سبد خرید

جهت دریافت دریافت مشاوره یا پیش فاکتور با شماره 09904559545 تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۰۲۷۱۳۰ – ۰۹۹۰۴۵۵۹۵۴۵

مبلمان اداری جوان

تاریخچه پیدایش مبلمان اداری جوان

مبلمان اداری جوان

سالیان درازی است که افراد برای خود ،کار می کنند و تقریبا انسان های جوان از زمان پیدایش زندگی اش تا کهنسالی همیشه درگیر کارکردن بوده است اما اگر بخواهیم به تعریف کارها از نوع فیزیکی و اکونومی نگاهی بیندازیم کار به معنی ” گذراندن ساعاتی مشخص در یک مکان خاص جهت پیش برد اهدافی نامیده می شود”.

اولین اتاق های کار در سال 1700 میلادی اتفاق افتاده اند و قوانین حقوق کارگری را کشور انگلستان حدود سال 1880 میلادی پایه ریزی کرد که آن زمان خبری از سلامت در کار نبود ، اما رفته رفته با پیدایش تکنولوژی های جدید سلامت در کار از اهمیت بسیار بالایی به ویژه در میان جوان ترها برخوردار شد و بدون شک می توان گفت امروزه یکی از شروط اولیه سازمانهای اداری و کارشناسی در همه نقاط کره خاکی سلامت کاری است.

اگر بخواهیم سلامت کاری را در یک جمله تعریف کنیم می توانیم بگوییم “مجموعه عملیاتی که در محیط کاری مربوط به بهبود سلامت فیزیکی و روحی افراد شاغل است سلامت کاری نامیده می شود” از این رو در دهه های اخیر کوشیده شده است تا کارمندان و کارشناسانی که در محیط کار مشغول هستند از سلامت کاری برخوردار باشند.

با پیدایش ادارجات و سازمان های آسمان خراش در سال های 1860 میلادی در شهرها و کشورها همزمان با انقلاب صنعتی و افتتاح کارخانجات بزرگ صندلی های اداری و کارشناسی از اشکال چوبی و فلزی به بازار آمدند تا بتوانند نیاز افراد شاغل و کارمند در این اداره ها را برطرف نمایند.

تاریخچه پیدایش مبلمان اداری

به جرات می توان گفت صنعت چاپ و ماشین تایپ عوامل اصلی و تاثیر گذار در تولید مبلمان و صندلی های اداری و کارشناسی بودند.

تاریخچه پیدایش مبلمان اداری جوان

دیری نگذشت که داروین در آزمایشگاه خود وقتی که میخواست بین لوله های آزمایشگاهی خود حرکت کند به این فکر افتاد که صندلی ها هم میتواندد چرخ دار شوند و ایده صندلی چرخدار از آن زمان پدیدار شد و انقلابی جدید در صنعت صندلی های اداری و کارشناسی رخ داد. از آن به بعد صندلی ها با اشکال و تنوع مختلفی به بازار عرضه شدند و رفته رفته اشکال هندسی جوان پسند و زیبایی صندلی ها خودی نشان میدادند و با سلیقه افراد بازی می کردند.

تاریخچه پیدایش مبلمان اداری جوان

نیمه دوم قرن بیستم ، شاهد تحول سریع در دکوراسیون داخلی شرکتها و تغییر سلیقه افراد بود از این رو مبلمان اداری جوان دستخوش تحولات بزرگی شد.

با آغاز قرن 21 پارتیشن ها و میزهای بزرگ اداری جای خود را به صندلی های مدرن جوان دادند که بر مبنای ارتباط بین همکاران طراحی و پی ریزی شده بود. کامپیوتر ها جای دفترها و پرونده های قطور را گرفتند و دکوراسیون داخلی شکل جدیدتری به خود گرفت .

کارمندان در طراحی های صنعتی امروزی احساس راحتی بیشتری می کنند و شرکتهای برند جوان و نو پا در تلاش برای جلب رضایت مشتریان خود هستند.

معرفی برند مبلمان اداری جوان

در کشور ما هم برندهای زیادی در این عرصه شروع به فعالیت نموده و سعی میکنند با در نظر گرفتن اصول فنی و ارگونومیک فیزیکی و سلامتی جسمی افراد محصولاتی با کیفیت و در عین حال جوان پسند تولید کنند .

مبلمان اداری جوان تولید کننده انواع مبلمان اداری با بیش از چندین دهه فعالیت در زمینه انواع مبلمان،میز و صندلی های اداری در دو بخش خط تولید میز و خط تولید صندلی و مبلمان نیاز مشتریان خود را در این زمینه مرتفع نموده است.

تاریخچه پیدایش مبلمان اداری جوان

از جمله ویژگی های شرکت جوان دارا بودن تجهیزات کامل یک دفتر کار می باشد و مشتری با مراجعه به نمایندگی ها و یا فروشگاه قصرچوب می تواند به مجموعه کاملی از ست ها دسترسی پیدا کرده و زمان خود را صرف پیدا کردن تک تک تجهیزات مورد نظر نمی کند.در واقع می تواند خریدی کامل و ست داشته باشد.

تاریخچه پیدایش مبلمان اداری جوان

از جمله ویژگی های جدید صندلی های اداری جوان :

  • فول ارگونومی
  • دارای طراحی بسیار زیبا و استانداردهای لازم برای یک صندلی کامل
  • روکش مش(توری) که به دلیل دارا بودن منافذ زیاد موجب جلوگیری از تعریق می گردد.
  • دارای هدرست(پشت سری قابل تنظیم) و بک رست(پشتی گودی کمر قابل تنظیم) می باشد که موجب القای حس راحتی و آرامش در زمان نشستن های طولانی مدت به کاربر می گردد.
  • در تولید این محصول از بهترین و با کیفت ترین مواد و متریال موجود در بازار استفاده شده است
  • دارای دسته های قابل تنظیم هم در جهت عمودی(ارتفاع)و هم در جهت افقی
  • پایه پنج پر ورقی با پوشش آبکاری نیکل کروم
  • مناسب برای استفاده افرادی که دچار درد و بیماری در ناحیه ستون فقرات هستند.

ویژگی های یک صندلی اداری کارشناسی خوب:

  • صندلی گردان مدیریتی و کارشناسی اساسا باید به نحوی تهیه شود که کارمندان و پرسنل هنگام استفاده از صندلی در مدت طولانی احساس خوشایندی نسبت به آن داشته باشند یعنی صندلی دارای نشیمن راحت و نرم باشند به طوریکه بعد از بلند شدن از صندلی احساس کمر درد وخستگی مفرط نداشته باشند.

صندلی اداری جوان مدل T50

  • صندلی اداری جوان شیک و خوش فرم به راحتی می تواند کاربر را راضی نگه دارد و حس خوبی به او انتقال دهد. این نمونه زیبای اداری ترکیبی از یک فریم استیل براق و لایه ای نازک از چرم می باشد و تنوع رنگ چرم موجود برای این محصول دست خریدار را برای انتخاب رنگ دلخواه کاملا باز گذاشته می گذارد.
  • نسبت به وظیفه ای که کارمندان ،کارشناسان و مدیران دارند می توان گفت مناسبترین صندلی برای آنها صندلی گردان کارمندی و اداری جوان مدل T50 می باشد چرا که در ساخت این صندلیها از اصول ارگونومی استفاده شده است و همین طور با ساختار بدن انسان همسان می باشد و برای مدت طولانی که استفاده می شود از وارد کردن اسیب جدی به کارمندان جلوگیری می کند و از ناحیه کمر آنها را دچار عارضه و درد نمی کند.
  • دسته صندلی گردان اگر تنظیمی باشد یعنی قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد به رفع خستگی در ناحیه شانه و گردن کمک می کند.

 یکی دیگر اجزا مهم صندلی گردان جنس نشیمن آن است که باعث می شود صندلی به راحتی پاره نشود.

  • ویژگی بارز صندلی اداری جوان مدل T50 مکانیزم این صندلی است که  عملکرد حرکتی چرخ تحت بار واقعی در سطوح شبیه سازی شده به مدت حداقل ۱۵ ساعت به طور مداوم است و این چرخ ها از امکان تعویض ساده و سریع درصورت صدمات احتمالی برخوردارند.
  • نشیمن این صندلی از فوم پلی اورتان تزریق سرد (همانند فوم صندلی خودرو) ساخته شده که دارای قابلیت هایی چون عدم افت ضخامت ، پودر شوندگی دراثر استفاده و تغییر شکل ناشی از آن در طول عمر صندلی است، در عین حال تکیه گاه آن از نوع پارچه جهت راحتی و آسایش بهتر و بیشتر می باشد.

نکته مهم در استفاده از صندلی اداری جوان :

نکته ای که هنگام استفاده از صندلی گردان کارمندی و صندلی استاندارد کارشناسی توصیه می شود قرار دادن و تنظیم جک صندلی در ارتفاع مناسب می باشد به طوریکه جک صندلی را در وضعیتی تنظیم کند که نه پای فرد به زمین برسد و یا اینکه به قدری پایین باشد که پاها جمع شود. در صندلی اداری جوان مدل T50 جک به نوعی تعبیه شده است که شما با تنظیم آن می توانید بهترین استفاده را از صندلی بر حسب نیاز داشته باشید.

 

مبلمان اداری قصرچوب با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه فروش صندلی اداری میباشد. تمام اصول استاندارد و ارگونومیک در ساخت صندلی اداری این مجموعه رعایت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *