سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

میز تحریر تاشو کودک

میز تحریر تاشو کودک چه مزایایی دارد؟

میز تحریر تاشو کودک چیست؟ میز و صندلی تاشو کودک چه مزایایی دارد؟  یکی از ایده آل ترین و جدیدترین میزهای تحریر موجود در بازار، میزهای تاشو هستند که می توان از آن ها برای استفاده ار فضاهای کوچک و کم جا بهره های زیادی گرفت و در وقت لازم به سراغ آن رفت و پس از اتمام کار خود نیز با بستن پایه های تاشو و حتی صفحه رویی میز در برخی از مدل ها، آن را جمع آوری و در گوشه ای از خانه تان قرار دهید.

مزایای میز تحریر تاشو کودک

استفاده از میزهای تحریر از نوع تاشو بسته به نوع و کیفیت آن دارای مزایای متعددی هستند که ما در این مقاله از قصر چوب تا جای ممکن سعی می کنیم که اطلاعات مهمی به شما ارائه دهیم.

حتماً بخوانید: ۸ مدل میز و صندلی تحریر بچه ها

این میزها مقرون به صرفه هستند

میزهای تحریر از نوع تاشو نسبت به میزهای تحریر کتابخانه ای، ترسیمی و کامپیوتری نسبتا ارزان تر هستند و از این نظر مقرون به صرفه به نظر می رسد؛ البته ممکن است بسته به نوع چوب یا جنس به کار رفته در ساخت میز تاشو و همچنین ابعاد آن قیمت آن دارای افزایش باشد. اما اگر برای مطالعه و کارهای سبک به یک میز جمع و جور و راحت نیاز دارید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، میز تحریر تاشو بدون شک همان چیزی است که به دنبال آن هستید

چراکه با صرف هزینه ای نه چندان زیاد شما این امکان را دارید که از مزایای یک میز مناسب برای استفاده های گوناگون خود بهره مند شوید.

حمل آسان میز و صندلی تاشو کودک

میز صندلی تاشو کودک طرح کیتی

یکی از بارزترین ویژگی ها و خصوصیت های میزهای تاشو این است که به سادگی قابل حمل هستند و در هر جایی داخل خانه، حیاط خلوت، پشت بام، در پیک نیک و جاهای دیگر حمل می شوند و قابل قرارگیری در موقعیت های گوناگون هستند. همانطور که می دانید، میزهای تحریر بزرگ، ترسیمی، کامپیوتر و کتابخانه ای از این گزینه و ویژگی بهره مند نیستند و حتی جابجایی و حمل آن ها از یک اتاق به اتاقی دیگر نیز با زحمت فراوان همراه است. اما حمل و جابجایی میز تحریر تاشو بسیار راحت و آسان است و حتی برای کودکان و افراد مسن نیز قابلیت حمل و جابجایی راحت را دارد که این میز را از میزهای دیگر متمایز می کند.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید میز مدیریت لوکس

کمترین میزان اشغال جا

از مزایای دیگر این میزها این است که جای بسیار کمی را اشغال می کنند و شما این امکان را دارید که حتی در کوچکترین و عریض ترین اتاق های خود نیز میز تاشو خود را قرار دهید و از آن استفاده کنید.
در اتاق های شلوغ و کوچک شما این امکان را دارید که کارهای خود را با میز تاشو خود انجام دهید و پس از اتمام آن میز خود را جمع کنید و در گوشه ای قرار بگذارید؛ بدون اینکه فضای اضافی را اشغال کند و باعث شود که اتاق شما کوچک تر از آنچه که هست، دیده شود یا جلوی دست و پای شما را بگیرد.

ایمنی بالای میز و صندلی تاشو کودک

Childrens folding desk03 min 4 11zon

اگر میخواهید برای کودکان میز بخرید، باید بدانید طراحی میز تحریر کودک تاشو به شکلی است که میز برنگردد یا روی کودک شما نیفتد. از طرفی چون بعد از استفاده امکان دارد که آن را جمع کنید، خطر برخورد سر کودک با لبه های آن یا زمین خوردن با گیرکردن به پایه ها وجود ندارد.
از طرفی در انتهای پایه ها ترمز پلاستیکی به کار می رود تا از لیز خوردن میز روی سطوح جلوگیری کند و احیانا موجب ایجاد بریدگی دست و پای کودکان نشود.
البته کودکان بسیار کنجکاو هستند و ممکن است بخواهند از روی میز خود به زمین بپرند، در این شرایط نیز خطر چندانی کودک را تهدید نمی کند چون این مدل میزها ارتفاع چندانی ندارند.

خرابی دیرتر

وقتی شما میز تحریر کودک تاشو را جمع می کنید، در محل دیگری قرار می دهید. در واقع احتمال آسیب دیدگی آن را کاهش می دهید. این میزها مانند مدل های دیگر دائما در معرض استفاده، فشار و ضربه نیستند و دیرتر خراب می شوند.

تمیزی آسان تر میز تحریر تاشو کودک

به دلیل اندازه کوچک نظافت این میزها نیز آسان تر است. حتی ممکن است آنها را به حیاط منتقل کنید و در آنجا شستشو دهید.

استفاده آسان از میز تحریر تاشو کودک

Childrens folding desk02 min 3 11zon

این مدل میزها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که خود کودکان نیز این امکان را داشته باشند تا بدون نیاز به والدین از آنها استفاده کنند. درواقع بیشترین حد سادگی در روش تا و باز شدگی آنها به کار رفته است تا کودکان به راحتی از آنها استفاده کنند. به این شکل از همین سنین کم کودکان یاد می گیرند که کارهای مربوط به خود را به تنهایی انجام دهند.

طراحی متنوع

میز تحریر کودک تاشو معمولا در طرح های متنوع و زیادی ساخته می شود. چون این وسیله مورد استفاده بچه ها است؛ معمولا طرح های شاد و کودکانه مختلفی از آنها وجود دارد که ممکن است نسبت به سلیقه کودک خود یا دکور اتاق او یکی را انتخاب کنید.

طراحی ارگونومیک میز تحریر تاشو

این میزها کاملا متناسب با فیزیک بدن کودکان طراحی شده اند. میزان ارتفاع میز و صندلی، فاصله آنها از یکدیگر و نشیمن و پشتی صندلی به گونه ای ساخته شده اند که کودک احساس راحتی کند. از طرفی چون بدن کودکان حساس است، در طراحی این میزها به این نکته توجه شده است که جنس میز و صندلی حساسیت زا نباشد و کمترین آسیبی به کودکان عزیز وارد نشود.

حتماً بخوانید: بهترین چوب برای میز اداری چیست؟

تغییر ارتفاع

انواع میز تحریر کودک تاشو

برخی از انواع میز تحریر کودک تاشو هستند که قابلیت تغییر ارتفاع را دارند. وبه این شکل که ممکن است آنها را با استفاده از میله درجه بندی شده و میخ مخصوص کوتاه یا بلند کرد. با این ویژگی از یک میز برای سال های بعد و سنین بیشتر نیز استفاده می شود.

شما می توانید برای خرید میز تحریر کودک تاشو اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *