سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

میز تحریر کودک دخترانه فانتزی کودک فروزن

میز تحریر کودک دخترانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

میز تحریر کودک دخترانه در حقیقت عبارت است از یک میز احتمالا چوبی ساده، که ابعاد آن به اندازه‌ای باشد که بتواند نیازهای تحریری کودک را پاسخگو باشد، برای قرار دادن کتب و لوازم التحریر جا داشته باشد و در عین حال، کودکان و محصلین را برای مطالعه بیشتر به سمت خود جذب کند.

این‌که این میز، دقیقا باید به چه صورتی ساخته شود، چه ابعادی داشته باشد یا در کل، چطور باید چنین میزی را به درستی انتخاب کرده و خریداری کنیم، در ادامه این مقاله قصر چوب مورد بحث قرار خواهد گرفت.

با انواع میز تحریر آشنا شوید

میز تحریر کودک دخترانه : میز تحریر کودک برای رِنج سنی کودکان طراحی و تولید شده است، از نظر ابعاد و تنوع مناسب این گروه سنی است، روحیه و چثه‌ی کوچک کودکان سازندگان را بر آن داشته است که میزهای تحریر خاصی را برای آنان طراحی و تولید کنند.
این میزها دارای تنوع و رنگ‌بندی شاد و کودکانه هستند که طرح‌های فانتزی مختلفی در ساخت آنها به کار رفته است.

 

 

 

میز تحریر تاشو: این مدل به دلیل حجم کم و قابلیت تا شوندگی، انتخاب خوبی برای فضاهای کوچک مانند آپارتمان است، میز تحریر تاشو نوع جدید این محصول است که به هنگام نیاز می‌توانید آن را باز کنید و در پایان کار، با بستن پایه‌ها جمع و در گوشه‌ی اتاق قرار می‌گیرد.
میز تحریر دیواری: بخشی از این میز به دیوار می‌چسبد که کاربر می توان علاوه بر استفاده معمول، چراغ مطالعه، قاب عکس، ساعت و سایر وسایل تزئینی را روی آن قرار دهد.

کافی است با دریل و تعدادی پیچ و رول‌پلاک این میز را به دیوار بزنید یا با استفاده از دو نبشی آن را روی دیوار نصب نمایید، میز دیواری مانند تاشو برای مکان‌های کوچک انتخاب خوبی است.
میز تحریر کتابخانه دار: این مدل طرفداران بسیاری دارد، خرید میز کتابخانه‌دار در واقع به مثابه‌ی زدن دو نشان با یک تیر است زیرا کاربر هم صاحب یک میز تحریر می‌شود و هم از داشتن یک کتابخانه‌ی عالی لذت می‌برد.

میز تحریر نوجوان: این مدل‌ها به تناسب سن نوجوانان در مدل‌های دخترانه و پسرانه با رنگ‌بندی و طراحی متنوع ساخته می‌شوند و قادرند خود را با دکوراسیون اتاق نوجوان وفق دهند.

ویژگی های میز تحریر استاندارد برای کودکان

  1. ارتفاع میز تحریر باید طوری باشد كه زانوهای كودك از سطح زیرین میز فاصله داشته باشد و امكان جابجایی و حركت آزادانه با توجه به فاصله بین ران و سطح زیرین میز وجود داشته باشد.
  2. ارتفاع میز تحریر کودک باید به گونه‌ای باشد تا زمانی‌که بازوها در وضعیت عمود بر سطح میز هم محور با محور طولی بدن قرار دارند، آرنج‌ها تقریبا در محدوده سطح رویی میز قرار گیرد.
  3. در هنگام مطالعه نباید سر و گردن بیشتر از 20 درجه به طرف پایین خم شود.
  4. میز مطالعه باید طوری انتخاب شود که خواننده هنگامی که دو دست خود را روی میز قرار می‌دهد، حداقل فاصله کتاب و چشمان او کمتر 40 از ‪ سانتی‌متر نباشد.
  5. کودک در پشت میز به مدت طولانی نباید در یك وضعیت ثابت بماند و بهتر است از او بخواهیم هر یک ساعت یكبار از جای خود بلند شود و فعالیت داشته باشد.

میز تحریر مک کوئین |میز تحریر فانتزی کودک ماشین ها

اندازه و شکل

اندازه یک میز تحریر دانش آموزی یا میز تحریر کودک به همراه یک صندلی کودک بر راحتی و وضعیت قرارگیری بدن فرزندان‌تان و در نهایت بر سطح بهره‌وری‌شان تاثیر می‌گذارد.

یک میز تحریر باید ارتفاع مناسبی داشته باشد یا بتوان آن را تنظیم کرد. پای فرزندان‌تان باید به کف زمین برسد و آرنج‌شان باید کمی بالاتر از سطح مچ دست‌شان حین کار با مداد و خودکار قرار داشته باشد.

کیفیت جنس

انواع میز تحریر دانش آموزی و میز تحریر کودک در گستره‌ متنوعی از پرداخت‌ها وجود دارند، بنابراین پیش از اینکه برای فرزندان‌تان یک میز تحریر انتخاب کنید، بهتر است عادات‌شان را دقیقاً بررسی کنید.

میزهای تحریر با چوب‌های واقعی، خیلی زیبا و فریبنده به نظر می‌رسند، اما گران‌قیمت هستند و محافظت و نگهداری از آن‌ها خیلی سخت و دشوار است.

لمینت، جنسی است مقرون‌به‌صرفه، باداوم، و در رنگ‌های متنوع که شباهت زیادی به چوب دارد. سطوح شیشه‌ای فوق‌العاده‌ هستند، اما لپتاپ‌ها و گجت‌های دیگر روی‌شان خراش می‌اندازند.

میزهای تحریر فلزی هم امروزی و شیک هستند. بنابراین متناسب با دکوراسیون خانه و نیاز فرزندتان باید جنس موردنیازتان را انتخاب کنید.

میز تحریر دخترانه فانتزی کودک فروزن

رعایت اصول ارگونومیک

میز تحریر دانش آموزی یا میز تحریر کودک‌تان از اصول ارگونومی برخوردار باشد، کودک باهوش و سخت‌کوش‌ شما را هیچوقت از خود دور نخواهد کرد. فرزندتان اگر بتواند در زاویه مناسبی حین آموزش و تحصیل بنشیند، سطح بهره‌وری‌اش افزایش پیدا می‌کند و دیگر با مشکلات کمر درد و گردن درد روبرو نمی‌شود.

حتماً حین بررسی‌های‌تان برای خرید یک میز تحریر دانش آموزی یا میز تحریر کودک، برخورداری از ویژگی‌های ارگونومیک و قابل تنظیم یا جابجایی را در نظر بگیرید.

فضای ذخیره‌سازی

اگر فرزندان‌تان می‌خواهند همه وسایل مرتبط با مدرسه‌شان را در میز تحریرشان بگذارند، فضای ذخیره‌سازی یک میز تحریر دانش آموزی یا میز تحریر کودک اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

کشوها برای فرزندان‌تان فضای کافی برای قرار دادن همه کتاب‌ها و دفاترشان را فراهم می‌آورد و دیگر نیازی به خریدهای مازاد نیست.

شما می توانید برای مشاهده و خرید میز تحریر کودک اینجا کلیلک کنید.

 

مقالات مرتبط

چگونه بهترین صندلی ارگونومیک اداری را بخریم؟

بهترین متریال برای ساخت یک صندلی اداری چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *