سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

انواع مبل نیم ست اداری

انواع مبل نیم ست اداری

انواع مبل نیم ست اداری دارای تنوع بالایی بوده و زمانی که به یک اداره یا یک شرکت می رویم، شاید در نظر اول دکوراسیون آنجا توجه ما را به خود جلب کند. در ادامه به معرفی انواع مبل نیم ست اداری خواهیم پرداخت.

اگر بخواهیم کمی واقع بینانه تر به این موضوع نگاه کنیم، مطمئنا شرکت یا اداره ای که دارای یک دکوراسیون خاص بوده است، بیشتر در ذهن ما ماندگار شده است، زیرا نمیتوانیم دکوراسیون و چیدمان آن را فراموش کنیم.

دسته بندی انواع مبل نیم ست اداری

انواع مبل نیم ست اداری یکی از موارد تاثیر گذار بر دکوراسیون ها هستند. چه در منزل و چه در اداره ها و شرکت ها نیاز به یک مبل داریم. البته انتخاب یک مبل در دفتر کار خیلی متفاوت از خانه است.

یعنی مبل هایی که باید در دفاتر کار قرار گیرند، با مبل هایی که در خانه ها قرار می گیرند متفاوت است. دلیل این امر این است که مبل های اداری به دلیل رفت و آمد بسیار افراد، استفاده مداوم از آن باید یک سری المان های خاص داشته باشد که در همان وهله اول باید در نظر داشته باشید. در کنار آن نیز زیبایی مبل و راحتی آن را نباید فراموش کنیم.

ما در این مقاله به انواع مبل نیم ست اداری می پردازیم و به شما می گوییم که دقیقا مبل های اداری باید چگونه باشند! تا بتوانید انتخاب مناسبی از این نوع مبل داشته باشید.

چند نکته قبل از خرید مبل ها

انواع مبل نیم ست اداری

قبل از اینکه به انواع مبل نیم ست اداری بپردازیم بیایید درباره چند نکته قبل از خرید مبل صحبت کنیم. خرید مبل اینگونه نیست که به یک فروشگاه بروید و تا اولین مبل را دیدید، آن را بخرید! خرید مبل دقت می خواهد. قبل از آنکه سراغ خرید بروید اولین کاری که باید انجام دهید اندازه گیری فضا است.

این یکی از اشتباهاتی است که هنگام خرید اینترنتی مبلمان به آن توجه نمی کنید. باید ابتدا فضای موجودی را که قصد دارید وسایل خود را در آنجا قرار دهید اندازه بگیرید. درهای ورودی ، قفسه های موجود یا سایر مبلمان را در نظر بگیرید.

دومین موردی که باید در نظر داشته باشید، اندازه و وزن مبل ها است. وزن مبل ها نباید خیلی سنگین باشد به گونه ای که برای جابه جا کردن آن نیاز به چندین نفر باشد. اندازه آنها هم باید درست متناسب با فضای اداره باشد.

سومین موضوع جنس و ماندگاری مبل هاست. مبل هایی را خریداری کنید که تضمین شده باشند! یعنی بتوانند تا سالها دوام بیاورند. مبل هایی که در اداره ها قرار می گیرند در معرض رفت و آمد بسیاری قرار دارند و از این رو باید بسیار احتیاط کنید.

حالا که این چند نکته را به صورت کلی فهمیدیم  بیایید سراغ انواع مبل نیم ست اداری برویم و ببینیم بهترین مبل های نیم ست اداری 2021 کدام یک بوده اند؟

 انواع مبل نیم ست اداری

  1. بهترین مبل اداری و سفارشی از سری Lesro siena

مبل اداری و سفارشی از سری Lesro siena

اگر به دنبال ایجاد ظاهری سفارشی در دفترکار خود هستید یکی از بهترین گزینه ها  Lesro siena است که در کانتیکت ساخته شده است. شما می توانید تمام گزینه های اثاث یا لوازم داخلی را با شش پوشش چوبی یا یک پایه فولادی برس دار برای یک دیزاین سفارشی ست کنید.

در کاناپه های اداری چهار، پنج سری وجود دارد. امکاناتی که این کاناپه ها دارند این است که فضای شخصی بیشتری را برای مشتریان خود می توانید ایجاد کنید.

  1. بهترین مبل اداری چرمی سری منهتن

مبل اداری چرمی سری منهتن

یافتن مبل اداری با چرم دانه های برتری که دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه باشد دشوار است. اما مبل چرمی که توسط منهتن ساخته شده است هم چرمی با کیفیت بالا دارد و هم دارای قیمت مقرون به صرفه است.

تودوزی چرم دانه ای روی تمام سطوح نشیمن این مبل به شکلی صورت گرفته است که هنگام نشستن بر روی مبل این تودوزی احساس می شود. تطبیق ونیل در پشت و کناره های مبل به مقرون به صرفه بودن این قطعه کمک می کند. این مبل دارای وزن استاندارد است و بسیار راحت و نرم است. این مبل اداری در دو رنگ چرم مشکی و برنز موجود است. اما باید بگوییم که رنگ مشکی آن جذاب تر است.

  1. بهترین مبل سفید از سری Tribeca os

انواع مبل نیم ست اداری

ما در قسمت معرفی انواع مبل نیم ست اداری این را در نظر داریم تا بهترین مبل را که هم ظاهر خوبی به دکوراسیون اداره یا شرکت شما بدهد و هم از نظر راحتی ، بتواند برای مشتریان شما قابل قبول باشد را به شما معرفی کنیم.

یکی از بهترین های دیگر مبل سفید از سری Tribeca os است که سبک مدرنی را که از یک مبل می توان انتظار داشت را به دکوراسیون شما می دهد. این مبل بسیار راحت است و مشتریان شما می توانند به راحتی ساعات طولانی را بر روی آن بگذرانند.

اگر نگران رنگ سفید آن هستید که ممکن است با رفت و آمد بسیار کثیف شود شما می توانید از رنگ مشکی آن استفاده کنید. این مبل دوام بسیار بالایی برای محیط های شلوغ دارد و می تواند تا سالها برای مشتریان شما مناسب باشد.

  1. بهترین ست مبل راحتی اداری از سری Alrra Pyramid

ست مبل راحتی اداری از سری Alrra Pyramid

Pyramid روکش دار با چرم نرم و راحتی که دارد می تواند حس آرامش و راحتی را به مشتریان بدهد و با آن حالت نرم خود باعث می شود که مشتریان بتوانند ساعت های طولانی را بر روی آن بنشینند، بدون آنکه مشکلی برای آسایش آنها پیش بیاید.

این نوع چرم نیز به اندازه چرم اصلی کیفیت بالایی ندارد، اما از لحاظ راحتی و قیمت گزینه خوبی می تواند برای اداره ها و شرکت ها باشد. این مبل بسیار زیبا با آن ظاهر کلاسیک خود می تواند به دکوراسیون کلاسیک اداره و شرکت شما کمک بسیاری کند.

  1. بهترین مبل راحتی اداری مبل سری Majesty

بهترین مبل راحتی اداری مبل سری Majesty

انتخاب نهایی و یکی از بهترین انواع مبل نیم ست اداری، این مبل مجستی است. این مبل که ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست است در سه رنگ مشکی و سفید و قهوه ای وجود دارد. این مبل راحتی دارای قاب های چوبی سخت با پایه های آلومنیومی برس دار است که مخصوص دکوراسیون مدرن است.

این مبل با طراحی بالشتک ثابت کمک می کند تا مبل شما ماندگاری خوبی داشته باشد. مبل سری مجستی با ظرفیت 250 پوند در هر صندلی ، برای کار در فضاهای تجاری ساخته شده است.

خرید انواع مبل نیم ست اداری

خرید انواع مبل نیم ست اداری از فروشگاه اینترنتی قصر چوب با شرایط اقساط و یا نقدی برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *