سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

6 نکته مهم برای خرید کمد فلزی ، فایل چوبی و فایل فلزی

6 نکته مهم برای خرید کمد فلزی ، فایل چوبی و فایل فلزی

6 نکته مهم برای خرید کمد فلزی ، فایل چوبی و فایل فلزی

اگر کارمند یا معلم باشید و به نحوی با فضاهای اداری در ارتباط باشید، احتمالا کمدهای فلزی بخشی از خاطرات شما را در بر گرفته‌اند. کمدهایی که بعضی اوقات پرونده‌های قدیمی به شلخته‌ترین حالت ممکن در آن‌ها جا داده شده‌اند. شاید اشکال از کمدها باشد که رغبتی برای کارمندها باقی نمی‌گذاردکه پرونده‌ها را مرتب در کمد جا دهند. چنین مشکلی در مورد فایل‌های چوبی ادارات نیز وجود دارد.

در این مقاله نمی‌خواهیم راجع به عدم انگیزه کارمندان در محیط کار بنویسیم؛ بلکه در مورد کمدهای فلزی و به طور کلی کمدهای بایگانی و هم‌چنین فایل‌های چوبی به نکاتی اشاره می‌کنیم. باشد که با انتخاب کمدهای مناسب، دیگر شاهد پرونده‌های نامرتب در کمدها و فایل‌های هیچ اداره‌ای نباشیم! پس از مطالعه این مقاله می‌توانید دستی به سر و گوش محیط کار خود بکشید و انگیزه‌تان را برای کار چند برابر کنید!

اول ، هدفتان را دقیقا مشخص کنید

کمد 4 درب شیشه ای | کمد آزمایشگاهی

زمانی که می‌خواهید یک کمد فلزی را برای اداره یا محیط کار خود تهیه کنید، محو زیبایی و جذابیت آن‌ها نشوید! در ذهن داشته باشید که دقیقا می‌خواهید چه استفاده‌ای از این کمد بکنید. آیا کمد موردنظرتان صرفا یک کمد بایگانی خواهد شد یا کمدی است که مدام با آن سر و کار دارید و باید خواسته‌های روزمره شما را برطرف کند؟

هم‌چنین در نظر بگیرید که حداکثر چه اقلامی کمد مورد نظرتان را پر خواهد کرد؟ انتخاب یک کمد فلزی بزرگ که خیلی بزرگتر از نیازهایتان است، فقط فضای اداره یا محیط کار شما را اشغال می‌کند و رفت و آمد شما و ارباب رجوع‌هایتان را به دردسر می‌اندازد. پس انتخاب کمد فلزی آن قدرها هم که فکر می‌کنید، ساده نیست!

در مورد فایل چوبی هم همین طور!

برای انتخاب فایل چوبی مناسب نیز وسایلی را که شما و همکارانتان درون فایل قرار می‌دهید، لیست کنید یا در ذهنتان مرور کنید و مناسب با این اقلام و نوع سر و کاری که با فایل چوبی دارید، فایل مناسب را انتخاب کنید. در غیر این صورت یا فایل چوبی که تهیه می‌کنید، کوچک است و همیشه بخشی از وسایل و فرم‌ها بیرون فایل‌ها می‌مانند. یا بیش از اندازه بزرگ است و فقط برای نگهداری هوا به کار می‌آید!

هارمونی فایل چوبی یا کمد فلزی را با محیط اداره در نظر بگیرید

فایل چوبی

اگر نمی‌خواهید کمد فلزی یا فایل چوبی که برای محیط کار خود تهیه می‌کنید، مثل یک وصله ناجور جلوه کند و توی ذوق بزند، باید موقع تهیه این وسایل، هماهنگی آن‌ها با سایر اجزای محیط کار را در ذهن داشته باشید.

وسایلی را که می‌خواهید به محیط کار خود اضافه کنید، چه کمدهای فلزی باشد و چه فایل‌های چوبی یا فایل‌های فلزی باید هم از نظر طراحی و رنگ و هم از نظر شکل هندسی، متناسب با دیگر اجزای اتاق یا دفتر باشند.

مثلا برای انتخاب فایل چوبی یا فایل فلزی باید به شکل هندسی و رنگ میزها نیز توجه کنید. برای اضافه کردن کمد فلزی به محیط دفتر خود نیز باید به سایر کمدهایی که در دفتر قرار دارند، توجه کنید. انتخاب کمد فلزی متناسب با سایر کمدها به این معنا نیست که یک کمد فلزی کاملا مشابه کمدهای قبل اضافه کنید. بلکه باید هماهنگی و هارمونی بین کمدها و دیگر وسایل دفتر حفظ شود.

راحتی خود را مقدم بدانید

کمد جاکفشی فلزی 30 درب

در انتخاب همه وسایل اداری از کمد فلزی، کمد بایگانی، فایل چوبی و فایل فلزی گرفته تا جاکفشی فلزی، باید به راحتی خودتان اهمیت دهید. وسایلی را انتخاب کنید که با آن‌ها راحت هستید و می‌توانید به سادگی با آن‌ها کار کنید.

کاربردی و راحت بودن این وسایل را فدای زیبایی و ظاهر آن‌‌ها نکنید. اگر نتوانید راحت با یک کمد فلزی یا فایل چوبی که مدام با آن سر و کار دارید کار کنید، هر روز به خودتان بابت انتخاب این وسایل لعنت می‌فرستید!

برای خرید وسایلی مانند فایل رمزدار فلزی که برای حفط اسناد یا مدارک مهم‌تر از آن استفاده می‌کنید، باید عامل دیگری به نام امنیت را هم در نظر بگیرید. یک فایل رمزدار را که هم کار با آن راحت باشد، هم امنیت قابل قبولی داشته باشد، برای حفظ اسنادی که برایتان مهم است، گزینه مناسبی است.

دور و برتان را بی جهت شلوغ نکنید

خرید برای بسیاری از ما وسوسه‌کننده و اغواگر است. پس با دیدن یک کمد فلزی شیک یا یک فایل فلزی جذاب دست و پایتان شل نشود! با خریدن وسایل زیاد که فایده‌ای برایتان ندارند، فقط فضا را اشغال می‌کنید. به این فکر کنید که دفتر کار فقط جای وسایل اداری نیست و خودتان هم باید بتوانید نفس بکشید!

کمد فلزی 6 درب | انواع کمد فلزی

اقتصادی عمل کنید

اگر کمد فلزی بزرگی فضای دفترتان را اشغال کرده و کارایی زیادی ندارد، ابتدا فکری برای فروش این کمد بکنید. کمد قدیمی را بفروشید و کمد جدید را جایگزین کنید. در این صورت هم هزینه‌هایتان کمتر می‌شود، هم کمد قدیمی آینه دقتان نمی‌شود! اگر فکرشده عمل نکنید، کمد جدید را می‌خرید و آن را در کنار کمد قدیمی قرار می‌دهید و برای مدتی از فضای تنگ دفترتان رنج می‌برید!

نتيجه گيري

برای خرید وسایل ادارای، سهل‌انگارانه عمل نکیند. نیازهایتان را بسنجید و هدفتان را از خرید مشخص کنید. در این صورت هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌شود و هم محیط دفتر یا اداره خود را بهینه‌سازی می‌کنید. به یاد داشته باشید که دفتر کار شما به نوعی خانه دوم شما محسوب می‌شوید و پس باید روی ظاهر آن حساس باشید. اجازه ندهید یک محیط کار ناهماهنگ و با ترکیب نامناسب (بد ترکیب!) روحیه و کارایی شما را پایین بیاورد.

اگر برای خرید اقلام اداری خود مانند کمد فلزی، فایل چوبی، فایل فلزی، فایل رمزدار فلزی، کمد بایگانی یا کمی متفاوت‌تر، جاکفشی فلزی و جا موبایلی فلزی مصمم شدید، نگاهی به لیست فایل ها و مصنوعات فلزی قصر چوب بیندازید. هر سلیقه‌ای هم که داشته باشید، یکی از محصولات قصر چوب راضی‌تان می‌کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *