سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

صندلی اداری بدون چرخ

5 نکته ای که باید هنگام خرید صندلی اداری بدون چرخ در نظر بگیرید!

صندلی اداری بدون چرخ

صندلی اداری بدون چرخ چه کاربردی دارد؟ صندلی اداری با چرخ برای همه مناسب نیست. بله، آنها راحت هستند، اما همچنین سنگین هستند.

اغلب خراش هایی روی زمین می گذارند و ممکن است برای برخی کاملاً حواس پرتی ایجاد کند. تصور کنید به جای انجام کار، تمام روز روی صندلی خود می چرخید.

خوشبختانه، صندلی های میز بدون چرخ در حال حاضر در حال افزایش هستند! از آنجایی که قیمت صندلی اداری بدون چرخ بالا نیست، و در مقابل کیفیت خوبی دارد این محصول مقرون به صرفه تر هستند.

در دفاتر خانگی بسیار بهتر به نظر می رسند، مونتاژ آنها راحت تر است، و دارای سبک ها و طرح های فراوانی هستند. اگرچه اکثر مردم هنگام انتخاب صندلی اداری بدون چرخ فقط زیبایی محصول را در نظر می گیرند.

اما نکات مهم تری وجود دارد که قبل از زیبایی و طراحی صندلی باید به آن توجه شود. اگر حداکثر راحتی و پشتیبانی را در طول ساعات کاری طولانی می خواهید، باید سایر جنبه های صندلی را نیز ارزیابی کنید.

در ادامه بخوانید تا با 5 نکته که هنگام خرید صندلی اداری بدون چرخ باید در نظر بگیرید، آشنا شوید!

متریال صندلی اداری ثابت

صندلی‌های میز از نظر جنس و جنس متفاوت هستند، اما همه آنها میزان راحتی و تنفس مناسب را برای یک گردش کار سازنده فراهم نمی‌کنند. در واقع، حتی مواد صندلی می تواند بر بهره وری شما تأثیر بگذارد!

هدف در اینجا این است که ماده ای را انتخاب کنید که در برابر استفاده روزانه مقاومت کند و پوست شما را تحریک نکند یا عرق نکنید. مواد به کار رفته در ساخت رو قیمت صندلی اداری بدون چرخ تاثیر مستقیم دارد.

چرا باید در خرید صندلی اداری بدون چرخ دقت بالایی به خرج دهیم؟

این روزها که استفاده از مبلمان خیلی رایج شده و افراد کارمند ساعت‌های طولانی پشت میز و روی صندلی می‌نشینند؛ اگر صندلی با فرم بدن مطابقت نداشته باشد و نواحی خاصی مانند پشت و پاها را پشتیبانی نکند.

نشستن زیاد می‌تواند باعث دردهای مزمن شود و سلامت افراد در تهدید بیماری‌های مختلفی از جمله درد کمر، درد مفاصل، درد گردن و … قرار می‌گیرد.

احساس خستگی و ناراحتی سبب می‌شود که کارایی افراد پایین بیاید و نتیجتاً بهره‌وری شرکت پایین آید. اینجاست که اهمیت وقت گذاشتن و دقت در انتخاب و خرید صندلی اداری بدون چرخ، مشخص می‌شود؛

پس باید حسابی وقت برای آن گذاشت، تحقیق کرد و بجز ظاهر آنها، باید خیلی نکات دیگر را درنظر گرفت. ممکن است با صندلی زیبایی ببینید و عاشق ظاهر آن شوید ولی لزوماً صندلی ایده آلی برای شما نباشد.

رایج ترین نوع پارچه صندلی اداری بدون چرخ

انواع صندلی اداری چرخ دار و بدون چرخ

صندلی های اداری با روکش پارچه ای از رایج ترین نوع ها هستند که به همان اندازه راحت و جذاب هستند. آنها مناسب کسانی هستند که نمی خواهند راحتی را فدای زیبایی کنند زیرا هر دو را دارند!

با این حال، اشکال اصلی صندلی های اداری با ساختار پارچه ای این است که به راحتی کثیف می شوند و اگر لکه ای روی آن ها بریزد پاک کردن آن دشوار است.

اگر در انتخاب و خرید صندلی اداری بدون چرخ، دوام آن در اولویت است، باید دقت بیشتری در خرید این محصول به خرج دهید.

احتمالا قیمت صندلی اداری بدون چرخ که از کیفیت عالی و خوبی برخوردار باشد نسبت به سایر محصولات مشابه بالا تر است چرا که هزینه بیشتری برای ساخت آن شده است.

لینک خرید: صندلی کنفرانسی رویال کد CR2090

صندلی اداری چرخدار نوعی صندلی هستند که معمولاً در یک فضای اداری می بینید. آنها سخت گیر هستند، دارای سطوح نرمی متفاوتی هستند و در برابر ریزش مقاوم هستند و تمیز کردن آنها را آسان می کند. با این وجود، صندلی های وینیل به دلیل ماهیت غیر قابل تنفس، تمایل دارند کاربران خود را به طور ناخوشایندی گرم کنند.

بر خلاف وینیل، اگر به دنبال ماده ای هستید که بتواند گرما را نگه دارد و در حین کار شما را خنک نگه دارد، چرم گزینه بسیار خوبی است. بعلاوه، صندلی های چرمی ظرافت ماندگاری را ارائه می دهند که هرگز از مد نمی افتد! اشکال اصلی چرم این است که نیاز به نگهداری منظم دارد که می تواند برای افراد پرمشغله دردسرساز باشد.

برای حداکثر تنفس و راحتی خنک در روزهای گرم، به سراغ صندلی مشبک بدون چرخ بروید. اگرچه صندلی اداری چرخدار توری در افزایش جریان هوای تازه عالی هستند، اما نمی توانند وزن بدن را به درستی توزیع کنند که در نهایت به مرور زمان منجر به ناراحتی می شود.

ارگونومی

صندلی اداری ثابت یا کنفرانسی

شکی نیست که نشستن طولانی مدت می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند. به همین دلیل است که صندلی اداری ارگونومیک در ابتدا ایجاد شدند. هنگام انتخاب صندلی اداری که دارای ویژگی های ارگونومیک است، دیگر لازم نیست نگران درد کمر، بازو و شانه باشید.

این نوع صندلی ها برای بهبود وضعیت بدن و حمایت صحیح از بدن طراحی شده اند. اما دقیقا چه چیزی یک صندلی اداری بدون چرخ را ارگونومیک می کند؟ در مرحله اول، صندلی باید دارای ارتفاع صندلی قابل تنظیم باشد.

این ویژگی معمولاً در صندلی‌های چرخشی یافت می‌شود، اما برخی از مدل‌های بدون چرخ ممکن است دارای ارتفاع صندلی قابل تنظیم باشند. در مرحله بعد، شما یک صندلی می خواهید که دارای پشتیبان کمر باشد تا از فشار آوردن به کمرتان جلوگیری کند.

پشتی صندلی اداری باید قابل تنظیم و حداقل 12 اینچ برای حمایت مناسب از بالاتنه باشد. اگر صندلی  شما دارای تکیه گاه است، مطمئن شوید که برای یک تجربه تایپ راحت قابل تنظیم هستند.

راحتی کلی صندلی اداری

خرید و قیمت صندلی اداری ثابت

آنچه برای یکی راحت است ممکن است برای دیگری غیر قابل تحمل باشد. به همین دلیل، اگر می توانید صندلی را تست کنید تا بدانید ارزش خرید دارد یا خیر.

فقط به این دلیل که یک صندلی وعده حمایت از کمر را می دهد به این معنی نیست که برای شما کاملاً خوشایند خواهد بود. حتی ممکن است بسیار راحت باشد و تمرکز هنگام کار را سخت کند.

هیچ چیز بهتر از بازدید از فروشگاه در هنگام خرید صندلی نیست، اما اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، با مطالعه دقیق مشخصات صندلی، خواندن نظرات و بررسی سیاست بازپرداخت، تحقیق کنید.

.

انواع کفپوش هایی که روی آنها قرار خواهند گرفت

نوع کفپوشی که در دفتر خود دارید ممکن است آخرین چیزی باشد که به ذهن شما می رسد، اما در واقع عامل مهمی است که باید هنگام انتخاب صندلی میز در نظر بگیرید. چرا؟ زیرا همه صندلی های میز برای یک نوع کفپوش طراحی نشده اند.

حتی اگر صندلی‌ اداری بدون چرخ نسبت به صندلی‌ اداری چرخدار آسیب کمتری به زمین وارد می‌کنند، اما هنوز هم سهم عادلانه‌ای از خط و خش دارند. از این گذشته، شما همیشه صندلی خود را به جلو و عقب می‌برید.

اگر کف شما ضد خش نیست یا به راحتی تمیز نمی شود، از صندلی هایی که پایه های فلزی دارند دور بمانید زیرا ممکن است زنگ بزنند و به مرور زمان باعث ایجاد لکه و خراش شوند.

کفپوش‌های کاشی، لمینت و وینیل به‌خاطر ضد لک بودن و ضد لک بودن شهرت دارند، بنابراین اگر کف‌پوش‌های شما یکی از این‌ها هستند، نگران این نباشید که چه صندلی تهیه کنید.

با این حال، اگر کفپوش چوبی دارید، ممکن است بخواهید یک صندلی میز با صندلی های نمدی تهیه کنید تا از خراب شدن کف خود جلوگیری کنید.

چه کفپوش چوبی یا فرش داشته باشید، بهترین راه برای محافظت از کفپوش استفاده از پد مبلمان نمدی است. به این ترتیب، می توانید هر صندلی را که می خواهید تهیه کنید، چه با نوع کفپوش شما سازگار باشد یا نه.

محدودیت وزن صندلی اداری

صندلی اداری ثابت

صندلی های تک سایز به سادگی وجود ندارند. هر صندلی ظرفیت وزن خود را دارد و دلیلی برای آن وجود دارد. بیش از حد مجاز وزن صندلی فقط آن را سریع‌تر می‌پوشد و آن را به یک مبلمان جیرجیر آزاردهنده تبدیل می‌کند.

صندلی‌های میز کامپیوتر معمولاً می‌توانند تا 250 پوند وزن را تحمل کنند، در حالی که صندلی‌های اداری بزرگ و بلند دارای محدودیت وزنی 300 تا 800 پوندی هستند. برای اطمینان از اینکه بهترین تجربه نشستن راحت را برای بدن خود به دست می آورید، محدودیت وزن را در نظر داشته باشید.

قیمت صندلی اداری بدون چرخ

قیمت صندلی اداری بدون چرخ می‌تواند بسیار متنوع باشد و بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله کیفیت ساخت، جنس استفاده شده، طراحی، برند و بازار محلی. به هر حال، برای خرید صندلی اداری بدون چرخ، بهتر است که ابتدا برند‌های مختلف را بررسی کنید و محصولات مختلف را مقایسه کنید.

نیز، ممکن است در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی قیمت‌های متفاوتی برای صندلی‌های اداری بدون چرخ پیدا کنید. توصیه می‌شود قبل از خرید، نظرات کاربران و مشتریان را مطالعه کنید و قیمت را با کیفیت و ویژگی‌های محصول مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید.

خرید اینترنتی صندلی اداری ثابت + لیست قیمت صندلی اداری ثابت

برای خرید اینترنتی صندلی اداری بدون چرخ یا ثابت می توانید از فروشگاه اینترنتی قصر چوب دیدن کنید و با مقایسه قیمت محصولات ما با سایر فروشگاه های اینترنتی با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.

ما در قصر چوب با از میان برداشتن واسطه ها محصولات را به صورت مستقیم به دست مشتریان خود می رسانیم، از همین رو قیمت های ما جزو بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت های بازار به شمار می رود.

سوالات متداول

قیمت صندلی های اداری بدون چرخ چقدر است؟

قیمت صندلی اداری بدون چرخ بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی از قیمت 600 هزار تومان این محصول وجود دارد تا متغیر بیشتر.

محبوب ترین نوع پشتی صندلی های اداری بدون چرخ از چه جنسی است؟

  • پارچه
  • چرم مصنوعی
  • چرم

منابع: +++++

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *