سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

راهنمای خرید میز مدیریت لوکس

راهنمای خرید میز مدیریت لوکس

راهنمای خرید میز مدیریت لوکس

میز مدیریت یکی از وسایل دفتر شماست که بسیار به چشم می‌آید. در واقع میز مدیریت لوکس به نوعی به شما سنجاق شده است! چون هر دوی شما یا هم به چشم می‌آیید. البته حواستان باشد که خود را پشت میزتان قایم نکنید! منظور از پشت میز قایم شدن این نیست که واقعا زیر میز قایم شوید! پشت میز قایم نشوید یعنی ضعف در مدیریت و شخصیت مدیریتی خود را با میز مدیریت جبران نکنید!

لوکس بودن در حد تعادل!

انتخاب یک میز مدیریت لوکس برای یک دفتر غیر لوکس یا معمولی توی ذوق می‌زند. بهتر است که میز مدیریت لوکس را برای یک دفتر لوکس تهیه کنید. ولی اگر صاحب یک دفتر معمولی هستید و اصرار دارید که یک میز مدیریت لوکس برای دفترتان تهیه کنید، میزی را انتخاب کنید که با دیگر اجزای اتاق همخوانی داشته باشد و تفاوت میز و وسایل دیگر توی چشم نباشد.

همه چیز ظاهر نیست!

 

با این که ظاهر و جذابیت میز مدیریت مهم است ولی نباید ظاهر را فدای باطن کرد! اگر با میز مدیریت خود راحت نباشید، لوکس‌ترین میز مدیریت دنیا هم برایتان عذاب‌آور خواهد بود. در هنگام خرید میز مدیریت، پشت آن بنشینید و راحتی خود را بسنجید. مراقب باشید که لوکس بودن و جذابیت زیاد میز آن قدر شما مسحور نکند که به ویژگی مهمی مثل فراهم کردن راحتی‌تان بی توجه شوید.

کیفیت میز مدیریت لوکس را بررسی کنید

اگر می‌خواهید میز مدیریت لوکس شما دوام زیادی داشته باشد و پس از مدت کوتاهی مجبور به تعویض یا تعمیر میز نشوید، در هنگام خرید کیفیت میز مدیریت را به خوبی بررسی کنید. در مورد جنس و نوع چوب‌های به کار رفته در میز و استحکام آن‌ها اطلاعاتی به دست آورید تا بتوانید میزان دوام میز مدیریت را تخمین بزنید.

میز مدیریت هیگر مدل آژند

میز مدیریت لوکس متناسب با نیازهایتان انتخاب کنید

میزی که بیش از حد بزرگ باشد و بیش از پاسخگوی نیازهایتان باشد!، فقط فضای دفترتان را تنگ می‌کند. پس اول نیازهای خود را بسنجید و تعیین کنید که چه انتظاراتی از میز مدیریت خود دارید. پس از این حساب و کتاب‌ها، میز مورد نظر خود را انتخاب کنید. میزی را انتخاب کنید که نه آن قدر بی امکانات باشد که کارهایتان را روی هوا نگه دارد و آن قدر امکانات اضافی داشته باشد که ندانید با آن‌ها چکار کنید. با انتخاب میز مدیریت با امکانات و گزینه‌های بیش از نیازهایتان، پولتان را هدر ندهید.

بیشتر بخوانید: «انواع مختلف میز و صندلی اداری»

میز مدیریت لوکس خوش قواره بخرید

 

بعضی از میزهای مدیریت هم لوکس هستند و هم راحت؛ ولی خوش قواره نیستند و در کل به دل نمی‌نشینند. ساختار و نمای کلی میز مدیریت اهمیت دارد. این که قواره میز مدیریت لوکس شما در نگاه اول توی ذوق خودتان، همکارانتان و اربابان رجوعتان نزند، نکته‌ای است که بایئ در هنگام تهیه میز مدیریت لوکس خود به آن اهمیت دهید.

شکل هندسی میز مدیریت لوکس باید متناسب با دفتر کار شما باشد

هیچ‌ وقت اجازه ندهید لوکس بودن میز مدیریت شما ویژگی‌های دیگر میز را تحت شعاع خود قرار دهد و باعث شود از دیگر ویژگی‌های مهم میز مدیریت چشم‌پوشی کنید. برای انتخاب میز مدیریت لوکس دقت داشته باشید که شکل هندسی میزتان با شکل و ساختار اتاقتان مطابقت داشته باشد. ممکن است وقتی میز مدیریت لوکس مورد نظرتان را در فروشگاه می‌بینید، شکیل و جذاب به نظر بیاید ولی وقتی آن را در اتاقتان قرار می‌دهید، متوجه هماهنگ نبودن میز با اتاقتان می‌شوید.

برای این که بتوانید میز مدیریتی را انتخاب کنید که از نظر هندسی با دفترتان هماهنگی داشته باشد، در هنگام انتخاب میز مدیریت، یک لحظه آن را در اتاقتان تصور کنید و ببینید میز هماهنگی لازم را با اتاقتان دارد یا خیر.

البته که قیمت مهم است!

همیشه مسئله قیمت در هنگام خرید برایمان اهمیت دارد. ولی نباید فقط به صرف ارزان یا گران بودن، کالایی را تهیه کنید. همیشه زیاد پول خرج کردن برای خرید یک میز مدیریت لوکس یا هر کالای دیگر به این معنا نیست که جنس خوبی نصیبتان می شود. عکس این موضوع نیز برقرار است.

 

برای این که بتوانید میز مدیریتی را انتخاب کنید که قیمت معقولی داشته باشد، باید میزهای مختلف را در فروشگاه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و با لحاظ کردن همه ویژگی‌های یک میز مدیریت لوکس ، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سخن آخر

برای انتخاب میز مدیریت لوکس باید به عوامل بسیاری توجه کنید. هیچ وقت نباید در خرید، تک‌بعدی عمل کنید. منظور از تک‌بعدی عمل کردن این است که فقط به یک ویژگی میز مدیریت توجه کنید و باقی ویژگی‌ها را در انتخاب میز نادیده بگیرید. سعی کنید همه نکاتی را که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، در هنگام خرید میز مدیریت به یاد داشته باشید. اگر به توصیه‌های ما عمل کنید، پس از خرید پشیمان نمی‌شوید!

البته نکته مهمی که باید در مورد خرید میزهای مدیریت لوکس از قلم نیندازید، این است که از میز های مدیریت قصر چوب بازدید کنید! مجموعه قصر چوب امیدوار است که میز مدیریتی لوکس مورد نظر خود را از قصر چوب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *