سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

کاربردهای میز تحریر تاشو

کاربردهای میز تحریر تاشو

کاربردهای میز تحریر تاشو

اگر در خانه کار می کنید و نیاز به یک فضا که مخصوص به کار شما باشد، دارید، بهتر است آن فضا را با میز تحریری مناسب برای کار خود جدا کنید. اما بسیاری از مردم ادعا دارند، میز هایی که مخصوص به کار هستند بسیار بزرگ و جاگیرند. امروزه با کوچک تر شدن آپارتمان ها خریدن یک میز فضای بسیار زیادی را اشغال خواهد کرد. پیشنهاد ما به شما میز تحریر تاشو است که به راحتی می توانید هر زمان که بخواهید آن را باز کرده و کار خود را انجام دهید و در صورت نیاز نداشتن به آن، به راحتی میز را جمع کرده و در فضایی کوچک در کنار دیوار قرار دهید. در ادامه با میز تحریر تاشو بیشتر آشنا خواهیم شد و به مزایای این میزهای کم جا خواهیم پرداخت.

کاربردهای میز تحریر تاشو

مزایای میز تاشو

1) جا بجایی آسان:

به دلیل تاشو بودن این مدل میز تحریر، به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید، مدل هایی از میز تحریر تاشو موجود است که بسیار کوچک هستند. این مدل ها، برای حمل و نقل گزینه مناسب تری خواهند بود. این مورد یکی از مهم ترین کاربردهای میز تحریر تاشو است.

2) اشغال فضای کم:

با توجه به کوچک تر شدن خانه ها و دورکاری های امروزی، داشتن یک میز کار در خانه ضروری است. اما چه بهتر که از میز تحریر تاشو برای درس خواندن و کار خود استفاده کنید تا هر زمان که به آن احتیاجی نداشتید، به راحتی آن را جمع کرده و در گوشه ای از خانه خود قرار دهید. تا فضای اضافی اشغال نکند.

3) جادار بودن میز ها:

نوعی از این میز تحریر تاشو وجود دارد که علاوه بر میز، دارای کشو و قفسه همراه هم، هستند. برخی از آن ها سیار هستند و شما می توانید در صورت نیاز، از آن ها استفاده کنید و در غیر این صورت آن را در گوشه ای قرار دهید. اما مدل هایی نیز وجود دارد که قفسه ها همراه با میز جمع می شوند. به هر حال اگر به فضای بیشتری در میز خود احتیاج دارید، این گزینه یکی دیگر از کاربرهای کاربردهای میز تحریر تاشو می باشد.

4) مقرون به صرفه:

قیمت این میزهای تاشو بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به کارآیی آن برای خانه و یا حتی محل کار شما می تواند بسیار مناسب باشد. این مدل میز ها در قیمت های متفاوت، به بازار ارائه می شوند ولی در کل از قیمت بسیار خوبی برخوردارند.

 

انواع میز تحریرهای تاشو

میز تاشو

میز های تحریر تاشو در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی شده اند و می توانند در دکور خانه و اتاق هم کاربرد داشته باشند. در ادامه با چند مدل از این میزها آشنا می شویم.

میز تحریر تاشو چوبی 

این مدل میز های تحریر چوبی به دلیل رنگ متفاوتشان با دیگر میز ها، معروف هستند. همچنین به دلیل انعطاف بالای خود به سادگی جمع می شوند و حتی در هنگام جمع شدن نیز فضای خیلی کمی را اشغال می کنند. میز تحریر تاشو سفید رنگ می تواند جلوه بسیار زیبا و مدرنی را به اتاق شما بدهد. همچنین با توجه به ساختار آن، فضای وسیعی را برای کار و مطالعه شما ایجاد می کند تا علاوه بر زیبایی، بسیار کارآمد نیز باشد.

مدل دیگر این میز تحریر تاشو به دلیل چوب براق، مدرن و چند لایه ای که در این کار استفاده شده است، زیبایی خاصی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. نکته ای که موجب ماندگاری بالای این میز می شود. این است که در اطراف آن، از یک قاب فلزی استفاده شده است که جلوی هر گونه خوردگی و شکستگی چوب را می گیرد.

میز تحریر تاشو

میز کامپیوتر تاشو

این مدل میز تاشو بسیار برای کامپیوتر و لپ تاپ شما مناسب است. زیرا طوری طراحی شده است که فاصله ای استاندارد را از چشم شما و قسمت تعیین شده برای مانیتور لپ تاپ یا کامپیوتر ایجاد کند، تا آسیبی به چشمانتان در هنگام کار وارد نشود. این مدل میز با قرار دادن جای مناسب برای موس به راحتی دستانتان و حرکت راحت موس نیز کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. این مورد از کاربردهای میز تحریر تاشو مناسب برای کسانی است که تایم زیادی با کامپیوتر در طول روز سرو کار دارند.

این مدل میز تحریر تاشو مناسب کار با کامپیوتر و لپ تاپ، فضای کمی را اشغال می کند و موجب راحتی شما می شود. این میز با رنگ بلوطی خود، زیبایی بی نظیری را به اتاق خواب و یا محل کار شما ارائه می دهد. همچنین با داشتن یک قفسه کوچک در بالای میز، خودکار و انواع وسایل دیگر شما پراکنده نمی شوند.

میز تاشو نیمکتی

این مدل میز تاشو برای بزرگسالان مناسب است با توجه به فضای اضافی که به شما ارائه می دهد کار را برایتان آسان تر کرده است. زیرا از دو طبقه میز ساخته شده است کاربردهای میز تحریر تاشو  در این مدل این است که برای نگه داری کتاب، دفتر، لپ تاپ و هرگونه وسایلی که نیاز دارید به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . همچنین در صورت نیاز به صندلی می توانید آن را جمع کرده و به صورت نیمکتی زیبا و چوبی در آورید که بسیار محکم است و قادر به تحمل کردن وزن زیادی است.

میز تاشو نیمکتی

میز تحریر تاشو دیواری

 اگر به دنبال میزی هستید که فضا را اشغال نکند، بهتر است این مدل را امتحان کنید. میز های دیواری مانند کمدی هستند که به دیوار شما متصل شده اند. برای استفاده از آن کافی است فقط آن را به بیرون کشیده و از آن استفاده کنید. یکی از کاربردهای میز تحریر تاشو دیواری این است که می توان به عنوان یک میز غذاخوری فوق العاده زیبا و مدرن از آن استفاده کرد.

 میز تحریر تاشو دیواری

میز تاشو ضد آب و ضد خش

این مدل میز تاشو ، چند کاره است و به دلیل ضد آب و ضد خش، بودن آن در میان مردم بسیار معروف است. البته باید توجه داشت که قیمت این میز نسبت به مدل های ساده تر ذکر شده کمی گران است که البته با توجه به کارآیی زیادی که دارد، مقرون به صرفه محسوب می شود. میز کار تاشو بسیار محکم است و وزن بیشتری (تا 600 پوند) نسبت به مدل های دیگر میزهای تاشو ذکر شده، دارد. فضای کار عالی به همراه جای پای مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد تا خستگی مانع کارتان نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *