سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

سطل زباله اداری و اهمیت آن در محل کار شما

سطل زباله اداری و اهمیت آن در محل کار شما

سطل زباله اداری و اهمیت آن

وجود سطل زباله اداری مناسب برای محیط های اداری پر از کاغذ و زباله های اداری، امری ضروری است. مخصوصا در اداره‌هایی که به دلیل مشغله کاری فرصت سر خاراندن ندارید. شلوغ بودن میز کار و نامرتب بودن کاغذ و پرونده‌های روی میز تمرکزتان را به هم ریخته و کارکردن را سخت و طاقت فرسا ‌می‌کند. سطل زباله اداری این امکان را فراهم می‌کند که هروقت نیاز دارید دستی به میز کارتان بکشید؛ و کاغذهای دورریختنی و زباله‌های اداری را به راحتی به سطل زباله بیندازید. در انتخاب سطل‌ زباله مناسب باید به کاربرد و جاگیری مناسب آن در محل کار، باید دقت کنید. همچنین توجه داشته باشید که با محیط و دکوراسیون اداری تان تناسب داشته و بر زیبایی دفترکارتان بیفزاید.

در قصر چوب انواع مختلف سطل زباله اداری را ببینید ( به انتخاب بهتر شما کمک خواهیم کرد)

انواع سطل زباله اداری

سطل‌ های زباله اداری انواع و مدل‌های مختلفی دارند. این تفاوت‌ها مربوط به جنس مواد به کار رفته در ساخت و مدل ظاهری و رنگ سطل‌ها است.

به کارمندی فکر کنید که مدام باید میز خود را خلوت کند. کاغذ و زباله‌های اداری اضافی را باید مرتب درون سطل آشغال بیندازد. سخت است که حین کار و در مواجهه با سیل از ارباب رجوع، چندین بار از جای خود بلند شود و دورریختنی‌هایش را درون سطل زباله بیندازد. یک سطل زباله اداری استوانه‌ای با ارتفاع مناسب برای چنین کارمندی ایده‌آل است. اگر یک سطل زباله استوانه‌ای در کنار صندلی کارمند قرار داده شود، مشکل این کارمند نیز برطرف می‌شود!

طبیعتا هر مکان اداری به یک سطل زباله مرکزی و بزرگ نیاز دارد که تمامی سطل زباله های کوچک درون این سطل زباله تخلیه شود. از آن جایی که چنین سطل زباله‌ای، اندازه بزرگی دارد و به چشم می‌آید، باید ظاهر مناسبی داشته باشد و با سایر اجزای محیط کار هماهنگ باشد.

قطعا مشاهده یک سطل بزرگ بدقواره که با محیط کار هماهنگی ندارد، خیلی توی ذوق می‌‌زند. علاوه بر ظاهر، سطل زباله اداری مرکزی باید این ویژگی را داشته باشد که زحمت ریخت زباله را به حداقل برساند! اگر این سطل های زباله پدال داشته باشند، کار خیلی راحت‌تر می‌شود. با استفاده از سطل زباله پدالی ، از نظر بهداشتی هم ارتباط فیزیکی با سطل زباله به صفر می‌رسد و سطح سلامت کارکنان ارتقا می‌یابد.

در یک محیط کار، زباله‌ها با انواع مختلفی تولید می‌شوند. بهتر است هر نوع زباله در سطل جداگانه‌ای ریخته شود که به راحتی قابل بازیافت باشد. هر کدام از این سطل های زباله باید دارای نشان‌هایی باشند که مشخص کند چه نوع زباله باید در کدام سطل ریخته شود.

سطل زباله اداری و زیبایی آن

احتمالا تصوری که از سطل های زباله اداری دارید، سطل‌های پلاستیکی بزرگ با درهای دایره‌ای است. در این صورت می‌گوییم باید تصورتان را از سطل های زباله اداری تغییر دهید. اگر صرفا نگاه کاربردی به سطل زباله اداری داشته باشید، زیبایی محیط کار خود را با انتخاب سطل زباله اداری نامناسب از بین می‌برید؛ مخصوصا اگر همان سطل‌های بزرگ پلاستیکی کلاسیک را انتخاب کنید! با کمی جستجو تک تک اجزای طراحی محیط کارتان تاثیر بالایی در روحیه شما و کارکنان دارند پس نباید زیبایی و هماهنگی ظاهری محیط کار را نادیده گرفت.
محیطی که زمان زیادی را در روز در آن‌جا می‌گذرانید، تاثیر زیادی بر روحیه و احوال شما می‌گذارد پس سطل زباله را به عنوان یکی از اجزای مهم ظاهری محیط کار نادیده نگیرید.

 سطل‌ های زباله اداری برای محیط کار شما

تعداد سطل های زباله اداری در یک محیط کار مهم است. نه باید تعداد این سطل ها آن قدر زیاد باشد که دست و پاگیر شوند و فقط فضا را اشغال کنند و نه آن قدر کم باشد که کارکنان برای پاکسازی میز خود یا خلوت کردن محیط اطرافشان دچار مشکل شوند. می‌توان بین هر دو میز در فاصله یکسانی یک سطل زباله استوانه‌ای قرار داد که دو نفر بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

جای‌دهی مناسب و هماهنگ کردن سطل زباله اداری با دکوراسیون اداری اهمیت بالایی در شکل ظاهری محل کارتان دارد. می‌توان سطل های زباله را آن قدر بد انتخاب و چینش کرد که وقتی کسی برای اولین بار وارد محیط کار شما می‌شود، در نگاه اول توجهش به سطل‌های زباله اداری شما جلب شود. هم‌چنین می‌توانید با انتخاب درست و مناسب و جای‌دهی و چینش به جای این سطل‌ها، علاوه بر این که محیط کار خود را همیشه مرتب و منظم نگه می‌دارید، به طراحی داخلی اداره یا شرکتتان، چیزی اضافه کنید که آن را جذاب‌تر کند.

قصر چوب این امکان را برایتان فراهم کرده است که از بین طیف گسترده‌ای از سطل‌ های زباله اداری، مناسب‌ترین سطل های زباله را برای محیط کار یا اتاق خود انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با محیط داشته باشد و به جذابیت محیط کار یا محیط زندگی شما بیفزاید.

سطل زباله اداری این محصول پرکاربرد برای نظم و ترتیب محیط کارتان را نادیده نگیرید!

هیچ وقت چیزهایی را که به ظاهر بی‌اهمیت هستند، نادیده نگیرید. گاهی چیزهایی که به چشمتان نمی‌آیند، بیشترین تاثیر را دارند. شاید در یک محیط اداری و کاری چیزی که خیلی مورد توجه قرار نگیرد، سطل های زباله اداری باشند ولی وقتی وارد یک اداره می‌شوید؛ در بدو ورود، یک سطل زباله بزرگ ناهماهنگ با محیط اداری به چشمتان می‌خورد و توی ذوقتان می‌زند، متوجه می‌شوید که همین جزء به ظاهر بی اهمیت محیط اداری چه تاثیری روی ظاهر محیط کار می گذارد و به نوعی به اعتبار کسب و کار شما یا محیط اداری تان ضربه می دانید. باید بدانید سطل های زباله اداری نقش بسزایی در دکوراسیون اداری شما دارند.

جدا از ویژگی ظاهری، استفاده از سطل های زباله اداری نامناسب در محیط کار، باعث می‌شود که میزهای کار شلوغ و نامرتب باشند و روحیه، تمرکز و بهره‌وری کاری کارکنان تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس انتخاب سطل زباله اداری آن طور که به نظر می‌رسد، بی اهمیت نیست بلکه خیلی هم موثر است.

سطل زباله اداری

نکات مهم در خرید سطل زباله اداری

برای خرید سطل زباله اداری مناسب باید نکاتی را رعایت کنید و برای انتخاب آن وقت بگذارید.

1- حجم زباله‌های محیط کارتان را تخمین بزنید و طبق آن تعداد و اندازه سطل های زباله اداری را تعیین کنید.

2- سطل های زباله اداری را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با سایر اجزای محیط کارتان داشته باشند.

3- خرید یک سطل زباله اداری مرکزی بزرگ برای محیط کارتان را فراموش نکنید.

4- راحتی کارکنان اداره یا شرکت را در خرید سطل زباله اداری در نظر بگیرید.

5- نه ظاهر سطل زباله اداری را فدای کارکردش بکنید و نه کارکردش را فدای ظاهرش!

6- با توجه به نوع استفاده از سطل زباله، سطل زباله اداری با ارتفاع مناسب انتخاب کنید.

7- بهتر است چند سطل زباله مختلف متناسب با انواع زباله‌های مختلف تهیه کنید.

8- قیمت سطل زباله اداری هم در انتخاب آن نقش دارد. قصر چوب با تخفیف و حراج های فوق العاده سطل زباله اداری خیال شما را از این بابت راحت کرده است.

برای اطلاع از اخرین تخفیف و حراجی های شگفت انگیز کلیک کنید : خرید سطل زباله اداری 

سطل زباله اداری را نادیده نگیرید!

هیچ وقت چیزهایی را که به ظاهر بی‌اهمیت هستند، نادیده نگیرید. گاهی چیزهایی که به چشممان نمی‌آیند، بیشترین تاثیر را دارند. شاید در یک محیط اداری و کاری چیزی که خیلی مورد توجه قرار نگیرد، سطل های زباله اداری باشند ولی وقتی وارد یک اداره می‌شوید و در بدو ورود، یک سطل زباله بزرگ ناهماهنگ با محیط اداری به چشمتان می‌خورد و توی ذوقتان می‌زند، متوجه می‌شوید که همین جزء به ظاهر بی اهمیت محیط اداری چه تاثیری روی ظاهر محیط کار می گذارد.

جدا از ویژگی ظاهری، استفاده از سطل های زباله اداری نامناسب در محیط کار، باعث می‌شود که میزهای کار شلوغ و نامرتب باشند و روحیه، تمرکز و بهره‌وری کاری کارکنان تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس انتخاب سطل زباله اداری آن طور که به نظر می‌رسد، بی اهمیت نیست بلکه خیلی هم موثر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *