سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

قفسه کتابخانه لمسه کاری مدل سناتور

قفسه های کتابخانه خانگی و اداری

قفسه های کتابخانه خانگی و اداری
درست است که ما در زمانی زندگی می کنیم که فضای مجازی و دنیای دیجیتال ما را احاطه کرده اند، اما هنوز هم دنیای کتاب و داستان برای خیلی از افراد رنگ نباخته و به جذابیت قبل است. مثلا برای خیلی از افراد هنوز هم کتاب خواندن در یک روز تعطیل یا در سکوت شب لذت بخش است. برای خیلی از افراد غرق شدن در رمان های پر از تعلیق لذت بخش است.

این افراد کتاب های زیادی خریداری می کنند تا مطالعه کنند. اما ممکن است یک مشکل برای کتاب خوان ها به وجود آید. آن هم مشکل فضا است. اگر تعداد کتاب ها و رمان ها بیشتر شود دیگر نمی توان آنها را در یک کمد یا یک کشو جا کرد و یا آنها را بلاتکلیف رها کرد، زیرا فضای زیادی را می خواهند. پس بهترین کار چیست؟

استفاده از قفسه های کتابخانه، خانگی و اداری است. این قفسه ها هم در خانه و هم در اداره ها باعث ذخیره فضا و حتی زیبایی یک محل می شود و شما با خیال راحت می توانید رمان بخرید و در محل مخصوص آن قرار دهید. بسیاری از افراد در انتخاب قفسه های کتابخانه خانگی و اداری مشکل دارند و به طور دقیق نمی دانند که کدام یک را انتخاب کنند که بهتر باشد، چون گزینه های بسیاری در بازار موجود است.

ما در این مقاله به چند ایده جالب در مورد قفسه های کتابخانه خانگی و اداری می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

قفسه بندی سیاه رنگ

قفسه های کتابخانه خانگی و اداری

در هر اتاقی در ها خانه ای، بیشتر سبک و دکوراسیون کتابخانه شما به وسیله مبلمان شما تعیین می شود. اگر می خواهید که یک کتابخانه ظریف و با کلاس داشته باشید این گزینه به درد شما می خورد.

قفسه های کتابخانه خانگی سیاه رنگ، با آن میز و صندلی های کلاسیک خود ظاهری چشمگیر ایجاد کرده است. همانطور که مشاهده می کنید این قفسه ها دارای فضای زیادی هستند و شما می توانید با خیال راحت کتاب های خود را در آن قرار دهید.

صندلی داخلی

صندلی داخلی کتابخانه

مهم ترین قسمت لذت بردن از قفسه های کتابخانه خانگی و اداری، کتاب های داخل آن نیست. این صندلی های مخصوص مطالعه هستند. سکوت و آرامش و راحتی وقتی با کتاب خواندن همراه می شود، لحظات قشنگی را ایجاد می کند.

بنابراین اگر فضای زیادی در اتاق خود دارید می توانید همچین قفسه های کتابخانه خانگی را ایجاد کنید. ایجاد یک گوشه دنج در قفسه های کتابخانه نه تنها فضای اتاق را زیبا تر می کند، بلکه وقتی همه کتاب ها دور تادورتان باشند، شما لذت و تمرکز بیشتری حین خواندن کتاب ها خواهید داشت. گویی که با کتاب ها هم اتاقی شده اید.

کتابخانه های هنری

کتابخانه های هنری

همانطور که گفتیم در این بخش درباره قفسه های کتابخانه خانگی و اداری صحبت خواهیم کرد. این کتابخانه ای که در تصویر مشاهده می کنید. نه تنها مخصوص اتاق خواب است بلکه در دفترکار خود نیز می توانید از این کتابخانه استفاده کنید.

برای دفتر کار یا محل کار خود، احساس واقعی کتابخانه بیشتر از قفسه هایی پر از پرونده و ورق خواهد بود. با افزودن مقداری هنر به این ترکیب به شخصیت خود کمی هنر تزریق کنید. در این فضا آثار هنری مستقیما بر روی قفسه کتاب آویزان می شوند و همه چیز را به نمایش می گذارند. این کتابخانه نیز جزو ایده های قشنگی است که با اجرای آن می توانید فضای عالی به اتاق خود ببخشید.

کتابخانه هایی پر از مجموعه

کتابخانه هایی پر از مجموعه

فضای ذخیره سازی همیشه قسمت مهمی برای بهتر جلوه دادن دکوراسیون اتاق شماست. زیرا اگر اتاق شما بیش از حد در هم و شلوغ باشد، اتاق شما دکوراسیون خوبی نخواهد داشت. مخصوصا اگر کتاب های زیادی داشته باشید و دقیقا ندانید که با آنها باید چه کار کنید.

اگر وسایل زیادی را در اتاق خود دارید و دقیق نمی دانید که با آنها چکار کنید، بیایید قفسه های کتابخانه تان را به مجموعه های خاصی اختصاص دهید. مثلا یک مجموعه به وسایل تحصیلیتان، یک مجموعه به عکس ها، یک مجموعه را به رمان هایتان اختصاص دهید، یک مجموعه به کتاب های درسیتان و …. اینگونه هم می توانید فضای اتاق را بیش از حد مرتب و منظم کنید و هم دکوراسیون جالبی را به اتاق خواب خود ببخشید. این کتابخانه ای که در عکس بالا مشاهده می کنید یک نمونه با حال از این ایده است.

 

طراحی سنتی

دفتر کار، یک نقطه مناسب برای یک کتابخانه است. حتی اگر در قفسه کتاب های خود هیچ کتابی مربوط به کار و حرفه خود نداشته باشید، باز هم قرار دادن کتابخانه در دفتر کارتان یک گزینه عالی است زیرا مکانی عالی برای کمی آرامش و مطالعه است. همچنین اگر زمان استراحتتان به سر رسید، دیکر لازم نیست به دفترکارتان بروید.

می توانید کتاب را درون قفسه اش بگذارید و سراغ کارتان بروید. طرحی که در بالا می بینید یک طرح سنتی از کتابخانه است و ظاهری بسیار زیبایی را به خانه بخشیده است.

قفسه های کتابخانه خانگی و اداری

ترکیب رنگ آبی و قهوه ای

رنگ به همان اندازه که در هر فضای دیگری اهمیت دارد، برای طراحی یک قفسه های کتابخانه خانگی و اداری جذاب بسیار مهم است. در حالی که سفید و مشکی یا قهوه ای و مشکی مکمل فوق العاده ای هستند، اما رنگ آبی و قهوه ای را نباید اصلا فراموش کنید. اگر به تصویر بالا دقت کنید متوجه طرح جذاب این کتابخانه می شوید که چطور ما را ترغیب می کنند تا از کتاب های داخلش دیدن کنیم و شروع به مطالعه کنیم.

ترکیب رنگ آبی و قهوه ای، ترکیبی از رنگ گرم و سرد است که نوعی تعادل را در یک محیط ایجاد می کند.

 

دیوار های سبز خوش رنگ

قفسه های کتابخانه خانگی و اداری باید پر از آرامش باشند، نباید خسته کننده باشند، نباید حوصله سر بر باشند. باید جذاب و زیبا دیزاین شده باشند. به عکس بالا دقت کنید. این فضا با یک رنگ سبز پر رنگ و پر انرژی دیزاین شده است که نهایت شور و شوق و حال خوب را به ما هدیه می دهد. ترکیب رنگ سبز و زرد یک ترکیب کلاسیک است که به شما اطمینان می بخشد که در این کتابخانه چیز های بیشتری برای تماشای کتاب ها وجود دارد.

 

دو قفسه بندی ایجاد کنید

کتابخانه هایی پر از مجموعهکتابخانه هایی پر از مجموعهکتابخانه هایی پر از مجموعهکتابخانه هایی پر از مجموعه

حتی بزرگترین مجموعه کتاب ها را می توان با فضای کافی و برنامه ریزی مناسب به شکلی شیک نمایش داد. برای کسانی که کتاب های بسیار زیادی دارند و یا دوست دارند که اتاقی را کلا به کتابخانه خود اختصاص دهند، این ایده یکی از بهترین گزینه ها برای آنهاست.

این قفسه های کتاب رویایی است. حتی تصور کتاب خواندن در این مکان جذاب است. اگر کتاب های بسیار زیادی دارید رنگ سفید بهترین گزینه برای شماست. زیرا رنگ سفید مکان را شلوغ نشان نمی دهد و همه چیز را تمیز و مدرن به نمایش می گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *