سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

معرفی صندلی ها و محصولات اداری لیو

معرفی صندلی ها و محصولات اداری لیو

معرفی صندلی ها و محصولات اداری لیو

در معرفی صندلی ها و محصولات اداری لیو اگر به دنبال برندی عالی برای میز و صندلی اداری می گردید، بهتر است با برند لیو آشنا شوید. فعالیت اصلی این برند در زمینه میز و صندلی های اداری است. صندلی ها و محصولات اداری لیو در میان مردم، بسیار معروف هستند. این برند عالی در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار تاسیس شده است و از همان زمان تلاش خود را برای تولید بهترین محصولات اداری شروع کرده است.

نکته مثبت در معرفی صندلی ها و محصولات اداری لیو ، با توجه به ویژگی ها و استاندارد های مطرح در جهان و ساختار ستون فقرات و بدن انسان ساخته شده است. که همین موجب راحتی و زیبایی بی نظیر محصولات این شرکت شده است.

 

معرفی محصولات برند لیو

میز و صندلی اداری

میز و صندلی های اداری، در محل کار شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند، زیرا موجب راحتی و آرامش کارمندان شما می شوند. راحتی در محل کار، جزو ویژگی های مهم یک شرکت محسوب می شود که صندلی ها و محصولات اداری لیو این راحتی را به شما هدیه می دهد. برای آشنایی بیشتر با محصولات اداری لیو، ادامه مطلب را از دست ندهید.

نگاهی به پر فروش ترین صندلی ها و محصولات اداری لیو

صندلی اداری مدل I91 GSP

در میان محصولات اداری جدید برند لیو، این صندلی با پایه آلومینیومی و بسیار محکم خود، جزو یکی از بهترین صندلی های بازار محسوب می شود. در میان ویژگی های عالی این مدل می توان به تغییر پشتی و ارتفاع آن در چهار حالت مختلف اشاره کرد. همچنین با چرخش آسان این صندلی می توانید به هر جهتی که می خواهید به راحتی دست پیدا کنید. روکش پشتی این مدل، باعث تعریق هر چه کم تر شما می شود که همین ویژگی موجب محبوبیت آن در میان صندلی ها و محصولات اداری لیو شده است.

صندلی اداری مدل I91 GSP

صندلی اداری مدل I72 SPU

در میان میز و صندلی اداری موجود در این برند، مدل I72 SPU، به دلیل نگه داری گردن و قسمت پشتی آن، در میان مردم بسیار محبوب است. این مدل قابلیت تغییر پشتی و ارتفاع در هر اندازه که راحت باشید دارد. پایه های آن در حالت مشخصی که می خواهید، قفل نمی شوند اما در عوض بسیار محکم و زیبا هستند. این مدل با حداکثر ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر، جزو بهترین انتخاب ها برای قد بلندان محسوب می شود.

صندلی اداری مدل I72 SPU

صندلی اداری مدل H72t

در میان صندلی ها و محصولات اداری لیو، این مدل با جنس پلی آمید و همینطور با روکش پلی اورتان یا  PUجزو بهترین ها محسوب می شود. با استفاده از فوم سرد در پشتی آن، موجب رد شدن‌ هوا از آن شده و در نتیجه از عرق کردن کمر شما، به دلیل نشستن طولانی مدت جلوگیری می کند.

صندلی اداری مدل A81

اگر به دنبال محصولی با پشتی راحت، در میان صندلی ها و محصولات اداری لیو می گردید، این نمونه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. زیرا پشتی آن از جنس چوب و فلز است که در کفی آهنی آن، فوم سرد استفاده شده و روکش های بی نظیرش، راحتی را به شما ارائه خواهد داد. این صندلی مانند مدل های قبلی، دارای قابلیت تغییر تکیه صندلی نیست اما شما می توانید ارتفاع آن را از ۱۰۹ سانتی متر تا ۱۱۶ سانتی متر، با توجه به قد خود تغییر دهید.

صندلی اداری مدل  k53

این مدل صندلی اداری در میان صندلی ها و محصولات اداری لیو، به ظاهر غیر معمول خود، مشهور است. این مدل صندلی با روکش های چرم مصنوعی و ارتفاع نسبتا کوتاه خود (۳۹ تا ۴۹ سانتی متر) ظاهری مدرن و جذابی را به محل کار شما می بخشد. شما قادر خواهید بود که ارتفاع آن را با توجه به نیاز خود، تغییر دهید.

صندلی اداری مدل M81

اگر به دنبال یک میز و صندلی اداری متفاوت و خاص هستید، این مورد برای شما بسیار مناسب است. زیرا علاوه بر ظاهر زیبا و بی نظیر خود، راحتی را نیز به شما هدیه می دهد. جنس پشتی و کفی چوبی آن؛ به  همراه پایه های محکم و فلزی این صندلی، به شما اطمینان خاطر می دهد که بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.

صندلی اداری مدل M81

صندلی اداری مدل  Q32P

اگر راحتی صندلی اداری، برای شما در اولویت قرار دارد پس این محصول برای شما ساخته شده است. این مدل برای کسانی که به مدت طولانی از صندلی خود استفاده می کنند، بسیار مناسب است زیرا این محصول با توجه به ساختار بدن انسان و همچنین با استاندارد های جهانی و بین المللی ساخته شده است. در نتیجه کمر شما در بهترین حالت خود قرار خواهد گرفت.

صندلی اداری مدل I72u

اغلب افراد با نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های اداری مشکل دارند زیرا این کار باعث تعرق و کمردرد می شود. اما این مدل، در میان صندلی ها و محصولات اداری لیو، بسیار محبوب است زیرا با داشتن سوراخ های ریز در پشتی آن، موجب رفت و آمد هوا می شود‌. در نتیجه مشکل تعرق شما به طور کامل برطرف خواهد شد.

مبل تک نفره لیو مدل V63

اگر برای نشیمن محل کارتان، به دنبال مبلمان زیبا، راحت و کاربردی می گردید در میان صندلی ها و محصولات اداری لیو، مبل های زیبا و راحت نیز یافت می شوند. با روکش ها و فوم های بی نظیری که در آن ها استفاده شده است، مهمانان خود را به فضایی راحت و مدرن دعوت کنید. با این کار نشان دهید که راحتی آن ها برای شما در اولویت است.

بهترین انتخاب در میز و صندلی اداری

در میان میز ها و صندلی های اداری موجود در بازار، صندلی ها و محصولات اداری لیو، در سال های اخیر بسیار زیبا درخشیده اند. زیرا این برند، تولیدات خود را با توجه به زیبایی، راحتی و ساختار بدن انسان ساخته است و به همه امکاناتی که یک فرد در محل کار احتیاج دارد، به خوبی فکر کرده است. ( از پشتی قابل تنظیم گرفته تا محل قرار گیری گردن و جای پای شما در روز های پر کار). خرید این محصولات می تواند راحتی را به شما هدیه دهد تا با آرامش کامل، به کار خود ادامه دهید و بهترین نتیجه را در کسب و کار خود دریافت کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و سایر برند های میز و صندلی اداری به سایت قصر چوب مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *