سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

صندلی ارگونومیک اداری

چگونه بهترین صندلی ارگونومیک اداری را بخریم؟

صندلی ارگونومیک اداری باید دارای ویژگی های خاص و متمایزی باشد تا تبدیل به یک صندلی شود که در دراز مدت قابل استفاده باشد. در این مقاله از قصر چوب می خواهیم به بررسی صندلی ارگونومیک اداری بپردازیم. با ما همراه باشید.

صندلی اداری ارگونومیک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خرید انواع صندلی اداری راحت و ارگونومیک

صندلی با ارگونومی ضعیف می تواند منجر به اثرات منفی بر روی سلامتی فرد شود. چالش جدید این روزها یعنی دورکاری ممکن است به معنای نیاز به فکر کردن در مورد نشستن طولانی مدت باشد.

ما در اینجا برای یافتن بهترین صندلی مورد نیاز برای محل کار شما یا منزل برای دورکاری با کارشناسان و متخصصان در این زمینه مشورت کرده ایم.

بحران ویروس کوئید 19 باعث شده است که بسیاری از آمریکایی ها ترجیح بدهند که در خانه بمانند و دورکاری کنند. برخی از این کارکنان دورافتاده از محل کار (که در خانه دورکاری می کنند) تجارب تلخی از شرایط نامناسب و ناراحت کننده کارشان در منزل داشته اند.

سخن اسکات باتچ درباره محیط کار

اسکات باتچ یکی از مدیران اصلی شرکت ووسا دابلیو آی می گوید: پیش از این بحران که شما با خیالی آسوده به اداره می رفتید راحت و آسوده در فضای اداره حرکت می کردید و شرایط و مبلمان اداره برای کار کردن شما مناسب و راحت بود اما اکنون در این شرایط فضای کافی برای تحرک ندارید، و زمان طولانی را در یک جا میگذرانید.

و این شرایط زمانی سخت تر می شود که شما روی یک صندلی که برای کار کردن طراحی نشده است می نشینید و کارتان را انجام می دهید. مبل ها و صندلی های اتاق نشیمن برای لم دادن طراحی شده اند این نوع مبلمان برای نشستن طولانی مدت و کارکردن طراحی نشده اند.

صندلی ارگونومیک چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟

صندلی اداری توری طبی

جاناتان پولیو مدیرعامل مسائل اداری شرکت هیومن اسکل می گوید: ارگونومیک عملکرد ایجاد یک محل کاری مناسب و دوستانه و سازگار با بدن افراد جهت کاهش استرس افراد می باشد. کار کردن در شرایط مناسب برای سلامتی فیزیکی شما در طولانی مدت بسیار اهمیت دارد.

نشستن برای چندین ساعت روی صندلی که شرایط مناسب ندارد فشار زیادی روی شانه های شما، کمر و گردن شما وارد می کند و می تواند منجر به کمردرد، دیسک کمر، فشار بر گردن و موارد دیگر شود.

پولیو در ادامه گفت: نشستن پویا یا امکان جابجایی وضعیت بدن در طول روز برای ایجاد فضایی مناسب برای ستون فقرات و کاهش خستگی ناشی از بارگذاری عضلات استاتیک بسیار مهم است.

چرا به مبلمان و صندلی اداری نیاز داریم؟

مبلمان می تواند راه حل های ساده برای جلوگیری از برخی از این موارد ارائه دهد. از جمله صندلی های اداری ارگونومیک و لوازم صندلی مثل بالشتک (کوسن) یا صندلی های قابل تعویض. پولیو در ادامه اظهارنظر کرد.

صندلی های ارگونومیک به شما این امکان را می دهد که وضعیت بدن خود را در طول روز تغییر دهید بدون اینکه کل صندلی رو عوض کنید مهم است که اطمینان حاصل کنید که در طول روز کاری احساس راحتی و پشتیبانی می کنید و به روشی می نشینید که از صدمات طولانی مدت جلوگیری می کند.

چگونه صندلی ارگونومیک اداری تهیه کنیم؟

عکس صندلی اداری متنوع

کارن لوئینک، دستیار فیزیوتراپی و صاحب متخصص ارگونومیک یادآور می شود که برخی از شرکت ها صندلی های خود را بدون داشتن پشتوانه علمی”ارگونومیک” می نامند. در واقع نگاهی گذرا به زبان بازاریابی و چگونگی ساخت صندلی های اداری ضروری است.
وی گفت:”امروزه به ندرت یک صندلی اداری پیدا خواهید کرد که ادعا نمی کند ارگونومیک است.” لوئینگ گفت: ” تفاوت اصلی بین صندلی های ارگونومیک و صندلی های معمولی در قابلیت تنظیم است.

یک صندلی اداری معمولی به احتمال زیاد دارای پایه های ثابت یا ارتفاع صندلی خواهد بود، در حالیکه یک صندلی ارگونومیک بسته به نیاز شما قابل تنظیم است. این می تواند شامل ارتفاعات پشت قابل تنظیم، عمق صندلی، دستبند، پشتیبانی از کمر و موارد دیگر باشد.

جمع بندی

باتچ نیز می گوید: “یک صندلی اداری ارگونومیک یک صندلی انعطاف پذیر است و مطابق با نیازهای بدن شما چرخش دارد.”
لوسی هارت مدیر مخصوص فضای کار برای کارمندان خاطر نشان کرد در هنگام خرید صندلی به سه ویژگی باید اشاره کرد:
• صندلی که کل سایز و شکل بدن شما را در بر گیرد.
• صندلی که به شما اجازه بدهد ژست های مختلف را داشته باشید و ستون فقرات تان راحت باشد.
• صندلی که برای فعالیت های روزانه شما مناسب باشد.
باتچ می گوید: صندلی های مخصوص اداری طیف وسیعی از قیمت ها را دارد. و به طور کلی به قول یک ضرب المثل قدیمی ” هر چقدر پول بدهید آش می خورید.” ممکن است زمان ببرد تا بدن شما به صندلی اداری جدیدتان عادت کند.

نحوه خرید بهترین صندلی اداری ارگونومیک

بهترین صندلی ارگونومیک اداری را می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری از طریق فروشگاه قصر چوب تهیه نمایید. خرید این محصول با قیمت ویژه و شرایط عالی از طریق سایت ما امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *