سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

قیمت صندلی اداری

لیست قیمت صندلی اداری + خرید انواع صندلی اداری

قیمت صندلی اداری یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین فاکتورها در خرید این محصول است، در ادامه این مقاله به معرفی انواع صندلی اداری با قیمت و مشخصات متفاوت می پردازیم:

لیست قیمت صندلی اداری

محتوا پنهان
3 انواع صندلی اداری به لحاظ کاربرد

قیمت صندلی اداری شاید اولین چیزی باشد که در حین خرید به آن توجه می شود، صندلی اداری از مهم ترین آیتم ها در هر محیط کاری و اداره ای به شمار می رود.

چرا که کارمندان طولانی مدت پشت میز روی صندلی هستند و اگر کمر، ستون فقرات و به طور کلی بدن آن ها در وضعیت استاندارد و مناسبی قرار نداشته باشد ممکن است آسیب جدی به آن ها وارد شود.

از همین رو صندلی اداری از مهم ترین عناصر هر محیط کاری به شمار می رود. ضمن این که انتخاب هوشمندانه میز و صندلی می تواند دکور و ظاهر محیط کار را جذاب تر کند.

از آنجایی که صندلی اداری به منظور استفاده کارمندان در محیط های اداری و کاری طراحی شده، ساختار آن به گونه ای است که سلامت،آسایش و راحتی را به ارمغان می آورد همچنین اکثرا قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه را دارا هستند.

قابلیت و کارایی های جذاب صندلی اداری

به طور کلی صندلی اداری از ویژگی های مهمی همچون ارگونومی مناسب، قابلیت تنظیم ارتفاع و مواد با کیفیت در ساخت برخوردار هستند.

برخی از این صندلی های اداری قابلیت تنظیم پشتی را نیز دارا هستند تا به راحتی بتوان میزان خم شدن آن به عقب را نیز تنظیم کرد.
همانطور که گفته شد بسیاری از این صندلی‌ها دارای پشتی قابل تنظیم به شیوه گیره هستند تا از ناحیه کمر و ستون فقرات حمایت کرده و به پایداری و راحتی کاربر کمک کنند.

هدف از طراحی و تولید این محصول راحتی و سازگاری آن با نیاز کارمندان در محیط های کاری بوده و همچنین میز و صندلی نقش اساسی در نمای کلی و ظاهر و دکور محل کار دارند از همین رو نحوه انتخاب آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است که قابلیت ها و کارایی بیشتر و بهتر روی قیمت صندلی اداری تاثیر مستقیم دارد.

لینک خرید: صندلی کارمندی K9

انواع صندلی اداری به لحاظ کاربرد

انواع صندلی اداری

با توجه به نوع کار و نیاز هر محیط کاری صندلی های اداری از ساختار مختلف و متفاوتی برخوردار هستند که متناسب برای همان محیط کاری و نیاز کاربر باشد. به طور کلی صندلی های اداری به 6 دسته زیر تقسیم بندی می شود؛

  • صندلی مدیریتی
  • صندلی کارمندی
  • صندلی اپراتوری
  • صندلی کارشناسی
  • صندلی معاونتی
  • صندلی کنفرانسی

دسته بندی صندلی اداری به لحاظ ساختار

قیمت و مدل های صندلی اداری

قبل تر به انواع صندلی اداری به لحاظ کاربرد آن اشاره کوتاهی داشتیم و انواع آن را نام بردیم، در اینجا قصد داریم تا به انواع صندلی اداری به لحاظ نوع ساختار اشاره داشته باشیم و هر یک را به طور کوتاه معرفی نماییم، البته در نظر داشته باشید قیمت این محصول با توجه به کارایی و نوع ساختار آن متغییر خواهد بود، با ما همراه باشید؛

صندلی اداری استاندارد

نوع استاندار این محصول همانطور که از نام اش پیداست یکی از انواع صندلی های با کیفیت اداری بوده که متناسب کاربرانی است که مدت زمان طولانی را در محل کار خود سپری می کنند.

صندلی اداری ارگونومیک

این صندلی‌ها دارای طراحی ارگونومیک مخصوصا برای پشت و کمر می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع، عمق و زاویه پشتی را دارا است.

صندلی اداری طبی

صندلی طبی با طراحی مخصوص برای کاهش درد کمر و گردن، طراحی شده‌اند که بدن کاربر در حالت درست نگه داشته شود و از درد و آسیب کمر و گردن جلوگیری کند. این صندلی مناسب افرادی است که دارای مشکلاتی در کمر، گردن یا ستون فقرات هستند.

صندلی اداری پایه بلند

این صندلی‌ها دارای پایه و پا بلندی هستند که به کاربران امکان می‌دهند برای کاهش خستگی و درد در پایان روز، پاهای خود را بر روی پایه قرار دهند.

محصول مشابه: صندلی اداری جوان مدل T50

صندلی اداری بدون چرخ

این صندلی‌ها دارای پایه ثابت هستند و برای محیط‌هایی که امنیت کاربران و افراد دیگر در آن اهمیت بیشتری دارد، مناسب هستند.

صندلی ادرای ثابت

صندلی اداری ثابت، یک نوع صندلی اداری است که پایه آن ثابت است و نمی توان آن را به سمت چپ یا راست، بالا یا پایین حرکت داد. این نوع صندلی به عنوان یک گزینه اقتصادی و ساده برای محیط های اداری بکار می رود.

صندلی ثابت عموما دارای پشتی بلند و پشتیبانی برای ناحیه کمر است تا کاربر راحتی لازم برای نشستن طولانی مدت در محیط کار را داشته باشد.

همچنین، بسیاری از این نوع صندلی ها دارای صندلی قابل تنظیم ارتفاع هستند که باعث می شود کاربر بتواند ارتفاع صندلی را به اندازه مناسب خود تنظیم کند.

مشخصات و ویژگی های صندلی اداری مرغوب

ویژگی های یک صندلی اداری مرغوب و با کیفیت چیست؟

این محصول هم دقیقا مشابه با انواع محصولات مختلف موجود در بازار از کیفیت ها و مدل های مختلفی برخوردار است و شما به عنوان یک خریدار باید بدانید یک صندلی اداری مرغوب و با کیفیت از چه ویژگی هایی برخوردار است تا بتوانید یک محصول با کیفیت را خریداری نمایید.
در ادامه به برخی از ویژگی های مهمی که باید یک صندلی اداری مرغوب و با کیفیت برخوردار باشد اشاره خواهیم کرد؛ در نظر داشته باشید برای خرید صندلی اداری حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

این ویژگی ها عبارت اند از؛

ویژگی اول: قابلیت تنظیم ارتفاع

ارتفاع صندلی اداری به تناسب قد فرد و ارتفاع میز باید تنظیم شود تا کاربر در راحت ترین و متناسب ترین حالت ممکن خود بر روی آن بنشیند.

ویژگی دوم: قابلیت تنظیم پشتی صندلی

وجود پشتی قابل تنظیم به شیوه گیره که قابلیت تغییر زاویه و ارتفاع را دارد، به کاربر اجازه می‌دهد تا صندلی را به ایده آل ترین شکل مناسب برای حفظ سلامت کمر خود تنظیم کند.

ویژگی سوم: متریال و مواد به کار رفته

این محصول ممکن است از جنس چرم طبیعی، مصنوعی و یا هر نوع پارچه مقاوم دیگری برخوردار باشند که بسته به نوع پارچه استفاده شده عمر مختلفی دارند، علاوه بر پارچه رویه مواد به کار رفته در ساخت فریم و پوشش داخلی نیز اهمیت زیادی دارند.

ویژگی چهارم: قابلیت قفل و تنظیم زاویه

از دیگر ویژگی هایی که در صندلی اداری باید مورد توجه واقع شود؛ قابلیت قفل و تنظیم زاویه است. در واقع برخی از صندلی‌های اداری دارای قابلیت قفل زاویه پشتی هستند تا کاربران بتوانند در حالتی خاص و راحت‌ تر بنشینند.

لینک خرید: صندلی اداری ماساژوردار طبی کد D

ویژگی پنجم: سیستم ماساژور (در مدل های خاص و لاکچری)

برخی از مدل های بسیار خاص و لاکچری از صندلی اداری ثابت امکاناتی همچون سیستم ماساژور را در خود تعبیه کرده اند تا کاربر در هر ساعت از روز که احساس خستگی و بی رمقی داشت با استفاده از این سیستم از ماساژ حرفه ای بهره مند شود و انرژی خود را باز پس بگیرد. البته قیمت صندلی ماساژور دار بیشتر از سایر نمونه ها است.

ویژگی ششم: ساختار ارگونومی و مناسب

صندلی اداری باید دقیقا مناسب ساختار بدن انسان باشد تا در زمان نشستن بر روی آن بدن در وضعیت مناسبی قرار بگیرد و سلامت گردن، کمر، ستون فقرات و … حفظ شود.

ویژگی هفتم: طراحی شیک و به روز

شاید اولین ویژگی که در هنگام خرید یک صندلی اداری در نظر گرفته شود شکل ظاهری و رنگ بندی و طراحی آن است؛ در واقع همخوانی میز و صندلی اداری با دکوراسیون داخلی خانه و یا دفتر و محیط کاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است از همین رو صندلی های اداری شیک و به روز طرفداران زیادی دارند.

چرا باید از صندلی اداری استفاده کنیم؟

بهترین مدل صندلی اداری

خب شاید این سوال مطرح شود که اصلا چه نیازی به صندلی اداری هست، چرا از سایر انواع صندلی ها استفاده نکنیم؟ آیا لوزما باید صندلی اداری برای کارمندان خود تهیه کنیم؟

استفاده از صندلی اداری به دلیل مزایای متعددی که ارائه می‌دهد، برای کارمندان در محیط‌های کاری اهمیت بسیار زیادی دارد.

مزیت های استفاده از صندلی اداری

office chair img02 min

در ادامه، به برخی از مزایا و دلایل مهم استفاده از صندلی‌های اداری اشاره می‌شود.

جلوگیری از خستگی زودهنگام کارمندان

صندلی اداری به این دلیل که بدن را در بهترین و راحت ترین وضعیت ممکن نگه می دارد از خستگی بدن جلوگیری می کند و در طول ساعت کاری از ناحیه کمر، شانه، گردن و … به طور ویژه ای حمایت می کند و در تمام مدت حس نشاط و سرزندگی را به کاربر هدیه می کند.

قابلیت تنظیم به تناسب نیاز افراد

همانطور که گفته شد صندلی اداری دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن ها مجهز به قابلیت هایی به منظور تنظیم و شخصی سازی هستند تا فرد دقیقا متناسب با نیاز و ترجیحاتی که دارد آن را تنظیم و استفاده نماید. برای مشاهده قیمت صندلی اداری می توانید به فروشگاه اینترنتی قصر چوب مراجعه نمایید.

محافظت از سلامت بدن

صندلی اداری با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی مناسب برای قوس طبیعی کمر و حالت دست، قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق صندلی و همچنین پشتیبانی از قسمت‌های مختلف بدن، به کارمندان کمک می‌کند تا سلامت و راحتی بدن خود را حفظ کنند. این صندلی‌ها می‌توانند در کاهش دردهای عضلانی و مشکلات استخوانی مرتبط با نشستن طولانی در محیط کاری موثر باشند.

افزایش تمرکز و کارایی کارمندان

زمانی که کاربر در محیط کار در وضعیت مناسبی باشد و در ناحیه کمر، گردن و … احساس راحتی داشته باشد تمرکز بیشتری در کار خود خواهد داشت و می تواند در محیط کار بیشترین و بهترین عملکرد را از خود بروز دهد.

لینک خرید: صندلی طبی اداری | صندلی ماساژوردار طبی

قیمت صندلی اداری

همانطور که در بخش ویژگی های یک صندلی اداری مرغوب اشاره شد، این محصول از ویزگی ها وقابلیت های مختلف و متعددی برخوردار هستند، از همین رو بسته به متریال و مواد به کار رفته در ساخت و همچنین قابلیت هایی که بر روی یک محصول تعبیه شده قیمت آن متفاوت خواهد بود.

و قیمت صندلی اداری رابطه مشتقیمی با مرغوبیت و کیفیت بالای آن دارد فلذا هر زمانی که پای سلامتی انسان در میان باشد بهتر است برای آن هزینه شود؛ برای آگاهی از قیمت میز و صندلی و مبلمان اداری به صفحه فروشگاه قصر چوب مراجعه نمایید.

خرید صندلی‌های اداری با کیفیت و با قیمت مناسب از قصر چوب

صندلی اداری شیک

اگر شما هم به دنبال راحتی در فضای کار خود هستید یا به عنوان یک کارفرما می‌خواهید که کارمندان شما از سلامت جسمانی مناسبی برخوردار باشند، می‌توانید صندلی‌های اداری را با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی قصر چوب تهیه کنید.

هنگام خرید صندلی اداری باید به نوع صندلی و نیاز خود دقت کنید. زیرا هر یک از این صندلی ها ابعاد، جنس و طراحی به خصوصی متناسب با نیاز افراد دارند. به عنوان مثال باید بدانید صندلی های مدیریتی در بیشتر مواقع چرمی هستند؛ در صورتی که دیگر صندلی های اداری همچون مدل های کارمندی جنس پارچه ای دارند.

قصر چوب با ارائه محصولات باکیفیت و استاندارد، به شما در تضمین سلامتی و راحتی کمک می‌کند. برای خرید این آیتم‌ها می‌توانید در دسته خرید صندلی اداری از وب‌ سایت ما مدل‌های مختلف صندلی اداری را بررسی و مدل مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ویژگی‌های صندلی اداری طبی چیست؟

صندلی اداری طبی یعنی صندلی که طبق اصولی طراحی شده که سلامتی بدن انسان را تضمین می‌کند و در ساعت‌های طولانی و بدون وقفه نشستن در اداره‌ها به بدن انسان کمترین فشار و آسیب را وارد کند.

صندلی اداری طبی علاوه بر این که باید حس راحتی و آسایش را به فرد منتقل کند، باید ساختار آن به اندازه ای ارگونومیک و عالی باشد که سلامت فرد را تضمین نماید.

یک صندلی اداری طبی (ارگونومیک) چه ویژگی هایی دارد؟

افرادی که دچار کمر درد، گردن درد و مشکلاتی در ناحیه ستون فقرات هستند، باید در حفظ سلامتی خود دقت بیشتری به خرج بدهند. و ضمن این که کمردرد، درد زانو، مچ و سایر مفاصل و گرفتگی عضلات از مشکلات شایع در میان کارمندان و سایر افرادی است که در طی روز ساعات زیادی را پشت میز سپری می‌کنند.

حتی افرادی که در سلامتی کامل نیز هستند باید برای پیش گیری از ابتلا به این بیماری ها در پی یافتن صندلی اداری طبی و یک صندلی ارگونومی برای خود باشند تا در محل کار دچار عارضه و بیماری نشوند.

در واقع مشکل همه کارمندان و صندلی‌نشینان، خود نشستن است. نشستن طولانی مدت روی صندلی غیراستاندارد، اگر هم تا به حال برای شما مشکلی ایجاد نکرده، متأسفانه دیر یا زود ایجاد خواهد کرد.

لینک خرید: صندلی اداری طبی کارمندی K600 | ارگونومیک

نشستن روی صندلی نامناسب برای ساعت‌های طولانی ممکن است باعث التهاباتی در کمر، گردن، شانه، پا و ستون مهر و اختلالات گردش خون، بیماری مفاصل و بیماری‌هایی نظیر سندروم تونل کارپال شود.

اگر دقیق تر به این موضوع دقت کنید خواهید دید که یک کارمند و به طور کلی فردی که شاغل است بیشترین تایم روزانه خود را پشت میز و روی صندلی سپری می کند.

در واقع 40 ساعت در هفته و 2000 ساعت در طول سال را روی صندلی در حالت نشسته است. همین میزان نشستن خود می تواند صدمات و آسیب های جدی را برای فرد به بار آورد.

سلامتی فقط یکی از فاکتورهایی است که استفاده از صندلی اداری طبی به ما هدیه می‌دهد. به غیر از آن، تحقیقات زیادی هستند که نشان می‌دهند صندلی استاندارد باعث افزایش بهره‌وری و تمرکز هنگام کار می‌شود.

موقع خرید صندلی اداری طبی به دنبال این ویژگی‌ها باشید:

  • تنظیم‌پذیری صندلی اداری
  • پشتیبانی از گودی کمر با انحنای مناسب
  • پایه چرخدار با چرخ‌های روان و بی‌صدا
  • قابل تنظیم بودن دسته صندلی
  • مفصل گردشی نشیمن صندلی
  • ضد تعریق بودن تشک و روکش صندلی اداری

سوالات متداول

بهترین صندلی اداری برای کارمندان و پرسنل شرکت‌ها کدام است؟

صندلی‌های اداری دسته دار با پشتی توری بهترین انتخاب برای استفاده عمومی به عنوان صندلی کارمندی در محیط‌ های شرکت‌ها و ادارات است.

تفاوت صندلی اداری و کامپیوتر چیست؟

صندلی‌های اداری تنوع بیشتری نسبت به صندلی کامپیوتر دارند و در کل به تمامی صندلی‌هایی که در محیط‌های اداری کاربرد دارند، اتلاق می‌شود.

چه مکانیزم‌هایی قابل استفاده در صندلی اداری است؟

از جمله رایج‌ ترین امکانات صندلی اداری می‌توان به مکانیزم تنظیم ارتفاع نشیمن، زاویه پشتی، ارتفاع دسته و پشت سری اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *