوراسیون آشپزخانه شما بخشیده شود.

این صندلی علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد، به شما در صرفه جویی فضا نیز کمک می کند و شما هر زمان که بخواهید می توانید آن را در زیر اپن جمع کنید.

در آخر

اگر قصد خرید صندلی آشپزخانه یا صندلی ناهار خوری دارید به فضای دکوراسیون منزلتان دقت کرده و تناسب رنگ را فراموش نکنید. سایز صندلی و راحتی آن بسیار مهم بوده و هنگام خرید باید بررسی شود.

برای خرید صندلی آشپزخانه یا صندلی ناهار خوری می توانید به سایت قصر چوب مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

1. صندلی های اپن اغلب مناسب استفاده برای چه فضاهایی می باشد ؟

مناسب بارها و کافه ها و یک سری رستوران ها با دیزاین مخصوص به خود طراحی شده اند و مهمتر از همه مناسب آشپزخانه ها به خصوص اشپزخانه های کوچک که جا و فضای کافی برای قرار گیری میز ناهار خوری ندارند .

2. کدام یک از مدل صندلی های اپن از انواعی که نام برده شد مناسب تر و با درجه کیفیت بالاتری هستند؟

انتخاب هر کالا و محصولی قبل از هر چیزی بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد، اما در بین انواع صندلی های اپنی مناسب ترین انها صندلی های فلزی جکدار هستند که مهمترین ویژگی این نوع از صندلی ها اهرم جک انهاست به شما این قابلیت را می دهد تا ارتفاع مورد نیازتان را تنظیم کنید.

3. تکیه گاه صندلی های اپن به چی شکلی باشند بهتر و مناسب تر برای استفاده هستند ؟

نوع تکیه گاه های صندلی ها متفاوت هستند بعضی از انها بلند بعضی ها نیمه و یا نیم دایره هستند و گاهی کلا تکیه گاه ندارند . اگر شما استفاده طولانی مدت از صندلی ها دارید بهتره است از صندلی با تکیه گاه های بلند و استاندارد استفاده کنید تا بدن شما دچار خستگی و ناراحتی نشود .

4. ایا صندلی های اپن با سایز و یا رنگ درخواستی به صورت سفارشی تولید می شود ؟

شما می توانید رنگ مورد نظرتان از گالری موجود در سایت به هنگام سفارش صندلی انتخاب کنید و رنگ آن را متناسب با رنگ دکوراسیون فضای مورد استفاده خود هماهنگ کنید ، اما لازم به ذکر است صندلی ها در یک سایز و یک ابعاد مخصوص به خودی هستند و نمی توان سفارشی تولید کرد در این صورت ما به شما تهیه صندلی های اپنی فلزی جکدار را پیشنهاد می کنیم .

5. صندلی های اپن را از کجا می شود تهیه کرد ؟

در تمامی فروشگاه های مخصوص به مبلمان میتوان تهیه کرد و همینطور در سایت ها و انلاین شاپ ها نیز قابل تهیه هستند ، شما میتوانید در سایت خواب شاپ با رفتن به گزینه صندلی ها محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *