سبد خرید

به علت نوسانات قیمت ،قبل از خرید، حتما قیمت محصول خود را به صورت تلفنی و یا  گفتگوی آنلاین استعلام کنید.

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

8 مدل میز و صندلی تحریر بچه ها

8 مدل میز و صندلی تحریر بچه ها

میز و صندلی تحریر بچه ها در دوران مهد کودک و مدرسه یکی از مهمترین وسایلی است که در طول روز با آن سر و کار دارند. به علاوه با توجه به اینکه امروزه بیشتر کلاس های درسی در منزل و به صورت آنلاین برگزار می شوند اهمیت انتخاب یک میز و صندلی تحریر مناسب برای بچه ها صد چندان شده است. یک میز و صندلی خوب برای فرزند شما محیطی را ایجاد می کند که بتواند به راحتی وقت خود را روی آن سپری کند، بدون اینکه ستون فقراتش آسیب ببیند. در واقع خرید یک میز و صندلی تحریر خوب برای بچه ها علاوه بر اینکه یک فضای مشخص برای مطالعه فراهم می کند، می تواند نحوه نشستن کودک شما را اصلاح کرده و از خستگی ناشی از مطالعه کم کند.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم با ارائه نمونه هایی شما را در خرید بهترین میز و صندلی تحریر بچه ها یاری کنیم در نتیجه اگر به دنبال خرید میز تحریر برای کودک خود هستید مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد.

 

  1. میز تحریر بزرگ

میز و صندلی تحریر بچه ها

این میز با توجه به رنگ و طراحی آن مناسب نوجوانان است. یکی از نکات مهمی که باید در خرید میز و صندلی آموزشی بچه ها در نظر داشته باشید ترکیب آن با سایر اجزای اتاقشان است. رنگبندی اتاق نوجوانان معمولا رنگ های خنثی و یا تیره است. این میز با توجه به ابعاد 50*120*74، رنگ و قفسه بندی آن مناسب نوجوانان است که به فضای بیشتری برای مرتب کردن وسایل شان نیاز دارند.

 

  1. ست صندلی و میز تحریر

میز و صندلی تحریر بچه ها

این ست زیبا، سبک و خوش رنگ مناسب اتاق کودک شما خواهد بود. مخصوصا اگر او در سنین ابتدایی است یا اتاق خود را با کودک دیگری سهیم شده است. همانطور که می بینید در زوایای مختلف این ست صندلی و میز تحریر از ضربه گیرهای سیلیکونی استفاده شده است که می تواند بی نهایت در حفظ سلامت کودک شما موثر باشد. رنگ این محصول خنثی است و می تواند مناسب اتاق های مختلف با رنگبندی های مختلف باشد. همانطور که می بینید این میز با ابعاد 47*76*66 بسیار کوچک اما جادار است. در نظر گرفتن ابعاد و فضا یکی از مهترین فاکتورهای خرید میز و صندلی تحریر بچه ها است.

 

  1. میز تحریر مدرن

میز و صندلی آموزشی

اگر شما یا فرزندتان طرفدار طراحی های ساده و مینیمال هستید این مدل می تواند گزینه خوبی برای میز و صندلی تحریر بچه ها باشد. این میز سفید با ابعاد 45*80*75 یک میز همه کاره و جمع و جور برای کودکان است. این میز طراحی شیک و زیبایی دارد. علاوه بر این در ابعاد کوچک خود فضای زیادی برای قرار گیری وسایل کودک شما فراهم کرده است. این میز دارای دو کشو و دو عدد جاقلمی بالای آن است که می تواند حجم زیادی از وسایل کودک شما را درون خود جای دهد.

 

  1. ست میز و صندلی چوبی

میز و صندلی آموزشی

اگر قصد خرید میز و صندلی آموزشی بچه ها را دارید اما نگران این هستید که اتاق فرزند شما فضای کافی ندارد ما این ست میز و صندلی چوبی را به شما توصیه می کنیم. ابعاد این میز 39*59*59 است و کاملا مناسب استفاده کودکان خواهد بود. اگر حس می کنید صندلی این ست بیش از اندازه سفت و زمخت است می توانید از یک بالشتک یا کوسن برای نشیمنگاه آن استفاده کنید.

 

  1. میز تحریر مینیمال

میز و صندلی آموزشی

همانطور که قبلا مثال زدیم این میز هم یک میز بسیار شیک و ساده مناسب اتاق نوجوانان است. شما می توانید این میز تحریر زیبا و ساده را در رنگ های مختلف تهیه و تا سالیان سال از آن استفاده کنید. ابعاد آن 55*110*72 است و می تواند یک انتخاب فوق العاده برای میز و صندلی آموزشی بچه ها و به خصوص نوجوانان باشد. علی رغم سادگی ظاهری میبینید که این میز تحریر با یک کشوی بزرگ و یک جا قلمی در سمت راست می تواند چقدر جادار باشد و تا چه حد در مرتب به نظر رسیدن اتاق فرزند شما موثر واقع شود.

 

  1. میز تحریر کتابخانه دار

میز تحریر کتابخانه دار

یکی از نکات مهمی که باید در خرید میز و صندلی تحریر بچه ها در نظر داشته باشید ابعاد و میزان کارایی آن است. اگر فرزند شما وسایل و کتاب های زیادی دارد و شما مایلید میز تحریری تهیه کنید که چندین سال برای فرزند شما کاربردی باشد، پیشنهاد ما میز تحریر کتابخانه دار است. میز تحریر کتابخانه دار در ابعاد 55*110*72 است که فضای زیادی را در اختیار فرزند شما قرار می دهد. علاوه بر این دو کمد عمیق و جادار دارد که می تواند فضای مناسبی برای نگهداری وسایل و کتاب های درسی باشد.

 

  1. میز تحریر کودک

میز تحریر کتابخانه دار

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب میز و صندلی تحریر بچه ها در نظر داشته باشید نیازهای فرزندتان است. اگر فرزند شما در سن مهد کودک است و زمان کمتری را پشت میز تحریر می گذراند بهتر است یک میز کوچک تهیه کنید. ابعاد این میز 20*60*60  است و با توجه به طراحی آن به شما این امکان را می دهد که بتوانید وسایل بازی کودکتان را در آن جای دهید و به این ترتیب به اتاق او نظم ببخشید. این میز کوچک، زیبا و جادار است و می تواند بهترین انتخاب شما برای تزئین و مرتب سازی اتاق کودکتان باشد.

 

  1. میز تحریر ارگونومیک

میز تحریر ارگونامیک

آخرین گزینه ای که قصد داریم در لیست پیشنهادی میز و صندلی تحریر بچه ها به شما معرفی کنیم این ست میز و نیمکت ارگونومیک است. میز تحریر ارگونامیک مناسب کودکان خردسال بین 3 تا 8 سال است و شیبی که سطح میز دارد می تواند فعالیت خواندن و نوشتن را برای کودک شما آسان کند. ابعادمیز تحریر ارگونامیک 55*57*48 است. بد نیست بدانید در زیر صفحه میز یک محفظه وجود دارد که کودک شما می تواند وسایل خود را در آن نگهداری کند.

در پایان باید گفت برای خرید یک میز و صندلی تحریر مناسب بچه ها مهمترین نکته در نظر داشتن ابعاد آن است. ابعاد مناسب و مطابق با استاندارد، صندلی را ارگونومیک کرده و از آسیب رسیدن به ستون فقرات کودک جلوگیری می کند. نکته بعدی نیز راحتی استفاده از آن برای فرزند شماست. در نهایت نیز باید طراحی و تناسب رنگ آن با سایر اجزای اتاق را در نظر داشته باشید و همچنین طراحی و رنگ میز و صندلی را مطابق با سلیقه کودک انتخاب نمایید تا کودک شما حین استفاده از میز و صندلی تحریر خود حس خوشایندتری را تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *