سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

بهترین چوب برای میز اداری چیست؟

آیا به دنبال ساخت میز کار برای دفترکار خانه خود هستید؟ بهترین چوب برای میز اداری چیست؟  در این مقاله از قصر چوب بهترین چوب هایی که نباید از آن‌ها غافل شوید را از نظر می‌گذرانیم.
چه این‌که در خانه کار می‌کنید، یا برخی کارهای اداری را انجام می‌دهید، یا بازی می‌کنید یا خیلی ساده در اینترنت مرور می‌کنید این یک مبلمانی است که بیشترین استفاده را در خانه‌ی شما دارد.

انتخاب بهترین چوب برای میز اداری

میز کار شما باید بتواند مقدار وزن مناسبی را تحمل کند، و همین‌طور همانند بخشی از دفترکار خانگی‌تان به خوبی در آن جای بگیرد.

[wonderplugin_video videotype=”mp4″ mp4=”https://hw19.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/38a76548785c56dbaa6e47297c323bc821642127-720p.mp4″ webm=”” poster=”” lightbox=0 lightboxsize=1 lightboxwidth=960 lightboxheight=540 autoopen=0 autoopendelay=0 autoclose=0 lightboxtitle=”” lightboxgroup=”” lightboxshownavigation=0 showimage=”” lightboxoptions=”” videowidth=600 videoheight=400 keepaspectratio=1 autoplay=0 loop=0 videocss=”position:relative;display:block;background-color:#000;overflow:hidden;max-width:100%;margin:0 auto;” playbutton=”https://ghasre-choob.com/wp-content/plugins/wonderplugin-video-embed/engine/playvideo-64-64-0.png”]

 

ما تمام ملاحظات مهم را هم‌تراز کرده‌ایم: کارایی فنی، زیبایی‌شناسی و کارایی. امیدواریم که چوب رویایی‌تان را در زیر بیابید:

1. چوب بلوط

آیا می‌دانید میز دفتر بیضی شکل در کاخ سفید از بلوط ساخته شده است؟ اگر این جنس چوب به اندازه‌ی کافی برای پوتوس خوب باشد، می‌تواند برای شما نیز به اندازه‌ی کافی خوب باشد!
به دلایل زیادی بلوط نمونه‌ای همیشگی است. یکی این‌که، بلوط سخت و بادوام است. این امر برای اثاثیه‌ای که وزن تجهیزات اداری شما را تحمل می‌کند، بسیار مهم است.

بهترین چوب - قصر چوب
دوم این‌که، چوب بلوط زیباست. بلوط‌هایی مانند بلوط سفید آمریكایی چوب‌هایی برون لایه‌ایِ با رنگ کرم مات و براق هستند، در حالی که بلوط اروپایی در رنگ‌های طلایی شیک تا قهوه‌ای کم‌رنگ خودنمایی می‌کند. به علاوه به دلیل ویژگی عالی صیقل‌پذیری چوب بلوط، این چوب می‌تواند رنگ زده شود تا با هر نوع سبک دفترکار خانگی متناسب شود.
در آخر، چوب بلوط عالی کار می‌کند، همانند هر نوع دیگری پیچ و مهره می‌شود، میخ می‌خورد و اره می‌شود – که امری قابل تأمل است اگر بخواهید خودتان با آن کاری چیزی بسازید!
از نظر هزینه، چوب بلوط قیمت متوسطی دارد. چوب‌های ارزان‌تر و گران‌تری هم وجود دارد. به خاطر قابلیت اطمینان و زیبایی فراوان چوب بلوط، انتخاب این چوب برای شما گزینشی اشتباه نیست.

2. چوب گردو

چوب گردو به خاطر وضع لیف براقش، رنگ و طرحش شناخته شده است. رنگ‌های قهوه‌ای خامه‌ای تا قهوه‌ای شکلاتی که ویژگیِ گونه‌هایی مانند گردوی سیاه آمریکایی است شاید با طرحی تیره‌تر و براق در دفترکار خانگی باشد.

میز اداری - قصر چوب
ظاهر تزئینی چشمگیر چوبِ سخت با ویژگی‌های کارایی عالی همراه است، و این یعنی میز کارتان می‌تواند برای مدت زمانی طولانی در برابر استفاده‌ی زیاد دوام آورد.
چیزی که باید بخاطر بسپارید: ظاهر پرجلوه، پر زرق و برق چوب گردو و نادر بودن آن به این معنی است که در بالاترین طیف قیمت‌ها قرار دارد.

3. چوب گیلاس

برای اظهارنظر، نگاهی به گونه‌هایی مانند گیلاس آمریکایی بیندازید. با بافتی ظریف و برون لایه‌ایِ سفید تا قهوه‌ای متمایل به قرمز – گاهی صورتی کرمی- می‌توان چوب گیلاس را در طراحی بسیاری از دفترهای کار خانگی دید.

میز اداری - قصر چوب
چوب گیلاس همچنین ایده‌آل یک نجار است. چرا که کارایی بی عیب و نقصِ دستی و ماشینی دارد، همچنین ویژگی‌های چسب خوری، میخ خوری، پیچ و مهره شدن، و پرداخت عالی دارد.

4. چوب‌های سخت آفریقایی

نگاهی بیندازید به بعضی از چوب‌های سخت آفریقاییِ شیک، منحصربفرد مثل یوتیل، ایروکو، ساپلی (ماهون ستونی)، یا زبرانو – به دلیل ظاهر متفاوت و راه‌راهش به این نام خوانده می‌شود!
تنوعی باورنکردنی این چوب‌ها از نظر رنگ‌ها، وضع لیف‌ها و بافت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا به واقع میزکاری با کیفیت داشته باشید.

بهترین چوب برای میز اداری
برای مثال بیایید نگاهی به یوتیل بیاندازیم. رنگ‌های قهوه‌ای متمایل به قرمز و زرشکی انتخابی درجه یک است؛ به نظر بسیاری از افراد این چوب بهترین جایگزینِ چوب ماهون است. به دلیل ماهیت رشدِ کُندِ این درخت، نسبت به اکثر گونه‌های جنگلی آفریقایی، یوتیل دوام شگفت‌انگیزی دارد. این گونه‌ها نیز به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند، و ویژگی عالی چسب‌خوری، و همچنین خوب تراش خوردن و سهولت تعمیر دارند.

5. چوب افرا

اگر بودجه‌ی کمی دارید، افرای سخت آمریکایی انتخاب خوبی برای میزکار است. دوام و همچنین زیبایی، مجموع ویژگی‌های مطلوب این چوب‌ها هستند.

میز اداری - قصر چوب
چوب سفید خامه‌ای لایه‌ای و ته رنگ قهوه‌ای متمایل به صورتی کم‌رنگ این چوب را انتخابی جذاب، مدرن و مقرون به صرفه‌تر کرده است. کار با افرا می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد، اما هنگام استفاده با دستگاه باید دقت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *