سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

طراحی دفتر کار ، دکوراسیون اداری ، قصر چوب

دفتر کار خود را چگونه طراحی کنیم ؟

دفتر کار یک ابزار استخدام است ، یک خانه دوم ، محلی برای الهام گرفتن به ویژه برای کارآفرینان با اهداف بزرگ . مکانی برای ساختن شرکت میلیونی بعدی . برای هر شرکتی ، مخصوصا استارتاپ ها دفتر کاری چیزی بیشتر از میزها ، لپ تاپ ها و یک دستگاه قهوه فوری است.

بنابراین جای تعجب نیست بسیاری از مدیران کسب و کار با طراحی اداری روبرو هستند. جیسون فریدمن ، بیانگذار 42 طبقه یکی از این بنیانگذاران است .

فریدمن می گوید : کار اصلی مدیر ایجاد فضایی است که کارمندان بتوانند در آن خلاقانه تر کار کنند. اگر شما در حال تلاش برای ایجاد شرکتی هستید که قرار است مدت زیادی طول بکشد ، دفتر مرکزی یک جز کلیدی است . دفتر کار جذاب به کارمندان انگیزه می دهد و باعث می شود آنها دفتر را به عنوان خانه دوم خود احساس کنند.

آیا برای دفتر کار خود هزینه می کنید تا کارمندان شما از دفتر کارخود الهام بگیرند؟ با وجود تعداد زیادی از کارشناسان غیر ممکن است که شما برای دفتر کاری خود هزینه ای نکنید. در زیر بعضی از بهترین راهنمایی های کارشناسان آورده شده است.

از خوشبو کننده های هوا استفاده کنید.

در ژاپن شرکت takas ago  طی تحقیقات خود متوجه  تاثیر بوی محیط در صحت تایپ تایپیست ها شدند. 54 درصد خطای کمتر در تایپ وجود داشت . 33 درصد کمتر با یاسمن و 20 درصد کمتر از اسطوخدوس ، خطا کردند.

دفتر کار خود را با رنگ ها سازمان دهی کنید.

اگر محیط کاری خود را با رنگ ها سازماندهی کنید به افکار شما کمک می کند که بیشتر سازمان یافته و رنگارنگ باشد . استفاده از رنگ های شاد بهتره وری و خلاقیت را بیشتر می کند.

پایان دادن به استفاده از طرح های دائمی

از رنگ ها و بافت جدید برای ایجاد یک محیط کاری الهام بخش و دلپذیر استفاده کنید. استفاده از متریال های متنوع در محیط کار بهره وری نیروی کار وهمچنین فروش را افزایش می دهد

بیشتر بخوانید : دکور اداری برای الهام بخشیدن به کار بهتر تیم شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *