سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

آیا قفسه انبار یا کمد بایگانی دیده اید که راه برود؟

آیا قفسه انبار یا کمد بایگانی دیده اید که راه برود؟

آیا قفسه انبار یا کمد بایگانی دیده اید که راه برود؟

این سوال ممکن است شما را به فکر فرو ببرد! اما در همین لحظه، می توانید حدس هایی در مورد قفسه های انبار و کمدهای بایگانی بزنید. این که ممکن است کمدهای بایگانی و قفسه های انبار قابلیت انتقال و جابجایی داشته باشند. یعنی ممکن است در زیر کف قفسه ها و کمد ها غلطک هایی وجود داشته باشد که بتوان آن ها را روی آن غلطک ها به راحتی جابجا کرد. تمام مواردی که در بالا ممکن است به ذهن شما خطور کند، می تواند درست باشد.

حال می خواهیم پرده از این واقعیت برداریم. شاید تا به حال واژه ی کمد بایگانی ریلی یا قفسه ریلی به گوشتان خورده باشد. اما ندانید که دلیل نامگذاری برای این محصولات از چه منبعی سرچشمه می گیرد. بیایید در مورد هر کدام به تفصیل با هم صحبت کنیم.

قفسه بندی انبار ریلی چیست؟

بسیاری از انبارهای کوچک و متوسط که مواد و محصولات متنوعی را خود نگهداری می کنند، از عدم وجود فضای کافی  به منظور ذخیره سازی اقلام خود رنج می برند.

تکنولوژی استفاده از قفسه ریلی در قفسه بندی انبار، برای بهینه سازی و افزایش دو برابری فضای ذخیره سازی در انبار یکی از راه حل هایی است که اوژن سیستم جهان توانسته است پیش روی صاحبان کسب و کاری که دارای انبار هستند، بگذارد.

اگر بخواهیم در مورد شکل ظاهری این نوع قفسه بندی انبار ریلی بگوییم، می توانیم بگوییم که این نوع قفسه ها بر روی ریل هایی که روی کف انبار تعبیه می شوند قابلیت جابجایی دارند. هر زمان که نیاز به هر قفسه ایی به وجود بیایید، فقط کافیست با فشار یک دکمه تمامی قفسه ها را جابجا کرد و به قفسه ی مورد نظر دسترسی داشت. سپس قفسه ها را بدون هیچ گونه فاصله ایی در کنار یکدیگر قرار داد.

استفاده از قفسه های ریلی، مزایای بسیاری از جمله:

  • صرفه جویی در فضای انبار
  • عدم جابجایی و انتقال قفسه ها به انبار بزرگ تر به منظور افزایش ذخیره سازی و نگهداری اقلام بیشتر
  • افزایش ایمنی کارکنان انبار و محصولات ذخیره شده
  • افزایش دقت موجودی انبار
  • اتصال انبار به سیستم مدیریت انبار
  • بهینه سازی فضای انبار
  • هوشمند سازی انبار

انواع قفسه بندی انبار کدامند؟

بسته به اینکه در انبار شما چه محصولی با چه ویژگی هایی، در چه حجم و تعدادی نگهداری می شود، شما می توانید قفسه انبار مناسب خود را انتخاب نمایید.

اوژن سیستم جهان، ارائه دهنده انواع قفسه های صنعتی انبار است که شما را در انتخاب مناسب ترین و بهترین قفسه بندی صنعتی مورد نیاز راهنمایی خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر چند نوع از قفسه ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • قفسه انبار پالت راک اتوماتیک
  • قفسه ایزی راک ریلی
  • قفسه خود راهرو
  • قفسه پانل راک

قفسه انبار پالت راک اتوماتیک

برای نگهداری اقلام و محصولات با حجم و وزن بالا می توانید از قفسه انبار پالت راک اتوماتیک استفاده کنید. این نوع قفسه بندی انبار یکی از بهینه ترین نوع قفسه بندی انبار برای چنین انبارهایی است.

فضای انبار بسته به نوع محصولی که ذخیره سازی می کنید تا 300 درصد بهینه سازی می شود. اقلام در این نوع قفسه پالت راک، با لیفتراک جا به جا می شوند.

قفسه انبار ایزی راک ریلی

این نوع قفسه بندی توسط اوژن برای نگهداری اقلام نیمه سنگین و نیمه حجیم طراحی، ساخته و به بازار جهانی عرضه گردیده است. در این نوع قفسه بندی می توان، محصولاتی را نگهداری کرد که قابلیت انتقال و جابجایی به صورت دستی را دارند.

قفسه خود راهرو

این نوع قفسه بندی مخصوص کالاهایی است که تاریخ انقضا نداشته باشند. برای انبارهایی مناسب است که قصد از بین بردن راهروهای اضافی را داشته باشند. در قفسه خود راهرو، لیفتراک فضایی برای دور چرخشی ندارد. برای اینکه بتواند پالت را بگذارد و بردارد باید وارد راهروی قفسه ها شود و به همین ترتیب به صورت دنده عقب از راهرو خارج شود.

قفسه پانل راک

قفسه بندی انبار به صورت قفسه پانل راک و بالکی راک مخصوص کالاهایی است که به صورت دستی جابه جا می شوند این نوع قفسه بندی دارای طبقاتی با کفه ی طبقات است که محصولات روی آن ها نگهداری می شوند. این نوع قفسه بندی برای نگهداری محصولات با حجم و وزن متوسط مناسب است.

در مورد قفسه های انبار صحبت کردیم، حال بیایید کمی در مورد کمد بایگانی ریلی اوژن، در مورد ویژگی هایی که دارد صحبت کنیم.

کمد و بایگانی

 

کمد بایگانی ریلی

بسیاری از سازمان ها، ادارات و ارگان ها، اسناد و مدارک مهمی دارند که باید آن ها را در مکانی مخصوص و امن نگهداری نمایند. این نوع اسناد و مدارک، عموما در زونکن ها و فایل باکس هایی نگهداری می شوند که این زونکن ها و فایل باکس ها در کمدهای بایگانی مخصوص نگهداری می شوند.

اسناد و مدارک در شرکت های باسابقه ی طولانی رفته رفته حجم بالایی را به وجود می آورند، بنابراین فضای بالایی از اداره را ممکن است اشغال نماید.

راه حلی که اوژن برای چنین چالشی ارائه داده است، استفاده از کمد بایگانی ریلی است. این کمدهای بایگانی همانند قفسه های ریلی انبار می توانند در کنار یکدیگر نگه داشته شوند، به طوریکه فقط زمان نیاز به هر کمد، آن ها را جابه جا کرده و به کمد مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

کمدهای بایگانی ریلی علاوه بر بهینه سازی فضای ادارات، به دلیل استفاده از قفل مرکزی امنیت فوق العاده بالایی را به وجود می آورند. بنابراین با خیالی آسوده می توان تمامی اسناد و مدارک مهم سازمانی را در آن ها ذخیره سازی و بایگانی کرد.

 یادآور می شویم که این کمد بایگانی ریلی در نوع هوشمند هم تولید می شود، به این ترتیب که فقط کافیست با یک دکمه به کمد مورد نظر دسترسی داشت. این کمدهای هوشمند به صورت اتوماتیک روشنایی را بین راهروها ایجاد می کنند. زمان آتش سوزی و حوادث طبیعی آلارم و زنگ هشدار آن ها به صدا در می آید و سیستم اطفای حریق آن ها شروع به کار می کند.

حرف آخر

استفاده از تکنولوژی و هوشمندسازی سیستم های نگهداری اسناد و کالا می تواند یکی از هوشمندانه ترین راه هایی باشد که مدیر هر نوع کسب و کاری به آن فکر کند.

چرا که تکنولوژی در اختیار ماست تا بتوانیم همه چیز را آن گونه که میخواهیم داشته باشیم. آسودگی، راحتی، ایمنی و دقت بالا از عوایدی هستند که می توان با استفاده از جهان رو به رشد داشت.

اگر شما هم احساس کردید که به این تکنولوژی نیاز دارید، همین حالا با شماره های 02188838838 یا 02188309044 شرکت اوژن سیستم جهان را شماره گیری نمایید تا کارشناسان متخصص اوژن شما را در یافتن مناسب ترین نوع قفسه بندی انبار یا کمد بایگانی ریلی راهنمایی کنند.شما میتوانید با پشتیبانی سایت قصرچوب تماس گرفته و محصولات خود را سفارش دهید

شماره تماس : 09904559545

منبع: اوژن سیستم جهان

نویسنده: شیدا عمادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *